Citat:
Ursprungligen postat av
vhartman47
Nu måste jag fråga igen hur gör ni. Kör ni på "all" kanaler eller kör ni bara på resp landet tex "Sweden" kanalerna. Så hur gör ni när ni ska titta på kanalerna från andra länder, hur kommer ni ihåg kanalnumren, zippar ni tills ni hittar kanalen ni vill titta på? Hur kommer ni ihåg kanalnumren. Skriver ni upp dom. Det kanske är bara ett problem för äldre? Men jag har också märkt att emellanåt så ändras kanalnumren. Hoppas ni fattar vad jag menar, men hur gör ni?
Jag kor med full spellista, alla kanaler.
Har man kampat och slitit med att montera parabolantenner och motorer förut sa ar det lite känsla att kunna ha alla världens kanaler med bara en lank.

Har man en snabb box sa ar det inga problem att klara av den stora spellistan heller
Trycker pa den blåa eller gula knappen pa fjärrkontrollen beroende pa box pa alla kanaler jag gillar sa de sparas i favoriter. Har märkt att nar man kor med Portal lage sa sparas alla favoriter pa servern sa om man byter box eller kor med STBEMU pa datorn/mobilen/surfplattan sa finns de kvar dar till skillnad från M3U/XC.