Citat:
Ursprungligen postat av
Schlaback
Bra gjort!
Kontakta inte honom eller företaget rakt av nu. Du måste vara lite kylig. Och inte avslöja dig.
Står det inget mer på hemsidan? Vad företaget gör? Lista ut genom företagsnamnet?
På allabolag.se kan du hitta bransch på företaget.
Samt registrerad adress. Telnummer mm
Och kanske fler företagsengagemang hos snubben.
Och om det är aktiebolag så hittar du fler personer som sitter i styrelsen.
Har kollat upp honom mer nu, det är bara ett av många många bolag han drivit. Alla verkar ha med behandling mot missbruk att göra. Känns lite som en skojare, många konkurser och många enskilda firmor som aldrig haft varesig inkomster eller utgifter?
Är för dåligt bevandrad i företagsekonomi för att vara säker men känns allmänt oseriös.
Men på det aktiva firman, som är enskild firma, ser det ut som att han erbjuder utbildning och föreläsningar inom behandlingsvård. Det är långa texter på både svenska och engelska där det framkommer någon slags kritik mot staten, eller snarare "systemet" när det gäller individens valfrihet för vård.
Ingen av bolagen är kopplade till någon religion men jag funderar över det faktum att det erbjuds rehabilitering mot inte bara missbruk utan även ADHD och trauman? Och att detta sker i utlandet.
Det var min instinkt med, att jag inte ska följa impulsen och kasta mig i bilen och knacka på karlns dörr. Måste veta mer först och ärligt talat är jag lite orolig att dras in i något om han är aktiv sektmedlem.