2020-12-19, 18:34
Medlem
Odagans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ringhals3
Svarar själv på frågan jag ställde till Odagan för en vecka sedan. Kursen stängde igår på motsvarande 46 öre.

Vad har Odagan månne lärt sig under veckan?

Du har fått svar. Se inlägg 640..
I övrigt har jag kommit till insikt om både det ena och det andra under veckan.
Ont; Trots att jag aldrig ägt NAS tyckte jag att det var "skitkul" när den gick upp drygt 70% under en enskild dag.
Citera
2020-12-19, 18:41
Medlem
Ringhals3s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Odagan
Du har fått svar. Se inlägg 640..
I övrigt har jag kommit till insikt om både det ena och det andra under veckan.
Ont; Trots att jag aldrig ägt NAS tyckte jag att det var "skitkul" när den gick upp drygt 70% under en enskild dag.

Sorry! Ja det var sjukt roligt! Ska vi ge oss på en gissning! Upp eller ner efter nästa vecka?

Jag gissar 15-25% ner efter nästa vecka!
Citera
2020-12-19, 18:50
Medlem
Odagans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ringhals3
Sorry! Ja det var sjukt roligt! Ska vi ge oss på en gissning! Upp eller ner efter nästa vecka?

Jag gissar 15-25% ner efter nästa vecka!

Finns inte så mycket som indikerar en uppgång, så jag delar din uppfattning.
Fast börsen har överraskat förr. Så länge det finns liv finns det hopp..
Citera
2020-12-19, 19:30
Medlem
Dimpens avatar
Varför mer nedgång? Jag tror på en stabilisering runt 48 kr. Detta tills coronaköret låter folk resa, sen sticker kursen igen. Det är vad JAG tror men jag kan givetvis ha fel....
Citera
2020-12-19, 23:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dimpen
Varför mer nedgång? Jag tror på en stabilisering runt 48 kr. Detta tills coronaköret låter folk resa, sen sticker kursen igen. Det är vad JAG tror men jag kan givetvis ha fel....

Ingen som kan förutspå börsen. Dock vet jag att när folk skriker sälj är då man ska köpa.
Citera
2020-12-20, 00:31
Medlem
stockcocks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Steroidpundare
Ingen som kan förutspå börsen. Dock vet jag att när folk skriker sälj är då man ska köpa.

Hur mycket minus ligger du nu?
Citera
2020-12-20, 00:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av stockcock
Hur mycket minus ligger du nu?

totalt 36k+ bara korta trades. sitter dock på 300 aktier som jag räknar med att sälja av vid plus på måndag
Citera
2020-12-21, 02:06
Medlem
Citat:
totalt 36k+ bara korta trades. sitter dock på 300 aktier som jag räknar med att sälja av vid plus på måndag

Ja vi får se imorgon, vad som händer, hoppas på uppgång iallafall, sitter själv med 1700 aktier, lite tur behövs det,behöver se 🚀🚀 imorgon
Citera
2020-12-21, 02:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Zzzomalia
Ja vi får se imorgon, vad som händer, hoppas på uppgång iallafall, sitter själv med 1700 aktier, lite tur behövs det,behöver se 🚀🚀 imorgon

17 aktier nu efter omvända splitten alltså? Kan bli en tuff start imorgon då många länder i Europa har stoppat flygtrafiken nu.

Däremot ska dem börjar vaccinera massor efter jul, så det är bara en tids fråga innan alla får börja resa igen. Ser inte ut att bli konkurs så förhoppningsvis kommer du gå väldigt mycket plus på sikt om du håller i något år.
Citera
2020-12-21, 03:00
Medlem
Citat:
17 aktier nu efter omvända splitten alltså? Kan bli en tuff start imorgon då många länder i Europa har stoppat flygtrafiken nu.

Däremot ska dem börjar vaccinera massor efter jul, så det är bara en tids fråga innan alla får börja resa igen. Ser inte ut att bli konkurs så förhoppningsvis kommer du gå väldigt mycket plus på sikt om du håller i något år.

Nej hade 170 tusen aktier, alltså nu är det kvar 1700, jag hopps verkligen att det vänder, för när man läser och frågar runt så är det en jäkla risk på den här aktien, men jag e redo och ta den risken, men det är som du säger klarar dom sig, ja då kan det bli något bra om något år, är nybörjare så inte mycket kunskap inom aktier men vi håller tummarna här
Citera
2020-12-21, 03:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Zzzomalia
Nej hade 170 tusen aktier, alltså nu är det kvar 1700, jag hopps verkligen att det vänder, för när man läser och frågar runt så är det en jäkla risk på den här aktien, men jag e redo och ta den risken, men det är som du säger klarar dom sig, ja då kan det bli något bra om något år, är nybörjare så inte mycket kunskap inom aktier men vi håller tummarna här

Många klarar inte av att se rött på kontot och dåliga nyheter, därför panik säljer många och aktien droppar ännu mer. Panik och girighet styr värdet mer än fakta. Håll dig lugn det vänder. Om några år kommer du vara tacksam att gick emot strömmen och alla själv utnämna proffs
Citera
2020-12-21, 09:48
Medlem
JustinTrudeaus avatar
Var någon lustigkurre som trollade öppningscallen genom att lägga upp några hundratusen aktier till 0,6500 NOK i både köp och sälj.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in