2020-12-16, 21:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av drrty
Han visste om det, så dom hamnar ungefär på lika många grader i helvetet.
Bor du med en dömd brottsling och vet om det så har du ju per automatik accepterat personen och tycker den är reko.

Vet inte vad du lever i för bubbla men 99,9% skulle aldrig förlåta en sexbrottsling.

Att sen komma ut som deprimerad etc när man blivit påkommen är ren levnadsinstinkt.

Sanna som du hamnar ett par snäpp ner.

Hoppas att FF begår självmord.
..... ja, såklart den dömde pedofilen också.

Jag tycker det tankesättet är helt åt helvete! Inte fan har man anledning att döma t.ex de kvinnor som är ihop med psykopatiska blådårar till män, så länge dom inte gör en fluga förnär själva! Det är inte bevisat på något sätt att FF verkligen är pedofil alls, han har inte begått något brott! Var och en ansvarar för sina egna synder!!!!
Citera
2020-12-16, 21:20
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Havskung
Jag tycker det tankesättet är helt åt helvete! Inte fan har man anledning att döma t.ex de kvinnor som är ihop med psykopatiska blådårar till män, så länge dom inte gör en fluga förnär själva! Det är inte bevisat på något sätt att FF verkligen är pedofil alls, han har inte begått något brott! Var och en ansvarar för sina egna synder!!!!

Jo man kan verkligen döma dom om de från början, innan mannen började begå brott emot dom själva visste att han var dömd för sånna saker.
Då får man fan skylla sig själv.
Blir du ihop med någon som du vet gjort andra kvinnor illa så ska du ju inte bli förvånad om du själv går in i en dörr så att säga.

Är du tillsammans med en dömd pedofil och vet om hans historia så blir du väl för fan inte förvånad om han knullar dina barn?
Senast redigerad av drrty 2020-12-16 kl. 21:24.
Citera
2020-12-16, 21:21
Medlem
Citat:

Den pappa som tar in en barnvåldtäksman i sitt hem har jag ingen sympati med. Han visste om det. Till och med i hans egen tillrättalagda berättelse så säger han att han inte gjorde slut när han fick reda på att sambon begått sexbrott mot barn, men han gjorde slut när han till slut läste domen några månader senare, men han bad inte sambon flytta ut. Det gick finfint att stanna kvar i samma hem som ett barn i samma ålder och av samma kön som ett av de offer han våldtagit.

Allt detta medan Kriminalvården VARNADE honom för den höga återfallsrisken. Det är fan kriminellt att utsätta barn för fara.
Citera
2020-12-16, 21:24
Avslutad
Citat:
Fedofilen sonar sina synder just nu. Jag hoppas att han förstår vidden av vad han gjort och begår självmord. Världen blir en bättre plats för varje gång en sexbrottsling försvinner från planetens yta, det existerar inga fängelsestraff långa nog för att sona barnvåldtäkter. Döden är den enda befriaren för dylikt beteende och amputation av alla lemmar är lämpligt för dessa pedofilers försvarare. Straff ska vara avskräckande.
Citera
2020-12-16, 21:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Loqita
Den pappa som tar in en barnvåldtäksman i sitt hem har jag ingen sympati med. Han visste om det. Till och med i hans egen tillrättalagda berättelse så säger han att han inte gjorde slut när han fick reda på att sambon begått sexbrott mot barn, men han gjorde slut när han till slut läste domen några månader senare, men han bad inte sambon flytta ut. Det gick finfint att stanna kvar i samma hem som ett barn i samma ålder och av samma kön som ett av de offer han våldtagit.

Allt detta medan Kriminalvården VARNADE honom för den höga återfallsrisken. Det är fan kriminellt att utsätta barn för fara.

Bodde båda dottern och FF ihop med våldtäktspedofilen? Jag har ingen koll.
Citera
2020-12-16, 21:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Eremona2.0
Bodde båda dottern och FF ihop med våldtäktspedofilen? Jag har ingen koll.

FF har delad vårdnad. Han påstår att dottern aldrig varit utsatt för någon risk, men det är klart han tycker det eftersom han tydligen gått omkring och sagt att sambon är oskyldig. Jag vet inte, men jag litar inte på FF:s omdöme. Vilken pappa gör en sådan sak?
Citera
2020-12-16, 21:31
Medlem
kofotskentas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Eremona2.0
Jag instämmer i allt du skriver.

Ja det är fint att se bortom brott, men i egenskap av far och toppolitiker kan FF inte ta på sig den humana hjältemanteln. Att se bortom en pedofils brott, är inte hans uppgift.

Pedofili är dessutom speciellt. Det är en störning. Pedofiler har sönder barn fysiskt och psykiskt, för att tillfredsställa sig sexuellt. Det är ett rakt igenom stört beteende, och pedofili går inte att bota.

Detta ingår i varje förälders allmänbildning.

FF:s sambo begick dessutom grova brott, som dokumenterades och han fälldes.

Mellan sommaren 2020 och nu har FF uppenbarligen levt i en gråzon, som en far och toppolitiker inte ska leva i.
Men nu är Federley både bög och liberal och således särskilt dålig på att instifta traditionella moraliska principer hos barn. En obegränsad sexualitet och "alla människors lika värde" är en dålig utgångspunkt om man vill förklara varför vuxna inte ska få ha sex med barn, få långa fängelsstraff eller varför inte hänga från lyktstolpar?

Att bögar som Federley får vara förälder är enligt mig skäl nog att förbjuda homoadoptioner, "bögäktenskap" och andra rättigheter som de snott åt sig genom åren.
Citera
2020-12-16, 21:35
Medlem
StigAllans avatar
Centern, pedofilpartiet med barnen i centrum!

Innan stureplanspedofilerna tog över var det nog mera tidelag som var aktuellt.
Nu med all regnbåge så ska tydligen alla läggningar vara presenterade i partiet.

Långt ifrån Torbjörn Fälldin men partikassan den är väldigt stor att leka Mona Sahlin med!
Senast redigerad av StigAllan 2020-12-16 kl. 21:40.
Citera
2020-12-16, 21:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av drrty
Jo man kan verkligen döma dom om de från början, innan mannen började begå brott emot dom själva visste att han var dömd för sånna saker.
Då får man fan skylla sig själv.
Blir du ihop med någon som du vet gjort andra kvinnor illa så ska du ju inte bli förvånad om du själv går in i en dörr så att säga.

Är du tillsammans med en dömd pedofil och vet om hans historia så blir du väl för fan inte förvånad om han knullar dina barn?
Där håller jag helt med dig, men om FF inte från början visste vilket rötägg han hade att göra med utan blev manipulerad av en psykopat, och sedan fick panik när han förstod hur det stod till, då tycker jag det är en helt annan sak!
Citera
2020-12-16, 21:41
Bannlyst
Citat:
Där håller jag helt med dig, men om FF inte från början visste vilket rötägg han hade att göra med utan blev manipulerad av en psykopat, och sedan fick panik när han förstod hur det stod till, då tycker jag det är en helt annan sak!

Men vad tyder på att han inte visste?
Allt tyder på att han vetat om det länge om du läser på litegrann.

Varför försvarar du honom ens? Har du något egenintresse i ämnet?
Citera
2020-12-16, 21:42
Medlem
kofotskentas avatar
Citat:
Detta har jag mycket svårt att tro, då han tidigare har skrytit om hur öppet hans hem var för "trasiga människor" av olika slag.
Han fick panik för att han blev upptäckt och att omfattningen blev känd.
Citera
2020-12-16, 21:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Loqita

Som jag skrivit innan, nog ska man reda ut detta, viktigt om inte annat med tanke på barnet! Mig skulle det förstås inte förvåna om han hamnade i panik, att slänga ut en psykopat ur sitt liv gör man väl inte i en handvändning!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in