2020-12-16, 04:16
Avslutad
Kanske passar tråden i annan forumdel men jag tycker här eftersom det handlar om att hitta sådana relationer som många män söker, men tyvärr förgäves. Detta troligen pga normer, skam och stigma att inte våga leva upp till manlighetskravet om att vara stark och dominant.
Men många är de män som vill träffa tjejer som helst både kan och vill dominera dem sexuellt. Jag är en av dom men har inte lust att betala mer för detta till prostituerade. Det leder ingen vart mer än till ensamhet.
Jag vill ha både sex och kärlek i samma relation men inte samtidigt.

Jag ser till att inget farligt händer men kan hitta på mycket sadistiska lekar som jag ber tjejerna om. Dom har inget emot det men gör det inte med passion, alltså är dom inte sadister på riktigt.

Viljan att träffa dominanta kvinnor har med två saker att göra; att inte blanda sex och kärlek, och för att bli sexuellt objektiviserad i en kvinnas ögon och medvetande.
För mig gör det inget om dom är galna, men dom måste vara i kontakt med verkligheten och klara och alerta i sinnet.

Hur och var träffar man sådana kvinnor? Hur många tjejer/kvinnor vill dominera sina pojkvänner/män sexuellt?
När, hur tidigt, är det lämpligt att framföra detta i en relation? Redan på första dejten?

Men samtidigt påpeka att det bara är lek och vara öppen och ärlig med att när det sexuella är över så är det som ingenting igen, och en öm, respektfull och kärleksfull relation man söker.
Citera
2020-12-16, 05:33
Bannlyst
På ett styrkelyftargym.
Citera
2020-12-16, 05:52
Medlem
Tjejer vill inte vara den dominerande, tyvärr.
Citera
2020-12-16, 05:56
Medlem
Jag tror inte du "träffar" några sådana kvinnor, det är nog snarare så att du blir utvald.

För att bli utvald måste du väl göra dig intressant och finnas vid rätt plats vid rätt tidpunkt.
Citera
2020-12-16, 06:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lingonfett
Jag tror inte du "träffar" några sådana kvinnor, det är nog snarare så att du blir utvald.

För att bli utvald måste du väl göra dig intressant och finnas vid rätt plats vid rätt tidpunkt.

Tror det kan ligga mycket i det.
Citera
2020-12-16, 06:58
Medlem
Retcon26s avatar
Citat:

Oj, att bli utvald av en dominant kvinna låter nästan exakt som att bli utvald för att gå med i Skulls & Bones.

Knackar hon den undergivna mannen på axeln också för att signalera honom om sitt beslut?
Citera
2020-12-16, 07:04
Medlem
note-its avatar
Dom som finns borde finnas på darkside.se
Citera
2020-12-16, 07:30
Medlem
Jag träffade en tjej som var väldigt dominant av sig vilket gjorde att jag numera tänder på det. Förmodligen så fanns det väl en bakåt liggande grund från min barndom som triggades igång då, och jag skulle säkert tända på detta till slut i vilket fall. Men det var just denna tjen som triggade igång det på riktigt.

Har ingen aning om hur man träffar dessa tjejer rent generellt utan det kommer nog av sig själv, men jag tror nog att det är vanligare än vad man tror. Många tjejer vill nog spela den rollen om att ha makten över en man eftersom det är så ingrävt i normer att det alltid ska vara tvärtom. Läs bara inne på instagramkontot ''Mansbebisar'' där tas detta upp lite då och då.

Hur jag träffade denna tjejen?
Hm. Ja, när jag var 19 år så mådde jag skit och hade en del missbruksproblem. Jag sökte då hjälp via socialtjänsten och fick boendestöd. Jag hade en tjej och en kille som jag träffade 3-4 gånger i veckan, jag träffade dom inte samtidigt utan antadligen så träffade jag tjejen eller killen. Det var ett bra stöd och det hjälpte mig mycket i vardagen men ganska så snabbt så började den här tjejen ragga lite på mig. Det beror väl också på att jag hade en del charm.
För att inte gå in så mycket på det så blev jag och min boendestödjare tillsammans och bodde ihop i ca 4 år.

Många tjejer vill ju gärna ha trasiga män som dom kan fixa, så var det väl i detta fallet och vår lilla flirt som var emot alla regler blev ju en kärleksrelation till slut. Sex livet varierade och vi båda var öppna till det mesta. Denna tjejen tog mig verkligen med passion när hon ville binda fast mig och reta mig, göra mig så upphetsad utan att jag själv kan göra något åt saken, hon slår mig och förnedrar mig samtidigt som hon leker med mina kroppsdelar.

Vet inte hur långt in i detalj jag ska gå men har du frågor så får du gärna fråga. Jag var 19 och hon var 28. Idag 23 och hon 31.
Och nej, jag vet ej hur man annars hittar sånna tjejer.
Citera
2020-12-16, 07:56
Avslutad
Citat:
Jag tror inte du "träffar" några sådana kvinnor, det är nog snarare så att du blir utvald. Så borde det vara logiskt sett ja om det verkligen ska handla om genuin sadism.

Så borde det vara logiskt sett ja om det handlar om genuina sadister.

Citat:
Ursprungligen postat av note-it
Dom som finns borde finnas på darkside.se
Problemet med sånt är att jag inte tänder på medveten sadomasochism. Och inte heller läder, lack och dylikt, definitivt inte.
Då är det liksom inte på riktigt och ofta är det bara tjocka tanter på sådana sidor som är väl bevandrade i just dominans. Då får inte kvinnan en aha-upplevelse. Det är hennes intensiva medvetande jag vill åt. Inte någon som vet att det är lek.

Jag vill inte ha en dominant kvinna, bara en sadist. Det är skillnad.
Hon ska vara liten, söt och gullig men elak som fan. Ett monster, en psykopat. Någon som är snäll och gullig men utstuderat elak inombords när det kommer till det sexuella.

Tyvärr ligger det nog i kvinnans natur att det är mannen ska vara dominant, ta henne med kraft, vara lite farlig och dylikt.
Citera
2020-12-16, 08:02
Medlem
Retcon26s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Adamivitahuset
Jag vill inte ha en dominant kvinna, bara en sadist. Det är skillnad.
Hon ska vara liten, söt och gullig men elak som fan. Ett monster, en psykopat. Någon som är snäll och gullig men utstuderat elak inombords när det kommer till det sexuella.

Ja, du har läst för mycket hentai.
Citera
2020-12-16, 12:00
Medlem
morsanochpolisens avatar
knullkontakt.se?
Citera
2020-12-16, 12:28
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av morsanochpolisen
knullkontakt.se?
Ja, det är nog så bra Sverige har att erbjuda öht i något avseende. Ungefär 90% män, resten bögar och afghanpojkar.

OT: Jag SKÄMS för Sverige. Arma land och stackars folk! Men det är lika bra att allt går åt pipan.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in