Citat:
Ursprungligen postat av
Dofterna
Säger du inte emot dig själv nu?
Det har väl avslöjats att Hunter Bidens
laptop from Hell innehöll komprometterande information om Joe "the Big Guy" Biden. Tony Bobulinski bekräftade det. Hunter utreddes för korruption i Ukraina och Biden i egenskap av vice-president utpressade president Zelenskyj att sparka den åklagaren som utredde Hunter och i annat fall skulle Ukraina inte få de miljarder dollar i militärt stöd som Biden hade med sig. Joe Biden skröt om utpressning efteråt, klipp finns på nätet. En kinesisk ekonomiprofessor berättar skrattandes hur enkelt Bidens korrumperas och hur omöjligt Trump korrumperas.
Kan
jag bevisa det? Nä, jag är blott en sökande, nyfiken, skribent på FB. Som jag förstått det har Biden ännu inte fått godkännande för full insyn i WH/Pentagon eftersom han inte skrivit under jävsdeklarationen mot främmande makt/intressen.
Än så länge inte en rad om valfusk, men när Powell et al drar igång oavsett om det blir SCOTUS eller som det förefaller nu militärdomstolar så lär väl det läggas på Bidens lass. Han har ju i klipp på nätet sagt att
han inte behöver väljarnas röster utan att han kommer vinna ändå samt att
de fått världens mest sofistikerade valfuskprogram installerat. Fusket med poströster har varit känt i åratal och Biden uppmanade alla att poströsta med Corona som ursäkt. Jag ser detta enbart som indicier, men vem vet vad Powell och NSA sitter på?
Sammanfattningsvis, nej jag tycker inte jag säger emot mig själv.