2020-12-16, 10:46
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av aloc
Titta! Nu är vi i hamn! Snyggt!

Nu kan jag ju bemöta det du skriver utan att gissa vad du menar - ser du hur enkelt det blir då?

Det jag uppfattar som läskigt är det som står precis innan:
Observatörerna blev förhindrade att komma in och titta på nära håll så att de kan säga att allt gick rätt till.
Är ju privatpersoner som själva säger. Om de blev utelåsta eller förhindrade på något sätt är bara ett ordtrixeri som du håller på med.

Spikar i statistiken är ju synliga att titta på? Och de uppstår när observatörerna inte kunnat observera.

Du har förvisso rätt när du skriver att
Döda har inte röstat, men någon har däremot röstat åt de döda?

Är det ordtrixande du håller på med?

Jag tar inte och sväljer allt trump säger till exempel, det är bara ett mantra du upprepar för att du tror att om trump försvinner så försvinner motståndet mot nwo.
2020-12-16, 10:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fittahora
Du menar en tankevurpa? *badabing*

När tror du att det kommer få en ordentlig fart? Slutet på veckan?

Och hur stor är risken att det blir "insurection act" istället för SCOTUS?
2020-12-16, 10:48
Medlem
OldFashioneds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tankevurpan
Trots att du har bestämt dig för att jag måste ha någon psykisk åkomma med alla mina vanföreställningar jag har så är det ändå lite lustigt att du trots det BARA MÅSTE FÅ RÄTT.

Ledsen.... Du har fel.

Du kan bevisa ett valfusk, men domstolen behöver inte ta upp målet med hänvisning till att valet inte är certifierat ännu. Vilket man gjorde.

Jag tror att du projicerar dina problem på mig, det är du som verkar lida av ganska svåra vanföreställningar.

Det jag skriver är inte så jävla svårt att förstå om man inte har ett IQ på 80.

Vilka domstolar har valt att inte ta upp stämningarna som rör _valfusk_ med hänvisning till att resultatet inte är certifierat?
2020-12-16, 10:50
Medlem
Citat:
Det är det jag menar, men domstolarna kan inte slänga ut stämningarna ut på sitt arlse sålänge valet inte är certifierat.

Självklart kan man bevisa ett valfusk, men folk i denna tråd verkar tro att det man sparat för när det verkligen gäller är något man släpper direkt efter 3dje november till publiken.
Valet i

Så jävla naivt.

Alla delstater har certifierat vid det här laget och de allra flesta gjorde det i god tid före Safe Harbor Day (8 december). "Contested election" i konstitutionens mening är inte detsamma som att det fortfarande sitter några enstaka jeppar och driver (eller skickar in nya) fåniga stämningar till diverse domstolar, om det vore innebörden skulle amerikanska val aldrig komma till någon slutpunkt.
2020-12-16, 10:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av noreplies
Nej det gör vi inte för vi vet att du pratar om saker som andra idioter har kokat ihop och använder lättlurade pajaser som dig för att förmedla budskapet.

Men har jag fel?

Med hjälp av lagen så har POTUS rätt att "Declare National State of emergancy" om man kan bevisa med eller utan domstol att utländska krafter har fulat sig i det amerikanska valet. Och då kickar Martial Law igång och allt sker hädanefter med militär och utredningen sker i en militärdomstol. Då är det bäst för den oranga tjockisen att han kan bevisa sin sak eller hur?

Men först ut är det SCOTUS som gäller.

Så jävligt fjantigt av er att försöka underminera mig med dessa beskyllningar, att ni inte skämms och jag tror att era sötesbröddagar är över snart. Cancel Culture GO FUCK YOURSELF!
2020-12-16, 10:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av disast3r
Den som jag syftar på är bortstädad så jag skrev om en annan länk.

Den länken som var bortstädad hade texten, from Sweden to new Zealand.

En snabb sökning på smartmatic +”from sweden to new zealand” tar oss till ett sex år gammalt blogginlägg från Smartmatic, postat på ”Global Elections Day”, som inleds på detta vis:
In 2014, 42% of the world´s population will conduct elections. From Sweden to New Zealand and from Indonesia to Hawaii, in all corners of the world, people will decide their common future by going to the ballots.
https://elections.smartmatic.com/lets-celebrate-its-global-elections-day/

Det handlar alltså inte om att Smartmatic finns i Sverige, utan att vi hade val det året.
2020-12-16, 10:53
Medlem
frdks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jiren
Varför är den killen trovärdig? Ni tror alltså att det här kommer gå vägen? Allvar?

Vad har hänt med allt annat enormt och bibliskt som skulle explodera var och varannan fredag? The Kraken? Beslagtagna servrarna? SCOTUS? Allt har ju fallit platt som en pannkaka.

Men nu är det alltså dags att vänta till på "fredag" igen, för då jävlar?

På samma sätt som med FB så kollar man historik, följer vad han kan, vad han jobbar med och vilka han jobbar med.
Troll som dig själv som förmodligen går på bidrag och gillar att skrika och gorma på allt och alla som inte följer din världsbild ger de fakto väldigt liten trovärdighet, personer som är vältaliga och sansade, experter inom sitt område och inte agerar affektivt eller reaktionärt utan tänker om flera gånger innan de skickar iväg något, ja de har en hög trovärdighet.

Sån här nonsens att raljera och idiotförklara är bara svagsint och leder ingen vart.

Allt är indicier pekar på att trump inte lägger sig ner och ger upp utan kommer köra in i kaklet, vilket många är här för att följa och bli uppdaterad på utveklingen.
Även fast inte saker händer så kommer det inte rök utan eld, det finns de som aktivt förbereder sig på allt där borta.
Jag hoppas innerligt inte att något händer, vill ha en fredlig lösning via SCOTUS, dock bör man vara ödmjuk mot den fakta som kommer ut, även om man inte kan se enskilda saker som avgörande så berättar det historien.
Svårt säga "vi hade ingen aning" efteråt när man blundar för allt som kommer ut.
2020-12-16, 10:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HepCat-X
Alla delstater har certifierat vid det här laget och de allra flesta gjorde det i god tid före Safe Harbor Day (8 december). "Contested election" i konstitutionens mening är inte detsamma som att det fortfarande sitter några enstaka jeppar och driver (eller skickar in nya) fåniga stämningar till diverse domstolar, om det vore innebörden skulle amerikanska val aldrig komma till någon slutpunkt.

Vad bra då. Varför så upprörd? Ni har ju Biden in i Vita Huset på nolltid!

Tiden får utvisa vad som sker.
2020-12-16, 10:56
Medlem
Fittahoras avatar
Citat:
När tror du att det kommer få en ordentlig fart? Slutet på veckan?
Vet ej. Det måste smälla rejält senast den 20 januari.

Citat:
Och hur stor är risken att det blir "insurection act" istället för SCOTUS?
Högsta domstolen är korrupt, så dom kommer inte att åtgärda någonting, likaså hela rättsystemet. Det lämnar militären som enda kvarvarande alternativ.
2020-12-16, 11:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fittahora
Vet ej. Det måste smälla rejält senast den 20 januari.

Högsta domstolen är korrupt, så dom kommer inte att åtgärda någonting, likaså hela rättsystemet. Det lämnar militären som enda kvarvarande alternativ.

Tack för klargörandet!

Något kommer ju att hända och den smällen kommer att höras världen runt.

Nu lämnar ers eminens (alltså jag ) tråden. Har inte tid med att trolla en del användare i denna tråd längre.

Ses senare!
2020-12-16, 11:00
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av PlantaGenista
En snabb sökning på smartmatic +”from sweden to new zealand” tar oss till ett sex år gammalt blogginlägg från Smartmatic, postat på ”Global Elections Day”, som inleds på detta vis:
In 2014, 42% of the world´s population will conduct elections. From Sweden to New Zealand and from Indonesia to Hawaii, in all corners of the world, people will decide their common future by going to the ballots.
https://elections.smartmatic.com/lets-celebrate-its-global-elections-day/

Det handlar alltså inte om att Smartmatic finns i Sverige, utan att vi hade val det året.
Nej det står inte ordagrant att smartmatic finns i Sverige.
Där har du rätt.
Smartmatic kan finnas i Sverige, de opererar i massor av länder och nämns på deras sida.

During the last ten years, our main goal has been to help nations conduct better elections. Happily, we´ve helped millions around the world to build a common future through legitimate elections. And we feel proud.

So Happy Global Elections Day to each and every one of us. Because building fairer societies through better elections is something we should all celebrate.

Jag ser det som större sannolikt att smartmatic opererat i Sverige än inte.
Ett mycket tveksamt företag
2020-12-16, 11:14
Medlem
crisscrosss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av scrollock
Mm jo, för att Dominions VD säger det menar du? Samme VD som sa attt det var omöjligt att koppla upp Dominionmaskinerna mot nätet? Något han för övrigt fortsätter vidhålla i förhör trots att man dissekterat maskinerna och konstaterat att man kan det

https://www.thegatewaypundit.com/2020/12/dominion-ceo-john-poulos-says-dominion-not-linked-solarwinds-orion-denies-votes-sent-off-site-manipu lated-video
Nej för att dina länkar säger det. Påståendet från dina kompisar är INTE att Solarwinds använder dominionmaskiner utan att Dominion använder Solarwinds programvara. Jag ger upp eftersom du verkar för dum för att förstå det du själv länkar.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in