2020-12-18, 11:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av scrollock
Beträffande SCOTUS så är boven i dramat den fege chefsdomaren John Roberts som hela tiden får hysteriska utbrott och skriker och hotar sina meddomare för att han själv är skraj för Antifa och upplopp:

https://twitter.com/DiamondandSilk/status/1339672168041353216

Bra och relevant länk.

Roberts är compromised.

Med på Epstein Island.

Trump visste detta 2012.
2020-12-18, 11:40
Medlem
siisters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av itazon
Det är en appeal, inte en OJ, så processen är långsammare då. Hade de haft något intresse av att få fallet dömt hade de varit snabbare i november. Jag tror, som jag sagt många gånger hittills, att det enda syftet med det här är att driva opinion.

Och hon fortsätter skicka in bevis som inte alls stämmer, bland annat från "Spider"

https://www.washingtonpost.com/investigations/sidney-powell-spider-spyder-witness/2020/12/11/0cd567e6-3b2a-11eb-98c4-25dc9f4987e8_story.html
2020-12-18, 11:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av NoNews
Bra och relevant länk.

Roberts är compromised.

Med på Epstein Island.

Trump visste detta 2012.
Ja, var det inte Trump som kallade Ghislaine Maxwell en god granne, en person han kände och räknade som en god vän från sina år i Florida?
2020-12-18, 11:42
Medlem
Bostonroses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dofterna
För att ditt inlägg ska ha något i tråden att göra så får du nog komma med lite mer information.
Zuckerberg har nog en så pass stor portfölj att det köps och säljs hela tiden och vilka är "med flera"?

Han är rädd för trumps EO. Högst delaktig i hela den här cirkusen via sina donationer och censur. Men det är väll mer relevant att sitta o tjata om att trump är dålig...
2020-12-18, 11:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av siister
Det är sådant material alla i tråden utgår från, jag lovar.

Jag förstår det, slarvigt uttryckt av mig.

Kolla på relevanta källor. Använd din logik och ta in information från olika håll.

Man kan lyssna på vem som helst. Men sanningen är att man ska vara otroligt noggrann med vem man blir influerad av.

"Goda råd är dyra". Köper jag till 100%.

Edit: Upprepning
Senast redigerad av NoNews 2020-12-18 kl. 11:47.
2020-12-18, 11:48
Medlem
siisters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av scrollock
Beträffande SCOTUS så är boven i dramat den fege chefsdomaren John Roberts som hela tiden får hysteriska utbrott och skriker och hotar sina meddomare för att han själv är skraj för Antifa och upplopp:

https://twitter.com/DiamondandSilk/status/1339672168041353216

Det har inte varit några fysiska träffar på grund av coronapandemin. Men antar att dom gjorde ett undantag?
2020-12-18, 11:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av NeoVain
Den som känner Trump vet att han alltid var en vaccinmotståndare innan han blev President. Därav kan dessa förstå det verkliga budskapet lättare, medans de som har fått fel bild av honom(ifrån korrupta ljugmedia) tror att det handlar om att ta sprutan.

Demokrater tar alltså sprutan, medans republikaner fyller på sina bössor med ammunition.

Genialiskt.
Nej, stendumt. Demokraterna hade tagit sprutan ändå - antagligen ännu snabbare om Trump motsatt sig den. Republikaner som inte förstår ert "kodspråk" (vilket måste vara minst 90%) tror på det Trump ordagrant säger - äntligen är vaccinet här som Trump varit med och tagit fram - och de kommer gladeligen ta den tack vare hans rekommendation.

Återigen, han har inget att vinna på att tala i koder: han är världens mäktigaste man och han har gjort det väldigt klart för alla att han inte bryr sig vad MSM säger om honom, det är bara att twittra rakt ut om han vill att rep. ska ladda bössorna eller att vaccinet som han hjälpt ta fram är skit. Ingen kan stoppa honom och det är inte så att han behöver bry sig om något kommande val.
2020-12-18, 11:56
Medlem
NeoVains avatar
Citat:
Ursprungligen postat av siister
Det har inte varit några fysiska träffar på grund av coronapandemin. Men antar att dom gjorde ett undantag?

Ja enligt deras schema så träffades de då. Den länk som säger att de har virtuella möten är gammal, ifrån april tror jag det påståendet härrör.
2020-12-18, 11:57
Medlem
Dofternas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bostonrose
Han är rädd för trumps EO. Högst delaktig i hela den här cirkusen via sina donationer och censur. Men det är väll mer relevant att sitta o tjata om att trump är dålig...

Är ganska säker på att privatägda företag och privatpersoner i USA har rätt att sponsra vem de vill. De har även rätt att bestämma över vilka som får säga vad på deras sajter. Vad tror du?
2020-12-18, 12:00
Medlem
RudyardKiplings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dofterna
Säger du inte emot dig själv nu?

Det har väl avslöjats att Hunter Bidens laptop from Hell innehöll komprometterande information om Joe "the Big Guy" Biden. Tony Bobulinski bekräftade det. Hunter utreddes för korruption i Ukraina och Biden i egenskap av vice-president utpressade president Zelenskyj att sparka den åklagaren som utredde Hunter och i annat fall skulle Ukraina inte få de miljarder dollar i militärt stöd som Biden hade med sig. Joe Biden skröt om utpressning efteråt, klipp finns på nätet. En kinesisk ekonomiprofessor berättar skrattandes hur enkelt Bidens korrumperas och hur omöjligt Trump korrumperas.

Kan jag bevisa det? Nä, jag är blott en sökande, nyfiken, skribent på FB. Som jag förstått det har Biden ännu inte fått godkännande för full insyn i WH/Pentagon eftersom han inte skrivit under jävsdeklarationen mot främmande makt/intressen.

Än så länge inte en rad om valfusk, men när Powell et al drar igång oavsett om det blir SCOTUS eller som det förefaller nu militärdomstolar så lär väl det läggas på Bidens lass. Han har ju i klipp på nätet sagt att han inte behöver väljarnas röster utan att han kommer vinna ändå samt att de fått världens mest sofistikerade valfuskprogram installerat. Fusket med poströster har varit känt i åratal och Biden uppmanade alla att poströsta med Corona som ursäkt. Jag ser detta enbart som indicier, men vem vet vad Powell och NSA sitter på?

Sammanfattningsvis, nej jag tycker inte jag säger emot mig själv.
2020-12-18, 12:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av aloc
Nej, stendumt. Demokraterna hade tagit sprutan ändå - antagligen ännu snabbare om Trump motsatt sig den. Republikaner som inte förstår ert "kodspråk" (vilket måste vara minst 90%) tror på det Trump ordagrant säger - äntligen är vaccinet här som Trump varit med och tagit fram - och de kommer gladeligen ta den tack vare hans rekommendation.

Återigen, han har inget att vinna på att tala i koder: han är världens mäktigaste man och han har gjort det väldigt klart för alla att han inte bryr sig vad MSM säger om honom, det är bara att twittra rakt ut om han vill att rep. ska ladda bössorna eller att vaccinet som han hjälpt ta fram är skit. Ingen kan stoppa honom och det är inte så att han behöver bry sig om något kommande val.

För Trump (och de flesta av hans kärnväljare) representerar läkare, doktorer och andra forskare de Högfärdiga Akademikerna, skolade personer som anses göra sig viktiga med sina struntkunskaper och som är svåra att köpa eller tysta. Och som enligt Trump och hans fans får alldeles för stort utrymme i media.
2020-12-18, 12:03
Medlem
RudyardKiplings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NoNews
Jag tror han blev omhändertagen av militären. Hållhakar har funnits.
Jag tror din beskrivning av 8+8 år stämmer.
Trump har vetat om planerna i decennier. Bäste vän med JFK jr?

Allt som händer nu är noga planerat. Alla som förrått landet ska fram. Dags för uppvaknandet.

Det var detta klippet som någon la igår där det sades. Först tänkte jag bara att det var någon som sökte klick på nätet, men det blev ganska spännande efter ett tag. Tids nog kommer vi få se. Det är snart bara en månad kvar till 20/1.

https://www.bitchute.com/video/3zOWTSyoMkH5/

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in