Men du sa att det handlar om älska sitt folk. Och ditt folk är vita säger du. Så jag undrar hur du kan veta att det är just vita din gud vill att du ska älska. Eller du tänker dig att en kines ska älska kineser och en nigerian en nigerian?
Bibeln är en bok om Jakob/Israel, Hans egendomsfolk. Det är en uppmaning till endast Hans folk, vilket är de Vita Européerna. Låt oss inte gå mer OT.
Löftet gavs åt Abraham och hans avkomma, och Gud gör det klart att det är genom Isak löftets barn ska komma. Det finns trådar om detta så låt oss inte gå OF än mer.
det står tydligt i bibeln att lőftet kommer genom TRON
passa dig från att exkludera mānniskor från Herrens főrsamling. risken ãr stor att det blir en sjãlv man dőmer ut. så som du dőmer blir du dőmd.. det kan verka dumt
det står tydligt i bibeln att lőftet kommer genom TRON
passa dig från att exkludera mānniskor från Herrens főrsamling. risken ãr stor att det blir en sjãlv man dőmer ut. så som du dőmer blir du dőmd.. det kan verka dumt
1800-talets Imperialism ringde nyss för de vill ha sina åsikter tillbaka. Du inser väl att genom att tolka Bibeln som Du gör framstår Du som en prakttomte?
24 Oktober 2009 “Se, jag är förbundets Gud, som bestraffar all olydnad och skaffar min rätt genom främmande makt. Hör mina ord över Sverige:
Du tronade förut på mycket vishet men nu har du trillat av din tron. Du har gäckat din Gud med fördomar och främlingshat. Därför skall jag sända över dig en våg av främlingar för att tukta dig i ditt högmod. Se, jag skall låta båtar komma över dig fulla av det som du hatar, ja överfulla skepp med ditt gissel, för att du må frukta mig, jag som är en väktare över allt det bortkastade i världen. Ja, jag är en väktare med fullmakt att ta mig an allt vad bortsopat och bortglömt är
allt lämnat och föraktat
allt fördrivet och strandat
allt som jagats ihop av sammanbrott
allt utdrivet och avvisat
allt avhyst och oönskat
Ja allt vad man skyfflat undan i världen, över allt detta vakar jag med ögon skickliga att utmäta vad som rätt är. Frukta därför, du som håller dig för vis, vad jag nu vill göra, så att du kommer ihåg ditt förbunds Gud, som har kärlek till den barmhärtige så att över honom kommer välsignelse, men hatar den som har ett hårt hjärta och tuktar honom med sträng tillrättavisning.
Skåda ditt förbunds Gud, du fjällhöga nord, så att min nåd kan omsluta dig, och så att jag kan vända mig bort ifrån min förtörnelse.”
1800-talets Imperialism ringde nyss för de vill ha sina åsikter tillbaka. Du inser väl att genom att tolka Bibeln som Du gör framstår Du som en prakttomte?
Det som är korkat är att avfärda något innan man läst på om ämnet.