Citat:
Ursprungligen postat av
VitruvianskeMannen
Inga problem, här ska inte komma några hugg och slag. Jag svarar gärna.
Hur jag ser på det du framför från Arizona? Som jag ser ser så dras trovärdigheten ner oerhört av:
1. Att man föreslår detta först nu, efter att Biden vunnit elektorskollegiet. Det känns desperat.
2. Att man endast kan läsa om det på obskyra twitterkonton kopplade till alt-Trumpers.
Tack för svar. Obskyra twitter konton är det ju ej, genomlysningen av maskinerna och dess mjukvara är ju något man nu utför i Arizona med lagens långa arm så det argumentet verkar inte helt relevant. Just nu har maskinerna har ju flyttas så att ingen utom de som skall undersöka dem får möjlighet att nå dem.
Men frågan i nästa steg blir väl följande; du tror inte det finns en risk i att OM fusk upptäcks i så stor skala att det gör utslag och eller att maskinerna själva utfört vändningen att resultatet blir att Arizona tvingas certifiera de elektors röster Arizona Republikanerna utförde igår ?
Som jag ser det finns det då en stor sannolikhet att om röstfusk hittas i maskinerna kommer så att ske. Man kan då via en lokal domstol att
de-certifiera de elektorer som skickats.