2020-12-17, 22:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lauper
Återigen, jag har läst flera historier om den påstådda attacken men endast du påstår att det var en ensam CIA-agent som utförde attacken. Kan du länka till det eller kan du kanske bara erkänna att du tänjde lite på sanningen för att frisera ditt raljanta inlägg?

Länka gärna det du hittar på nätet som motsäger det jag säger.
2020-12-17, 22:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Americanwest
Kan du sluta ljuga nu fjolla, ingen har hävdat att det var en ensam CIA agent. Ge dig eller hänvisa till källa.

Den finns i tråden , den som söker skall finna
2020-12-17, 23:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tok-Frans
Jag har varken sagt att servern existerar eller att fem soldater dött, men omöjligt skulle det inte vara.

Det kunde ha varit flera servrar och färre soldater dog. Det hade också kunnat vara något helt annat också. Blir ni inte trötta på era fantasier?
2020-12-17, 23:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av noreplies
Den finns i tråden , den som söker skall finna

Nej du ljuger igen jöns, finns inget sånt i tråden.
2020-12-17, 23:02
Medlem
Citat:
Länka gärna det du hittar på nätet som motsäger det jag säger.
Wow, ska jag alltså länka något som motbevisar något du påstår? Sorry men det är inte riktigt så det fungerar, återkom med en länk när/om du hittar den.
2020-12-17, 23:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lauper
Wow, ska jag alltså länka något som motbevisar något du påstår? Sorry men det är inte riktigt så det fungerar, återkom med en länk när/om du hittar den.

Detsamma
2020-12-17, 23:04
Medlem
Citat:
Original historien på diverse alt right kanaler påstår att det bara var en CIA agent, Vissa påstår att det var två, en blev skadad och den andra dödade själv 5 special ops.

Det påstås också att CIA agenten är en före detta Navy SEALs. Jag tror för övrigt inte så mycket på den här historien om skottlossningen i Frankfurt.
Senast redigerad av Snullerux 2020-12-17 kl. 23:06.
2020-12-17, 23:07
Medlem
Kan vi inte lägga serverämnet på hyllan tills dess att det kommer fram nått nytt?
Det har ältats rätt bra utan något nytt underlag presenterats.
2020-12-17, 23:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Snullerux
Det påstås också att CIA agenten är en före detta Navy SEALs. Jag tror för övrigt inte så mycket på den här historien om skottlossningen i Frankfurt.

Precis, det pratades om EN CIA agent som hade dödat alla fem.
2020-12-17, 23:16
Medlem
var är haspel isåfall? Högsta hönset över cia försvinner inte bara. Enligt informationen på nätet Hade Gena Haspel tagit med egna styrkor för att försvara servrarna då de normalt inte var bevakade av tyngre säkerhetsstyrkor.
Att hon är borta tyder väl på att något stämmer.

Missing in action
2020-12-17, 23:16
Medlem
Trolltestets avatar
Citat:
Varför ställer du en fråga om du har svaret?

Jag har inte svaret. Jag vet inte ens om C-SPAN brydde sig om att göra denna källkontroll utifrån det urklippta klipp som presenterats hittills. Jag hoppades på att nån annan som sett HELA inslaget från C-SPAN (alltså det klipp som innehåller såväl förpratet från reportern samt efterpratet) kunde upplysa mig om detta?
2020-12-17, 23:19
Medlem
WolfmanJackSrs avatar
Citat:
Vi vet ingenting om läckor, varken om dessa existerar eller inte.

Vart är Gina Haspel?

Den 10 november, 3 dagar efter räden i Frankfurt där man på står att hon blivit sårad och arresterad, hade hon ett möte med Mitch McConnell på hans kontor.

Citat:
Laura Litvan
@LauraLitvan
CIA Director Gina Haspel just entered Mitch McConnell’s office.
10:16 em · 10 nov. 2020·Twitter for iPhone

https://twitter.com/LauraLitvan/status/1326278776016293891

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in