2020-12-15, 17:33
Medlem
Franke88s avatar
BREAKING: Subpoenas are being issued in Maricopa Country to seize ALL of the Dominion systems for a full forensic audit.

https://twitter.com/MajorPatriot/status/1338863201501368336

Vet inte hur trovärdig Major Patriot är men förhoppningsvis är han säker på sin sak. Mer info lär komma inom kort.
2020-12-15, 17:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av scrollock
Du missade att citera Mitch, för han BEKLAGAR sig över att kalla Biden "President-Elect", men denna detalj tystas såklart ned av såväl dig som stora delar av MSM.

https://apnews.com/article/mitch-mcconnell-congratulates-joe-biden-2ed09a34fbbc3342fe45c733ee0dd725
Och hur i helvete spelar den hårklyvningen roll? Patetiskt, det viktiga här är ju att han ser Biden som Trump's legitima efterträdare, vilket gör det i princip omöjligt för Trump att försöka kuppa då han behöver senatens stöd.
2020-12-15, 17:38
Medlem
Jirens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av scrollock
Lin Wood uppmanar nu till väpnad kamp mot banditerna som stal valet!!

https://www.newsweek.com/pro-trump-lawyer-lin-wood-urges-supporters-stock-2nd-amendment-supplies-1554687

Han säger även att Brad Raffensperger och Brian Kemp snart kommer åka in i finkan för deras medverkan i valfusket!

https://twitter.com/LLinWood/status/1338715369566048256

Han säger vidare att Trump inom kort avser att "städa upp" skiten!

https://twitter.com/LLinWood/status/1338726421955571712
Efter alla turer som varit så vågar jag inte hoppas på någonting längre. Särskilt inte om det kommer från Lin Wood eller Sidney Powell.
2020-12-15, 17:39
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av DonaldTrummp
Jag tror att det kan gå så långt att någon faktiskt går till domstol och visar upp bevis på valfusk. Här på FB är ingen blyg utan det matas på med lista efter lista på valfuskbevis. Tänk om Rudy & DJT hade haft det självförtroendet. Ett alternativ är att Sidney och Rudy och Lin gör gemensam sak och verkligen bara matar på med det dom har. Det blir en spännande vecka igen. Nixter har gått igenom.severn till fredag, säkert mycket gottis där.

Mike Pence
Bäst att fötterna lite halvt om halvt i båda läger ifall vindarna vänder eller hur vindflöjeln?

Grejen är ju att varken trump eller detta är början eller något nytt under solen.
Däremot kan det va slutet för träsket om mänskligheten har tur.
2020-12-15, 17:42
Medlem
Tok-Franss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av joxmoose
Och hur i helvete spelar den hårklyvningen roll? Patetiskt, det viktiga här är ju att han ser Biden som Trump's legitima efterträdare, vilket gör det i princip omöjligt för Trump att försöka kuppa då han behöver senatens stöd.

Har Biden stöd från Mitch i det läget?
2020-12-15, 17:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tok-Frans
Biden behöver inte senatens stöd för att bli installerad som nästa president. Om Trump skulle ha ens en mikroskopisk chans att försöka kuppa detta måste han ha senatens stöd.
2020-12-15, 17:47
Medlem
DonaldTrummps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av disast3r
Bäst att fötterna lite halvt om halvt i båda läger ifall vindarna vänder eller hur vindflöjeln?

Grejen är ju att varken trump eller detta är början eller något nytt under solen.
Däremot kan det va slutet för träsket om mänskligheten har tur.

Nja, jag är tveksam. Precis lika tveksam som jag blev när MediaProdukten DJT gav sig på media första gången och sen har fortsatt med. Att såga av den gren man själv sitter på är aldrig speciellt lyckat. Dåliga rådgivare. Han skulle givetvis från början hyllat media på det sätt media ska hyllas. Det viktigaste i ett fritt samhälle. Hade han försvarat och hyllat media från början hade han vunnit valet med 80-70. Minst eller kanske 338-200.

Mike Pence
2020-12-15, 17:51
Medlem
Citat:

Precis. En stark signal till senatorerna att nu ska man gå vidare. Och McConnell klarar nog 4 år med en demokrat i Vita huset.
2020-12-15, 17:53
Medlem
Tok-Franss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tok-Frans

Citat:
Biden behöver inte senatens stöd för att bli installerad som nästa president. Om Trump skulle ha ens en mikroskopisk chans att försöka kuppa detta måste han ha senatens stöd.

Har Trump stöd från Mitch i det läget?
2020-12-15, 17:56
Medlem
OldFashioneds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RobRoys
Nej, jag delar inte den uppfattningen. Det klart att den enorma skillnaden på folklig närvaro på dessa båda kandidaters valmöten ger en fingervisningen om vem som har störst folkligt stöd. Tveklöst.

Med tanke på att Biden tog hem popular vote så kan vi konstatera att du har fel. Om deras valmöten gav en fingervisning skulle Trump ha vunnit. Han förlorade.
2020-12-15, 17:58
Medlem
Tok-Franss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ardathbey
Precis. En stark signal till senatorerna att nu ska man gå vidare. Och McConnell klarar nog 4 år med en demokrat i Vita huset.

Här sitter ni och hoppas att Demokraterna lyckas sopa fusket under mattan.

"ARIZONA: "The subpoena...will be issued this morning - in fact probably right about now...That is going to result in a full forensic audit...We expect, based on Antrim County, to see something very similar."

"This is 100x bigger than Michigan...This is major.""

https://twitter.com/TheSharpEdge1/status/1338882525175943169?s=20

WE GOT THIS👌
2020-12-15, 18:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AreYouBack
Dags att slänga in handduken. De som orkar kommer att leta bevis och jag tor dessa kommer att hittas. men etersom media är på Bidens sida så kommer inget upp till ytan. Biden sitter lika säkert som en diktator som blir omvald med 100% av rösterna.

Jag kommer sakna Trump. Han gjorde allt rätt enligt mig. Han kunde varit lite mer silkesvante med vänstern men samtidigt efter fyra års försök att avsätta honom så förstår jag att han satte på sig knogjärnen istället.

Nu måste Biden infria alla löften. Kom ihåg att systematisk rasism finns i hans America med. Det kommer aldrig ändras.

Om det inte vore så att jag älskar Amerika och dess folk skulle jag önskaatt Biden misslyckas. Jag hoppas endast att han och de andra kommer avsljöas och det blir en skandal. Hunter Biden kan andas ut. Inte dåligt fixat av en korrupt farsa.

Citat:
Ursprungligen postat av grey.eagle
Tyvärr så är det nog över för den fria människan nu.

Har följt detta spektakel, på valdagen sade biden att vi ska vara försiktiga att utropa en vinnare innan alla röster räknats, undra vad han visste när han uttalade dessa ord.

Citat:
Ursprungligen postat av Lagertha
Big Data har verkligen gjort slag i saken och rensat bort allt content som behandlar valfusk. Ber om ursäkt om jag är dåligt uppdaterad men kanske är det fler än jag som undrar och hoppas på svar här i tråden.

– Blir Trumps nästa steg Martial Law och vad kan han då göra? Tvinga fram omräkning? Mer?

– Vad är det som måste ske innan 20/1?

– Uppgifterna om att Kina har ett ägande och således kontroll av Dominion - spelar det någon roll och beaktas det alls? Är bevisning, oavsett hur stark, inte längre intressant?

Ett sista inlägg.

Ett gigantisk valfusk kommer att rullas upp och lagom till 6 januari så kommer senatens ordförande att räkna upp rösterna som kommer att gå till sittande presidenten. Certifieringar är inte skrivet i sten och MSM/BigTechs manipulationer och censur kommer inte kunna stoppa det oundvikliga, att det gigantiska valfusket/kuppförsöket till slut kommer att avslöjas. Det finns redan smoking gun och detta kommer att växa.

Trump svärs in för en andra mandatperiod. Ha det gött!

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in