2020-12-14, 07:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bajssmulan
Får bara upp ”Connection to server error”
Samma för mig
2020-12-14, 10:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av instagam
Logga in med xtream codes istället för remote playlist.

Username och password finns i din länk.

GSE har strulat mycket för många på sista tiden med remote playlist.

Får du det att funka så byt till iPlaytv istället för GSE.
Betydligt bättre app.

Men iplaytv är väl bara till Apple TV?
2020-12-14, 12:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ibraflash

Yes, tycker personligen den inte är så mycket bättre än GSE. Mycket bättre UI men playern är inte så vidare bra. Och utvecklaren har inte mycket tid att uppdatera (håller på med ny app väldigt länge)
2020-12-14, 13:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ibraflash

Ja, Bajssmulan körde ju med Apple TV så därför jag rekommenderade den istället för GSE. 👍🏻
2020-12-14, 15:34
Avstängd
Har fått tag på en K inte så jädrans billigt men i alla fall billiga, Lite jobbig att plocka ihop sina favorit kanaler, dom är ju mera och bättre organsierat på de svenska lev....., har bokat 3 mån kost 21 USD
Eftersom jag tittar för det mesta på tyska kanaler, så första intrycket är ju kanska bra, dom fryser emellanåt men det gör dom svenska också, sen är det lite mera kanaler som erbjuds. Ska återkomma med mera info. Dom svenska kanaler är fulltaliga och funkade bra, men som sagt dom fryser också ibland.
Senast redigerad av vhartman47 2020-12-14 kl. 15:36. Anledning: lägga till text
2020-12-14, 16:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av vhartman47
Har fått tag på en K inte så jädrans billigt men i alla fall billiga, Lite jobbig att plocka ihop sina favorit kanaler, dom är ju mera och bättre organsierat på de svenska lev....., har bokat 3 mån kost 21 USD
Eftersom jag tittar för det mesta på tyska kanaler, så första intrycket är ju kanska bra, dom fryser emellanåt men det gör dom svenska också, sen är det lite mera kanaler som erbjuds. Ska återkomma med mera info. Dom svenska kanaler är fulltaliga och funkade bra, men som sagt dom fryser också ibland.

Och allt det där beror ju på vilken av de otaliga många alternativen du har valt. Det finns ju också bra och mindre bra alternativ även om man köper av svensk återförsäljare.

Det viktigaste är dock att mn skaffat en operatör som tillfredsställer de behov man har.
2020-12-14, 16:13
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av clubsms
Och allt det där beror ju på vilken av de otaliga många alternativen du har valt. Det finns ju också bra och mindre bra alternativ även om man köper av svensk återförsäljare.

Det viktigaste är dock att mn skaffat en operatör som tillfredsställer de behov man har.

Helt riktigt, men där måste man ju prova sig fram, men den jag har hittad. har gjord reklam för K och är från gävle.
2020-12-14, 18:07
Medlem
Citat:

Beror pa leverantören de saljer. Vissa ar billiga men ar skit och duger for backup endast. Andra ar riktigt bra men dyrare fast billigare an andra. Säljarna använder sina egna domaner och har andra namn an leverantörens sa det ar inte latt att veta vem som ar vad.

Vill varna for att vissa säljare dar verkar skita i pris avtalet med leverantören. Gor man det riskerar man fa sin panel borttagen och ev konto borttagna sa jag rekommenderar inte att köpa längre abonnemang an det som tacks av sitens kopesgarantin eller ditt kredit kort.
2020-12-14, 18:20
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av BorDuISkapetEller
Beror pa leverantören de saljer. Vissa ar billiga men ar skit och duger for backup endast. Andra ar riktigt bra men dyrare fast billigare an andra. Säljarna använder sina egna domaner och har andra namn an leverantörens sa det ar inte latt att veta vem som ar vad.

Vill varna for att vissa säljare dar verkar skita i pris avtalet med leverantören. Gor man det riskerar man fa sin panel borttagen och ev konto borttagna sa jag rekommenderar inte att köpa längre abonnemang an det som tacks av sitens kopesgarantin eller ditt kredit kort.

Har förstådd att de flesta är s..t. Har bara den här för backup, som du säger, men ska nog förlänga hos min vanliga. Tack för all hjälp.
2020-12-14, 20:01
Medlem
Citat:
Har förstådd att de flesta är s..t. Har bara den här för backup, som du säger, men ska nog förlänga hos min vanliga. Tack för all hjälp.

Japp, har testat och kort olika K abonnemang i ett ar och hittat 2-3 som duger for vardagsbruk.

Och behöver du problemlösning som instagam och Krecik/Kuben ger har, kan du glomma det ocksa.
2020-12-14, 20:39
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av BorDuISkapetEller
Japp, har testat och kort olika K abonnemang i ett ar och hittat 2-3 som duger for vardagsbruk.

Och behöver du problemlösning som instagam och Krecik/Kuben ger har, kan du glomma det ocksa.

Tack för hjälpen, men det är som med allt i den sk gråazonen, man måste ta det med en nypa salt och väldigt försiktigt
2020-12-14, 21:24
Medlem
Så jäkla najjs att det nu från N***** O** ÄNTLIGEN har börjat rasa in efter att ha stått stilla sedan i augusti. 👍🏼Har ni sett det?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in