2020-12-19, 00:03
Medlem
siisters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av scrollock
1. Hur vet ni att de inte sammanträdde just i det här fallet?

2. Hur vet ni att han inte skrikit på dem online? Även om han sitter ensam i ett rum hörs det liksom inte mindre när han skriker.

1. Då måste det bevisas. Allt tyder på allt det har skett telefonkonferenser nu under pandemin

2. Det spelar ingen roll då vittnesmålet bygger på att scotus träffades öga mot öga
2020-12-19, 00:05
Medlem
Tok-Franss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av siister
1. Då måste det bevisas. Allt tyder på allt det har skett telefonkonferenser nu under pandemin

2. Det spelar ingen roll då vittnesmålet bygger på att scotus träffades öga mot öga

Skulle det inte vara lämpligt att någon av domarna dementerade uppgiften?

Vart är Gina Haspel?
2020-12-19, 00:07
Medlem
jnilssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SkogsSaab
Uppenbarligen är du stenkorkad alternativt lider du av grava problem med läsförståelse, välj själv.
Jag har enorm läsförståelse som lyckas ta mig igenom dina felstavade inlägg.

Citat:
Ursprungligen postat av SkogsSaab
Givetvis skriver oficiell media mer om bekräftade händelser under 3 år jämfört med obekräftade händelser under 1 dryg månad. Det är det jag beskrivit, inte att det inte är värt att bevaka eller inte.
Att beskriva att någon har blivit dömd eller är inblandad i en oficell utredning är inga bekymmer för en ansvarig utgivare att ta in i sitt media, däremot en obekräftad anklagelse mot en specifik person, det kan leda till bekymmer och skadestånd.
Var vänlig kom ut ur din bubbla och återkom till verkligheten.
Övervakningsfilm="obekräftad fantasi".
2020-12-19, 00:08
Medlem
siisters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tok-Frans
Skulle det inte vara lämpligt att någon av domarna dementerade uppgiften?

Vart är Gina Haspel?

Vi får se vad som sägs i nästa nummer av En ding-ding värld. Men var brukar Haspel vara? Kan du inte skriva en best of Gina som sträcker sig tre månader tillbaka? Om du nu brukar ha koll på henne och tycker senaste månaden har varit märklig
2020-12-19, 00:15
Medlem
jnilssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tok-Frans
Disclose.tv 🚨 (@disclosetv) Tweetade: JUST IN - #Georgia to conduct statewide signature match audit of absentee ballots after weeks and weeks of pressure, GA’s secretary of state announced. https://twitter.com/disclosetv/status/1339716008026759173?s=20

Så dags nu.
Visar det sig att tvivelaktiga röster räknats så har man gjort det 100 gånger värre nu.
Efterfrågades av DJT 30:e november. Givetvis bra att det händer.
https://www.bizpacreview.com/2020/12/15/ga-secretary-of-state-raffensperger-finally-orders-signature-audit-of-votes-in-cobb-county-1005984/
Senast redigerad av jnilsson 2020-12-19 kl. 00:18.
2020-12-19, 00:17
Medlem
PrivateBusinesss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dofterna
Är det inte din och andra högutbildade rebublikaners uppgift att vara valförrättare? Varför valde du och alla andra att sitta hemma på era feta afroamerikanska arslen?

Vill du inte att ett val skall gå riktig för sig? NGO skall inte få lov att betale rösträknarpersonalen=korruption!
2020-12-19, 00:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jnilsson
Jag har enorm läsförståelse som lyckas ta mig igenom dina felstavade inlägg.

Övervakningsfilm="obekräftad fantasi".

Uppenbarligen saknar du de grundläggande kunskaperana.

Det jag har hänvisat till är att massmedia har skrivit om bekräftade domar och utredningar under en lång period, du anser att det borde under en kort period skrivits lika mycket om obekräftade uppgifter.

Ursäkta om jag är påstridig det tyder på att du saknar läsförståelse eller att du är korkad.
Jag skulle nog hänvisa dig tillbaka till grundskolan alternativt särskolan beroende på vad du gick.
2020-12-19, 00:20
Medlem
Tok-Franss avatar
Whats going on here?

https://youtu.be/2xEPw93OwwM

En audit någonstans som ser mer än tvivelaktig ut.

Edit: Bör vara Georgia. Edit1:1 Michigan ska det vara.

Edit2: söker er ner en bit i kommentarerna så förklarar kontohavaren vad vi ser.
Senast redigerad av Tok-Frans 2020-12-19 kl. 00:47.
2020-12-19, 00:21
Medlem
Dofternas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PrivateBusiness
Vill du inte att ett val skall gå riktig för sig? NGO skall inte få lov att betale rösträknarpersonalen=korruption!

Får inte republikanska valförrättare lön? Om så, varför så snåla? Bryr ni er inte om säkerheten?
2020-12-19, 00:24
Medlem
Tok-Franss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av squeaky
Jeez, nu kommer nästa jeppe som har problem med läsförståelsen.

Jag fetar texten så det blir lättare för dig att läsa.

Om du fortfarande inte förstår så fråga närmsta vuxen om hjälp.

Och du klara inte av att läsa mellan raderna.
Varför har Pentagon så mycket att göra så inkommande president inte ges en chans att hålla sig uppdaterad.

Han får nobben, ingen förklaring ges till allmänheten i det här läget.

Förstår du?
2020-12-19, 00:29
Medlem
Trodde det skulle införas martial law idag och att Biden och alla andra Demokrater skulle arresteras och föras till Guantanamo, vad hände Trumpers?
Senast redigerad av joxmoose 2020-12-19 kl. 00:43.
2020-12-19, 00:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av siister

1. Umm... dun menar på allvar att det ska BEVISAS vart SCOTUS medlemmarna befunnit sig? Alltså påstår du att det skulle vara olagligt för dem att dyka upp på sina egna jobb?

2. Vittnet påstår väl att han hört skrik bakom en stängd dörr? Alla som hållit en webbkonferens någongång vet att man kan höra varandra mycket väl såtillvida att man inte använder hörlurar. Trodde han att han var ensam inne på sitt kontor kan han mycket väl ha skitit i att använda hörlurar.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in