Citat:
Ursprungligen postat av
AreYouBack
Dags att slänga in handduken. De som orkar kommer att leta bevis och jag tor dessa kommer att hittas. men etersom media är på Bidens sida så kommer inget upp till ytan. Biden sitter lika säkert som en diktator som blir omvald med 100% av rösterna.
Jag kommer sakna Trump. Han gjorde allt rätt enligt mig. Han kunde varit lite mer silkesvante med vänstern men samtidigt efter fyra års försök att avsätta honom så förstår jag att han satte på sig knogjärnen istället.
Nu måste Biden infria alla löften. Kom ihåg att systematisk rasism finns i hans America med. Det kommer aldrig ändras.
Om det inte vore så att jag älskar Amerika och dess folk skulle jag önskaatt Biden misslyckas. Jag hoppas endast att han och de andra kommer avsljöas och det blir en skandal. Hunter Biden kan andas ut. Inte dåligt fixat av en korrupt farsa.
Citat:
Ursprungligen postat av
grey.eagle
Tyvärr så är det nog över för den fria människan nu.
Har följt detta spektakel, på valdagen sade biden att vi ska vara försiktiga att utropa en vinnare innan alla röster räknats, undra vad han visste när han uttalade dessa ord.
Citat:
Ursprungligen postat av
Lagertha
Big Data har verkligen gjort slag i saken och rensat bort allt content som behandlar valfusk. Ber om ursäkt om jag är dåligt uppdaterad men kanske är det fler än jag som undrar och hoppas på svar här i tråden.
– Blir Trumps nästa steg Martial Law och vad kan han då göra? Tvinga fram omräkning? Mer?
– Vad är det som måste ske innan 20/1?
– Uppgifterna om att Kina har ett ägande och således kontroll av Dominion - spelar det någon roll och beaktas det alls? Är bevisning, oavsett hur stark, inte längre intressant?
Ett sista inlägg.
Ett gigantisk valfusk kommer att rullas upp och lagom till 6 januari så kommer senatens ordförande att räkna upp rösterna som kommer att gå till sittande presidenten. Certifieringar är inte skrivet i sten och MSM/BigTechs manipulationer och censur kommer inte kunna stoppa det oundvikliga, att det gigantiska valfusket/kuppförsöket till slut kommer att avslöjas. Det finns redan smoking gun och detta kommer att växa.
Trump svärs in för en andra mandatperiod. Ha det gött!