Citat:
Ursprungligen postat av
klyban
Det finns ingen bevisning på systematiskt valfusk, att du är så lätt lurad är nått du får ta med dig själv.
Men det är så extremt talande att man står i rätten utan nått på fötterna.
Allt man hade ord på en rad utan mening som är förankrad i verkligheten.
Inget systematiskt valfusk existerar är svaret.
Det mest komiska är de som ropat att VALFUSK, jag har sett VALFUSK, sen kom polisen och fråga ut dom, och då var det inget.
Ja, en solklar agenda är demokratin och den kandidat som vann president valet, dina och andras fantasier är ointressant och irrelevanta.
Men för all del återkom gärna när man har nått, kanske det är på fredags IGEN
Det mest komiska är hur en del är så lättledda helt utan eget kritiskt tänkande.
Faktum kvarstår inget systematisk valfusk bevis existerar,men ändå har man berättat detta komerm varje fredag.
Ja, vi vet att trumpen inte bryr sig om folket i USA, och inte bryr sig om COVID-19 och inte sedan en stund före 100000 döda, som det aldrig skulle bli mer döda än så.
Vädligt komiskt man inbilalr sig att valmaskiner inte är uppdaterade sedan 2006

https://m.youtube.com/watch?v=-s9PkuiIw2Q&t=8s
Självklart är valfusksmaskinerna uppdaterade sen 2006 med ännu mer möjligheter att fuska. Tekniken går framåt.
Vissa saker vet man innan en domstol har gett fällande dom
Hade du varit amerikan så hade jag frågat dig, vad föredrar du, arkebusering eller elektriska stolen?
Jag tror inte de som dött av covid hade brytt sig, annars hade de ju tagit till åtgärder såsom att stanna hemma, gå med mask samt ätit vitaminD och zink.
Ingen vill ha mer diktaturåtgärder pga covidtramset och de som vill ha det kan ju föregå med gott exempel.
Nä inte ens makthavarna i usa själva gör det. Kolla bara den här gamla tanten Pelosi som sprang till frisören.
Epic fail.
Är det allt du har att komma med?