Citat:
Ursprungligen postat av
LH07
Jeg tror også han deltok. Mangler notatboka for dette møtet. Mulig mb har skrevet møtebok eller husker noe omkring møtet.
Det var flere møter med RU, og TH deltok sammen med "en ansatt", sannsynligvis VE.
Når jeg tar utgangspunkt i politiets teori om at forbrytelsen var nøye planlagt over lang tid, så synes jeg ikke "det stemmer" at VE skal ha kjørt levningene til planlagt skjulested, i leiebil, i fullt dagslys, på forsvinningsdagen.
Tenk om VE fikk en punktering. Eller ble stoppet eller hindret av ulykke eller politikontroll. Osv. Synes ekstremt risikabelt. Det kan ikke ha skjedd slik.
Jeg tror alt skjedde i løpet av natten. Unntatt muligens bilene på gangveien 07:56 og 08:56.
Ringing og møter og sms'er i løpet av forsvinningsdagen, er villedning og villspor. I og med at TH nevnte RU, ikke ved navn riktignok, men nevnte han til politiet første dag, er det mulig at også RU er et villspor.
Legger merke til at VO er forsvunnet fra forslagslisten til google, mens KK fremdeles ligger langt oppe når jeg googler tom hagen.