2020-12-17, 14:53
Medlem
NeoVains avatar
Citat:
Ursprungligen postat av siister
Att det ska vara så svårt att hänvisa till en liten paragraf, en mening eller en tolkning från någon expert?

Det räcker att du läser konstitutionen och historien. Vill du titta på fall så är det nog snarare Lincoln du ska granska än Hawaii fallet här. Han blev utsatt för samma sak, valfusk genom "mail-in voting".

https://www.washingtonpost.com/history/2020/08/22/mail-in-voting-civil-war-election-conspiracy-lincoln/

Läs och begrunda. Straffet blev livstids fängelse för konspiratörerna då.
2020-12-17, 14:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av NeoVain
Det räcker att du läser konstitutionen och historien. Vill du titta på fall så är det nog snarare Lincoln du ska granska än Hawaii fallet här. Han blev utsatt för samma sak, valfusk genom "mail-in voting".

https://www.washingtonpost.com/history/2020/08/22/mail-in-voting-civil-war-election-conspiracy-lincoln/

Läs och begrunda. Straffet blev livstids fängelse för konspiratörerna då.

Kan du citera de avsnitt som är aktuella för diskussionen? Det vore intressant att veta det du vet?
2020-12-17, 14:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sirup
Kan du förklara vad du pratar om? Det vore intressant med en länk också?

Allt finns längre bak i tråden om det inte passar sig att googla det.
2020-12-17, 14:56
Medlem
siisters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tankevurpan
Professor John Eastman - En person som har ägnat hela sitt liv åt att studera konstitutionen, samma person som förövrigt blev kallad som expertvittne i det amerikanska valet mellan Gore och Bush.

Gör din egna undersökning och börja med denna gubbe. Han förklarar hur det fungerar på ett ganska lättförståeligt sätt som en leknam likt mig själv kan förstå.

Detta har förövrigt redan avklarats i tråden och du som läser den borde inte spela så jävla dum.

"Gör din egna undersökning" verkar vara något många säger för att slippa förklara vad dom menar. Det baserar jag på en egen undersökning
2020-12-17, 14:58
Medlem
Citat:
Allt finns längre bak i tråden om det inte passar sig att googla det.

Jag vet inte på vad jag ska googla på för att förstå vad DU menar. Det skulle underlätta om du skrev något om saken samt citerade aktuella avsnitt från google?
2020-12-17, 14:59
Medlem
Citat:
"Gör din egna undersökning" verkar vara något många säger för att slippa förklara vad dom menar. Det baserar jag på en egen undersökning

Varför ska jag behöva förklara något som redan är förklarat längre bak i tråden?

Du hade ju koll på vad som stod i tråden. Jag får inte betalt likt vissa andra i denna tråd att sitta här och "jobba" hela dagarna.

Neovain: Är det ens någon ide att följa denna tråd tills imorgon/natt? Det lär väl inte hända så mycket mer innan fredag/lördag.
Senast redigerad av Tankevurpan 2020-12-17 kl. 15:02.
2020-12-17, 14:59
Medlem
Tok-Franss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av noreplies
Så det är sonens sambo som dog?

Jag har nog fått det lite om bakfoten, det bör vara dotterns sambo/pojkvän.

Edit: Brian kemp's dotter.
2020-12-17, 15:02
Medlem
Citat:
Varför ska jag behöva förklara något som redan är förklarat längre bak i tråden?

Du hade ju koll på vad som stod i tråden. Jag får inte betalt likt vissa andra i denna tråd att sitta här och jobba hela dagarna.

Neovain: Är det ens någon ide att följa denna tråd imorgon/natt? Det lär väl inte hända så mycket mer innan det datumet.

Varför skriver du inlägg om ingenting? Vore det inte bättre att kläcka ur dig vad du pratar om. Vi kan alla sitta och hänvisa att alla ska googla allting, men det blir ju ingen diskussion. Men om du inte vill diskutera så antar jag att du inte har på fötterna. Du vet alltså inte vad du pratar om.

Så vad anser du om Pences inblanding i detta? Citat, länk och förklaring tack?
2020-12-17, 15:04
Medlem
Tok-Franss avatar
Citat:
Om vi leker med tanken att det här skulle stämma kan vi vara glada att världens mest inkompetenta lönnmördare har anlitats. Att först mörda någon genom att involvera tre bilar för en sprängning på en motorväg, självklart kommer det utredas. Och självklart kommer det finnas bevis på en eventuell bomb. Att sedan mörda (den enda?) personen som jobbar på fallet kommer inte göra så att utredningen läggs ner eller att eventuella bevis från bilarna glöms bort.

Jag såg något på Twatter igår som hävdade att ett flygplan med avancerad elektronik-utrustning flugit över den aktuella vägsträckan när det hände. Flyglogg från flight-radar.
Ska se om jag hittar tillbaka.
2020-12-17, 15:05
Medlem
100tearss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sirup
Varför skriver du inlägg om ingenting? Vore det inte bättre att kläcka ur dig vad du pratar om. Vi kan alla sitta och hänvisa att alla ska googla allting, men det blir ju ingen diskussion. Men om du inte vill diskutera så antar jag att du inte har på fötterna. Du vet alltså inte vad du pratar om.

Så vad anser du om Pences inblanding i detta? Citat, länk och förklaring tack?

MEN LÄS LÄNGRE BAK I TRÅDEN!!! Du ifrågasätter och skriver här hela dagarna...Du har ju noll koll om du inte vet och inte kan bläddra. Pajas
2020-12-17, 15:06
Medlem
DonaldTrummps avatar
Citat:

Däremot är det spännande att valprocessen har ändrats i USA. Hädanefter kommer VP alltid att välja president. Spännande.

Mike Pence
2020-12-17, 15:07
Moderator
vfs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tok-Frans
Jag har nog fått det lite om bakfoten, det bör vara dotterns sambo/pojkvän.

Edit: Brian kemp's dotter.

https://www.dailymail.co.uk/news/article-9022709/Daughter-Georgia-Gov-Kemp-mourns-death-Sen-Loefflers-aide.html

Vän och kampanjarbetare verkar det vara, även om dotterns citat är av typen

Citat:
Lucy called him her 'best friend' and admitted she 'can't imagine her life without him' in a statement

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in