2020-12-14, 13:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Franke88
Tyvärr hade inget hänt även ifall det kommer ut. Korruptionen är för djup.

Jo, tänk att Trump visste redan 2018 att detta kommer ske. Därför skrev han en '' bill'' om ''in the event of election fraud'' :2018.

Detta vi ser nu är bara' 'show' '. Han måste öppna hillbilly Angus och mathilda I USA så folket i USA är med i the loop vad som sker.

Trump öppnar upp folks ögon med dessa nuggets som hearings, Twitter meddelanden, videoklipp med svarta som matar maskiner flera gånger, 1500000 röster för Biden 0 för Trump under en sekund.

När han har folket med sig då lägger han ut sina kort på bordet.

Då kommer han få med folket i den så kallade '' drain the swamp ''.då kommer hans få skicka sina motståndare till gismo med folkligt stöd. Hela hans första 4 år är egentligen baserat på att dra igång folket mot the swamp och börja bilda opionon.

'' drain The swamp '', '' we the people '', '' make America great again'',' 'China virus' '. Detta sätter sig i folks huvud.
Sjukt smart, 5d chess.
2020-12-14, 13:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av easy_dan
Detta är en tråd om det påstådda valfusket i USA och du sa att det skulle vara skulle pågå en massiv "audit" av google. Så jag antog att detta hörde ihop.
Jag skrev att det påstods att Google var under "audit".
2020-12-14, 13:44
Medlem
Vill man följa EC-valet så https://www.archives.gov/electoral-college/2020
2020-12-14, 13:49
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av siister
Vilka stater har använt smartmatic i år?
Bra fråga, 1 stat är en för mycket hursomhelst.

Finns ingen anledning att använda sig av sådana här maskiner i ett val förutom om man har något lurt i kikaren.

För mig räcker det att man använder sig av rösträkningsmaskiner för att jag ska anse valet som ogiltigt.
2020-12-14, 13:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av disast3r
Nej och det vet du att jag aldrig kommer hålla med dig om.
Du försöker som en mask vrida och vända på orden in i absurdum.

Det är bara svårt att bevisa direkt valfusk, men indirekt finns hur mycket som helst.
Jag tror istället att det pågått valfusk i hela västvärlden med tanke på att vi har snarlika destruktiva utvecklingar, samma sammarbetande msm, politiker som låter som papegojor och härmar varandra.
Det är en enorm sammansvärjning.
Vrida och vända på orden? Det var du som på det tidigare påståendet började yra om att du inte pratar om Trump som person utan att bemöta själva sakfrågan så det får stå för dig.

Okej. Då har Trump varit utsatt för valfusk, tre gånger i rad och har nu haft fyra år på sig att göra något åt det, med hela den amerikanska statsapparaten i ryggen - i den absolut mest lämpade positionen för att verkligen rensa upp det här träsket - och så gjorde han ingenting för det är "svårt". Check.
2020-12-14, 14:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av VitruvianskeMannen
Det här var det dummaste jag läst på flashback någonsin. Trump är en av de mest illa omtyckta republikanerna någonsin. Han förlorade presidentvalet i november 2020 med enormt stora siffror, sett till popular vote. Breda massor av republikaner fullständigt avskyr mannen, som förstört deras parti.
Det är några få procent av de republikanska väljarna som gillar politiker såsom Romney, Flake och Kasich. De som är emot Trump är ofta själva en del av etablissemanget. Republikanska väljare och speciellt de som är strikt konservativa gillar verkligen att Trump står upp emot etablissemanget. De kanske inte gillar hans tvittrande, barnsliga beteende och New York-liberala bakgrund, men han är definitivt mycket populär bland gräsrötterna som är extremt trötta på att deras företrädare alltid viker ned sig när liberala media och aktivister skriker högt för att få igenom sin agenda.
2020-12-14, 14:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ardathbey
Vill man följa EC-valet så https://www.archives.gov/electoral-college/2020
Får se om Trump hållet löftet att concede när de röstat fram Biden eller om det är ännu en av hans många lögner.
2020-12-14, 14:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av joxmoose
Får se om Trump hållet löftet att concede när de röstat fram Biden eller om det är ännu en av hans många lögner.

Skulle bli en katastrof om han avgick, build back better och the great reset är alternativet annars.
2020-12-14, 14:24
Medlem
Tok-Franss avatar
Citat:

Har för mig att Trump menade att Biden var tvungen att bevis att valet gått rätt till innan något sådant skulle ske.

Har han gjort det?
2020-12-14, 14:25
Medlem
Nostradumbasss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Americanwest
Skulle bli en katastrof om han avgick, build back better och the great reset är alternativet annars.

Han kommer inte att "concede". Han har ju "just begun fighting" häromdagen
2020-12-14, 14:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av disast3r
Eller så utfärdade trump en executive order för flera år sen eftersom det var väntat.
Ja det har varit känt enda sen 2006 faktiskt.
https://m.youtube.com/watch?v=-s9PkuiIw2Q

Nu stretar träsket emot.med.näbbar och klor.
Det är många träskvarelser som lever och frodas i träsket, och bara kan överleva i träskmarker.
Absolut, sätt ditt hopp till denna "executive order". Hans panikslagna tweets dygnets alla timmar får inte mig att tro på något 7D-schackdrag som han alldeles snart ska visa sig gjort utan jag tror han är precis så borttrollad som rättfallen och valresultatet visat - men jag kan absolut ha fel och om Trump står där 20:e Januari och svärs in samtidigt som Ted Cruz, Barr, typ hela FBI/CIA/DOJ/etc, Demokraterna/Biden förs bort i handfängsel så kommer min historik i den här tråden att se stendum ut.
2020-12-14, 14:27
Medlem
Citat:

Han kommer givetvis aldrig att erkänna sig besegrad, det går emot både hans självbild och hans affärsidé.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in