2020-12-19, 11:37
Medlem
LanthandelRecordss avatar
Ja, vilken rakapparat är bäst för pungen?
Citera
2020-12-19, 11:39
Medlem
UgLyBastards avatar
https://www.lyckliga.nu/aesculap-farklippare

kostar det så smakar det.
den där maskinen klipper ditt punghår galant.
Citera
2020-12-19, 11:46
Medlem
S.O.Stolps avatar
Rakapparat och rakapparat. En trimmer är ju en apparat.

Philips BG105/10 erbjuder duschsäker trimning för hela kroppen.

Video

Den är bäst helt enkelt.
Citera
2020-12-19, 11:47
Medlem
HeddonBorborellos avatar
Jag föredrar hårborttagningsmedel, använde opilca när det var aktuellt. Effektivt, skonsamt och ingen stubb.
Citera
2020-12-19, 11:53
Bannlyst
Vax och vaxpapper är ju najs när det blir helt rent, annars en hyfsad skäggtrimmer för någon tusing, värsta är när man fastnar i saxarna med pungskinnet, det gör ju väldigt ont.
Citera
2020-12-19, 11:54
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av HeddonBorborello
Jag föredrar hårborttagningsmedel, använde opilca när det var aktuellt. Effektivt, skonsamt och ingen stubb.

Jag har använt sådan cheykräm VEET, funkar man man får smörja in pungen efteråt annars blir den torr.
Citera
2020-12-19, 11:56
Medlem
HeddonBorborellos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ranbogmordare
Jag har använt sådan cheykräm VEET, funkar man man får smörja in pungen efteråt annars blir den torr.
Har för mig det är samma sak. Smörjer in, låter verka och smeker bort, sen skölja och på med lite fuktkräm som man smörjer in ordentligt, man kan ta lite extra och smörja in området runt omkring medan man håller på, och råkar det komma ut lite för mycket är det bara att massera in.
Citera
2020-12-19, 11:57
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av HeddonBorborello
Har för mig det är samma sak. Smörjer in, låter verka och smeker bort, sen skölja och på med lite fuktkräm som man smörjer in ordentligt, man kan ta lite extra och smörja in området runt omkring medan man håller på, och råkar det komma ut lite för mycket är det bara att massera in.

Ja verkar vara samma, till VEET-krämen så får man en skrapa som ser ut som en rakhyvel i plast.
Citera
2020-12-19, 12:12
Medlem
https://www.netonnet.se/art/halsa-personvard/harborttagning-rakning/skaggtrimmer/philips-oneblade-qp253030/247489.9139/?gclid=Cj0KCQiA5vb-BRCRARIsAJBKc6JU7Lk-sSUUhpw2yqaFAEqkWpbXvlEEwh0hbFooB-pu-JpzuPr59wIaAuSAEALw_wcB

Är det inte denna de även gör reklam för .. skrevet
Citera
2020-12-19, 13:18
Medlem
Silverfiskarnas avatar
Kan varmt rekommendera Wax Brazil på Södermalm. För 600kr blir pungen och rövskåran lenare än någonsin.

Edit: En länk till deras hemsida kanske man ska bjuda på https://www.waxbrazil.se
Citera
2021-01-02, 19:04
Medlem
Killar, vax eller kräm är the shit. Stubb är inte skönt. Wax Brazil är riktigt duktiga. Rekomenderas.
Citera
2021-01-11, 11:54
Avslutad
Ingenting slår rakhyvel när det kommer till känslig hud som pungen.
Om du måste använda apparat rekommenderar jag starkt att använda munstycket istället för att raka "rakt av" (lol), då bladen på apparaten lätt gör illa pungen om man inte är försiktig.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in