2020-12-16, 15:06
Medlem
Farkostens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kornblomst
Jeg forstår ikke at noen kan forvente at en drapsetterforskning skal henlegges før etterforskningen er fullført.

Nå er det høysesong for ønsker og forventninger.
Betingelsen for innfrielse er at man har vært snill.....
Da bør man ikke kalle påtalemakten for idioter.

Hvem er interessert i en henleggelse, bortsett fra de som frykter å bli hektet?
Citera
2020-12-16, 15:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Farkosten
Nå er det høysesong for ønsker og forventninger.
Betingelsen for innfrielse er at man har vært snill.....
Da bør man ikke kalle påtalemakten for idioter.

Hvem er interessert i en henleggelse, bortsett fra de som frykter å bli hektet?

Nei, det er jo TT-gjengen her inne da. Kanskje noen av de er mer involverte enn de gir inntrykk av.

Med sine stadige ubegrunnede angrep på politi og medier, i et forsøk på å villede og å skape mest mulig forvirring på forumet.

Etterforskningen går sin gang for det. Politi og medier lar seg ikke påvirke.
Citera
2020-12-16, 18:03
Medlem
Citat:
Nei, det er jo TT-gjengen her inne da.
1)Kanskje noen av de er mer involverte enn de gir inntrykk av.

2) Med sine stadige ubegrunnede angrep på politi og medier,
3) i et forsøk på å villede og å skape mest mulig forvirring på forumet.

1) Nei det har jeg ingen grunn til å tro om noen av de som dere kaller TT.
2) Jeg har ikke sett noen ubegrunnede "angrep på" (kritikk mot) politi og medier i denne diskusjonen her på FB.
3) Jeg har ingen grunn til å tro at noen som har kritisert politiet og medier her på FB har gjort det for å skape forvirring slik som du skrev.

Jeg synes at det er litt merkelig hvis noen faktisk tror det som du skrev (fetad).
Det hadde vært litt vittig om noen registrerte en bruker "Medhjelperen". Kanskje noen av dere hadde trodd at dette var en GM?
Senast redigerad av z-z-z 2020-12-16 kl. 18:14.
Citera
2020-12-16, 18:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fenvatnet
Nei du nei. Du har ikke sett noe angrep, villedning etc. Men så tilhører jo du TT.
Ville du ha syntes at det var bra om noen kalte deg (og andre som har bestemt seg for at TH er skyldig) for Team GM? Hvis noen innbilte seg at dere som mistenkeliggjør TH gjør det fordi dere vet at TH er uskyldig og fordi dere støtter en skyldig GM?
Senast redigerad av z-z-z 2020-12-16 kl. 18:38.
Citera
2020-12-16, 18:48
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av z-z-z
Ville du ha syntes at det var bra om noen kalte deg (og andre som har bestemt seg for at TH er skyldig) for Team GM? Hvis noen innbilte seg at dere som mistenkeliggjør TH gjør det fordi dere vet at TH er uskyldig og fordi dere støtter en skyldig GM?

Hehe, det kan de nå gjøre hvis de vil.
Heldigvis så ser nå de fleste at TH er GM. Enten har han gjort det selv, eller så har han leid inn folk.
Citera
2020-12-16, 18:57
Medlem
TT har meget kompetente medlemmer!

Citat:
En av Norges mest profilerte advokater, John Christian Elden, og suksessforfatter og tidligere etterforskningsleder, Jørn Lier Horst, er samstemte. Ingen av dem har tro på at en oppklaring av Hagen-saken noen gang vil finne sted.

Men dersom en løsning finnes, tror begge at svaret vil knyttes til utenlandske kriminelle.
https://www.dagbladet.no/nyheter/elden-og-horst-pa-astedet-tviler-pa-oppklaring/72507331
Citera
2020-12-16, 19:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Havhest
Bertheussensaken er ikke en drapssak, og er sånn sett ikke sammenlignbar bevismessig.
Derimot kan en eventuell henleggelse av denne saken, offentliggjøres i skyggen av offentliggjøring av dommen i Bertheussensaken.
Det var poenget til Sandemose vil jeg tro.

Poenget mitt var å sammenligne hvor solide "bevis" man kan bygge ut fra indisier.

Jeg ble faktisk overrasket hvor godt alt var bevist i den saken, ut fra hvordan elden hadde snakket det ned såpass på forhånd.
At det ikke fantes et eneste bevis etc.

Jeg tror de sitter på tilsvarende i denne saken, men bygger og bygger..
Citera
2020-12-16, 19:01
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av norrrrrmannn1
TT har meget kompetente medlemmer!

https://www.dagbladet.no/nyheter/elden-og-horst-pa-astedet-tviler-pa-oppklaring/72507331

Det kan godt tenkes at de GM som TH har leid inn, er utenlandske.
Citera
2020-12-16, 19:27
Medlem
ReedMes avatar
Citat:
Det er absurd å snakke om henleggelse så lenge vi vet at undersøkelser av de massive beslagene fra ransakingene etter pågripelsen ikke kan forventes ferdigstilt i løpet av året. Først en gang utpå nyåret kan man forvente at alle beslag er undersøkt og gjennomgått.

Etterforskningen ruller og går.

Jeg forstår ikke at noen kan forvente at en drapsetterforskning skal henlegges før etterforskningen er fullført.
Jag ser verkligen fram mot vad politiet kan tänkas fiska upp ur handväskan och överraska oss med. Blir VG förste publicist? Eller hur lyder medias turordning?
Citera
2020-12-16, 19:35
Medlem
ReedMes avatar
Citat:
Nei, det er jo TT-gjengen her inne da. Kanskje noen av de er mer involverte enn de gir inntrykk av.

Med sine stadige ubegrunnede angrep på politi og medier, i et forsøk på å villede og å skape mest mulig forvirring på forumet.

Skönt att polisen och media inte blir förvirrade av vad som skrivs här i tråden. Dom verkar ha ett gott och nära samarbete med varann.
Citera
2020-12-16, 19:46
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av 960
Poenget mitt var å sammenligne hvor solide "bevis" man kan bygge ut fra indisier.

Jeg ble faktisk overrasket hvor godt alt var bevist i den saken, ut fra hvordan elden hadde snakket det ned såpass på forhånd.
At det ikke fantes et eneste bevis etc.

Jeg tror de sitter på tilsvarende i denne saken, men bygger og bygger..
OK, jeg forstår! Da får vi være enig i, at vi er uenig. Jeg tror ikke på at de finner mer etter så lang tid, og det samme hadde jeg tenkt om jeg mente TH var MGM.
Jeg tror svaret ligger et annet sted.
Citera
2020-12-16, 19:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fenvatnet
Det kan godt tenkes at de GM som TH har leid inn, er utenlandske.
Er det en teori som du har? Hvordan tenker du i så fall at TH skulle ha kommet i kontakt med utenlandske innleide GM?
Har du en teori om hvordan kommunikasjonen foregikk før og etter forsvinningen, i så fall?
Tror du i så fall at det var utenlandske kriminelle som i Oslo misbrukte epostkontoen til den sørlandsmannen?
Senast redigerad av z-z-z 2020-12-16 kl. 20:03.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in