Citat:
Ursprungligen postat av
xcom
Att gammelmedia skulle skydda en messa sjuka pervon trodde jag faktiskt inte
Har man råkat läsa en del av mina inlägg i M&J så vet man att jag milt sagt är kritisk och skeptisk till gammelmedia och dess värdelösa s.k "journalister".
Men i och med den här Federley-härvan måste jag säga att gammelmedia sjönk ytterligare några meter ner i skiten. Det trodde jag inte var möjligt, men jo, det gick att borra sig ner några våningar till.
I och med Federley har gammelmedia slutgiltigt visat att deras tid är över. Spiken i kistan.
Att gammelmedia och dessa "journalister" skyddar älskare till barnvåldtäktsmän enbart på grund av deras politiska agenda (obegränsad mena-invandring och HBTQ) är så lågt och motbjudande att jag inte riktigt finner ord.
Jag trodde faktiskt inte att det var möjligt. Men här är vi nu.
Citat:
Ursprungligen postat av
justina
Förmodligen finns ett inflytelserikt peddonätverk långt upp ibland journalister och makthavare i Sverige.
Annars kan jag inte förstå varför inte alla förstasidor handlar om dessa pedofilskandaler. Vi snackar om vuxna som våldtar småbarn!
Jag kan tyvärr inte dra någon annan slutsats jag heller och det gör mig djupt skärrad.
Som
farbror sven och andra i tråden gett utmärkta exempel på: det har startats besinningslösa mediadrev för betydligt mer bagatellartade händelser än denna. Ny är det plötsligt förhållandevis knäpptyst. SVT fortsätter promota Federley i sitt patetiska Bryssel-program och låtsas som det regnar.
Värdelösa värdelösa gammelmedia. Värdelösa vidriga journalister.