2020-12-14, 22:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Havskung
Jag tror inte det varit några krigsrubriker mot JÅ heller, många hade tycks synd om honom, vilken mardröm för vem som helst att råka så ut, att få en grov våldsbrottsling på halsen, som man från början trodde var en fin människa! Huu!!

Federley har inte råkat fått en brottsling på halsen, han har aktivt letat pedofiler och detta är den tredje (dömda) pedofilen han fått i röven sedan han skiljde sig för ett år sedan.
Citera
2020-12-14, 22:41
Medlem
farbror Svens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cleanasfuck
Tror Federley själv läser i denna tråd.
Gör inte det. Du lär inte må bättre iaf.

Andra läser åt honom, som t.ex. Isak Engqvist, hans högra hand i Bryssel.
Citera
2020-12-14, 22:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Havskung
Federley råkade på en vidrig narcissist han, och inte tror jag det var det han hade tänkt sig från början, utan blev charmad av typen som verkade så trovärdig..något sådant tror jag det var, innan annat kommit fram.

Det är säkert som du tror. Det brukar gå till så. Även i fall där kvinnor på löpande band "råkar" illa ut - när de inleder en relation med en kåkfarare.

Kåkfarare representerar ju inte landets intellektuella reservoar, men enligt dessa kvinnor är livstidsdömda, tatuerade, outbildade kåkfarare helt oemotståndliga. Därtill är de otroligt skickliga på att manipulera - fast bara just den här gruppen av kvinnor. Resten kommer inte ens i kontakt med dem..

Det är också så med Federley. Ett under att han inte blev ihop med Thomas Quick..
Citera
2020-12-14, 22:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sno
Oj vad djupt deprimerad han verkar ha varit - redan då 😬

Han tröstshoppar för han mår ju så dåligt
Citera
2020-12-14, 22:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kosegutten
Federley har inte råkat fått en brottsling på halsen, han har aktivt letat pedofiler och detta är den tredje (dömda) pedofilen han fått i röven sedan han skiljde sig för ett år sedan.

Federley = en pedofilmagnet?
Citera
2020-12-14, 22:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kojak
Vad grundar du det på?
Vad skulle en hög politiker som FF ha för nytta av en kvarnsten som begått så grova, avskyvärda brott?? Så klart han var ute efter en rumsren människa, inte en sån där typ! Men psykopater är manipulativa och "trevliga"...och vilken chock att få reda på hela sanningen om vad denna "fina" karl gjort!! Nej usch!! Jag tycker banne mig synd om FF!! Det skulle jag som sagt gjort även om det var JÅ som varit i FF ställe!
Citera
2020-12-14, 22:45
Medlem
Citat:
Offentligt som spekulerats här. Mörkertalet har vi ingen aning om.
Citera
2020-12-14, 22:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Blacksune
Jag gissar att pedofilen fortfarande är pedofil och det är enklare att ragga på killar än tjejer. Sen börjar pedofilen bli till åren det gör att pedofilens utbud minskar med tiden. Vilket gör utbudet igen enklare genom ett byte av kön på offren.

Sen är det alldeles för många som snyftar sig å Fredriks vägnar på tycka synd om tråden på facebook så att hbtq personer skulle vara argast det köper jag inte.

Om Jonas hade lagt ut en annons på Tinder då skulle den första frågan på träffen lyda "vad sysslar du med?". Om han hade svarat ärligt då skulle 99,99% tjejerna sprungit därifrån.

Hade han ljugit då skulle det ändå ha kommit fram efter ett tag.

Men på homo-Tinder får han ju napp bara han är villig att suga kuk. Det är skillnaden. Sen struntar sådana som Federley fullständigt i vad han sysslar med (ingenting) eller vad han har sysslat med (suttit på kåken).

Federley ser en framtid tillsammans med Jonas där en kvinna skulle se bara mörker..
Citera
2020-12-14, 22:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Merdive
Tack. Herrejävlar, det där var då sannerligen en vällustig orgie i självömkan.

Enligt Fredrick ska alltså hans syster ha läst domen men inte sagt någonting till honom gällande dess innehåll. Om detta mot förmodan stämmer så undrar jag fan om inte denna syster (tillika faster!) är den sjukaste personen av alla i historien.

Jag tror att hon visst har berättat för FF för att hon bryr sig om brorsdottern och sin bror. Jag tror att FF ljuger om det det där.
Citera
2020-12-14, 22:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DefoureWing
Han fick dock några månader på sig att tänka igenom situationen, så det kom knappast som en blixt från klar himmel. Han gjorde ett val och det får han stå för idag.
Några månader går fort...han hade väl fullt upp med annat in emellan alltihop också..förträngde..orkade inte med det, så det blev framskjutet...blev manipulerad...funderade på hur han skulle bli av med galningen!!????????
Citera
2020-12-14, 22:51
Medlem
sillynamnams avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DefoureWing
Han sammanfattade väl mycket av det som har skrivits här tidigare.

Tråkigt att inte gammelmedia hänger på här då det gäller en folkvald i topp position.

Varför skulle "gammelmedia" dreva mot en f.d politiker som har kraschat? Alla är inte fradgatuggande hyenor.
FF har avsagt sig sina politiska uppdrag, och såvitt man vet handlar det om en privat tragedi. Dåligt omdöme och/eller blivit manipulerad, mått riktigt skitdåligt, och är nu inlagd på psyket. Man kan förstås säga som Mats Knutson att FF borde ha avgått tidigare. Och det har han redan sagt.
Folk här hatar Annie Lööf, hatar Centern, hatar bögar, hatar media, hatar hela etablissemanget, och då blir analyserna därefter. Man vill såklart att det ska handla om en konspiration, att Federley ska vara en iskall lögnare som bluffar och inte mår så dåligt som nog de flesta som läst intervjun inser att han faktiskt gör, och har gjort under en längre tid. Men det är klart att det får heta ”offerkofta” i såna här sällskap. Folk sitter här dygnet runt och gottar sig, låtsas veta exakt vad som hänt. Folk som rusar med en hötjuga och är övertygade om att de är goda går det inte att få stopp på. Mina sympatier för Federley och hans anhöriga, inte minst för dottern, växer för varje sekund som jag ser hur man exploaterar den här katastrofen till max.
Citera
2020-12-14, 22:53
Medlem
Citat:
Har han aktivt letat pedofiler för att bli ihop med, menar du?? Alltså aktivt letat efter sådana typer som suttit på kåken för att ha skändat barn????
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in