2020-12-19, 13:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ondahamstern
Fast du kan knappast neka att du är en av de som fortfarande sitter och tror (eller ska man säga hoppas?) att Trump fortfarande kan ro hem detta och att det har fuskats?
Jag har aldrig sagt att det kommer att bli lätt med tanke på vad vi har att göra med här. Det är nämligen stor skillnad att göra det "lätta" mot att göra det "rätta". Det jag däremot konstaterat vid ett flertal tillfällen är att detta varit det största valfusket i USAs historia, sannolikt även i en västerländsk demokrati, och att om detta utreddes seriöst och om målet fick presenteras inför en domstol på högsta instans så skulle Biden med all sannolikhet inte få sätta sin fot ens i närheten av D.C. igen, och troligen skulle han även åtalas för grova brott.
2020-12-19, 13:12
Medlem
Draken55s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av scrollock
Jag har aldrig sagt att det kommer att bli lätt med tanke på vad vi har att göra med här. Det är nämligen stor skillnad att göra det "lätta" mot att göra det "rätta". Det jag däremot konstaterat vid ett flertal tillfällen är att detta varit det största valfusket i USAs historia, sannolikt även i en västerländsk demokrati, och att om detta utreddes seriöst och om målet fick presenteras inför en domstol på högsta instans så skulle Biden med all sannolikhet inte få sätta sin fot ens i närheten av D.C. igen, och troligen skulle han även åtalas för grova brott.
Men nu diskuterar du inte enligt trådens ämne, du far med konspirationsteorier
2020-12-19, 13:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tok-Frans
Låt oss då hålla det enkelt, varför försöker man överklaga ett domslut som möjliggör en undersökning av maskinerna?

Har Demokraterna något att dölja?

Det verkar inte finnas ett specifikt sånt domslut. Vilket domslut syftar du på?
2020-12-19, 13:36
Medlem
AreYouBacks avatar
Hur många dylika vittnesmål kan man ignorera?

https://www.youtube.com/watch?v=SEU6owG2Gjo
2020-12-19, 13:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Draken55
Men nu diskuterar du inte enligt trådens ämne, du far med konspirationsteorier
Inte alls. Tråden handlar om valfusk, och det är precis det och det som kan kopplas till det som jag diskuterar. Att du tror att hela förekomsten av valfusk är en "konspirationsteori" samtidigt som sådana som dig var beredda att köpa "Steele-akten" och "Ryssland-spåret" med hull och hår samtidigt som ni var beredda att låta utreda alltind Don Jr. gjorde men slår bakut när ni får höra om Hunter får stå för er, men jag tycker det är ett djävla hyckleri som säger allt och lite till om vad ni är för ena.
2020-12-19, 13:50
Medlem
DonaldTrummps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AreYouBack
Hur många dylika vittnesmål kan man ignorera?

https://www.youtube.com/watch?v=SEU6owG2Gjo

Frågan är vem man är? Det måste ju finnas någon republikan med muskler som är beredd att
driva frågan vidare. Jag tror inte att FB är rätt forum för att bevisa valfusk. Detta måste tas
upp med därför avsedd myndighet. DJT måste föra kampen på andra ställen än Twitter, det hör
man ju nästan på namnet. Fågelkvitter, nja...

Mike Pence
2020-12-19, 13:50
Medlem
AreYouBacks avatar
Hela grejen med SolarWinds hacken är också interessant. SolarWinds har spritt mjukvaruuppdateringar som öppnar bakdörrar i alla system programvara ligger i. Det har säkert tagits upp i tråden tidigare.
2020-12-19, 13:53
Medlem
DonaldTrummps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av scrollock
Inte alls. Tråden handlar om valfusk, och det är precis det och det som kan kopplas till det som jag diskuterar. Att du tror att hela förekomsten av valfusk är en "konspirationsteori" samtidigt

USA är ju 60år av valfusk, vilka bevisade fall tycker ni är dom mest uppseendeväckande genom åren?
DJTs undersökning efter 2016 tex vad kom han fram till?

Mike Pence
2020-12-19, 13:54
Medlem
AreYouBacks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DonaldTrummp
Frågan är vem man är? Det måste ju finnas någon republikan med muskler som är beredd att
driva frågan vidare. Jag tror inte att FB är rätt forum för att bevisa valfusk. Detta måste tas
upp med därför avsedd myndighet. DJT måste föra kampen på andra ställen än Twitter, det hör
man ju nästan på namnet. Fågelkvitter, nja...

Mike Pence

De har ju drivit detta mot domstolar. De vägrar ju att ta upp ärendena. Det är locket på.
2020-12-19, 13:56
Medlem
Citat:
De har ju drivit detta mot domstolar. De vägrar ju att ta upp ärendena. Det är locket på.
I vilka av de 59 fall som Trump m fl förlorade yrkade man på valfusk?
2020-12-19, 13:59
Medlem
Citat:

Så vad är den rimliga förklaringen på det?
1. Samtliga domare i USA är korrupta och motarbetar Trump i uppenbar strid med lagen.

2. Trumps stämningar är innehållslösa.
2020-12-19, 14:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DonaldTrummp
USA är ju 60år av valfusk, vilka bevisade fall tycker ni är dom mest uppseendeväckande genom åren?
DJTs undersökning efter 2016 tex vad kom han fram till?

Mike Pence
Ja, JFK vann med all sannolikhet genom fusk, det är sant, men valet 1960 kommer inte ens i närheten av vidden av fusk som skådats i detta val.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in