Citat:
Ursprungligen postat av
JohnnyDungeon
Vad är det för en jävla coach som inte scoutar motståndarlaget grundligt innan matchen?
Om du nu ser östasiater som fienden, varför gör du dig själv då otjänsten att underskatta dem? Är det för att talesättet "känna din fiende" yppades av en kines (Sun Zi)? För att du gillar obehagliga överraskningar? För att du gillar att leva i en fantasivärld där västerländsk exceptionalism gör att vi vinner per automatik? Det är för fan inte negrer vi pratar om här - Kina var rikare än Europa fram till 1500-talet, sedan hade man en svacka med inbördeskrig och kommunistiska experiment, men nu är man tillbaka på banan igen. Det är liksom ingen tillfällighet.
Det är ju du och dina gelikar som är "landsförrädare" - folk som självgott underskattat och tonat ned det ekonomiska hotet från öst i decennier. Jag känner till din sort: Skrockat om hur japanska bilar är "riskokare" och att inte spelar någon roll om man flyttar sin produktion till öst, eftersom vi i Sverige är ju för fina för att smutsa ned oss.
(Om du kollar WIPO igen så ser du att de Kina, Japan och Korea ligger för Sverige både PER CAPITA och med hänsyn till BNP. Hoppsan!)
Vad faan snackar du om din jävla landsförrädare? Underskattar? Kineserna är måttligt smartare än de idioter som du har som ledare, perversa, dekadenta och patetiska som i fallet Gui Minhai som publicerade åtminstone en bok om de olika perversioner de patetiska kinesiska ledarna har, så pass patetiska att de kidnappar killen när han är på semester i Thailand. Smarta? Nej inte speciellt. Har jag tonat ner det ekonomiska hotet från Öst när jag säger att vi skulle sluta göra affärer med Asien överhuvudtaget för att just krossa Asien? Du verkar ju inte riktigt med i matchen, är det din gula feber som får dig att svettas så över att jag pissar på dina gula vänner?
Är du tillsammans med ett sneöga eller varför är du så upprörd om du inte är en kommunistjävel?
Asien hade varit en lätt bit att knäcka, istället så var det så att giriga globalistiska åsnemänniskor valde att förflytta fabriker till dessa gudsförgätna platser på jorden för att spara in lite pengar och i slutänden bli av med stora delar av sin profit.
På samma vis som vi hade ägt dessa clowner om vi inte hade beslutat att helt omotiverat fylla landet med bruna och svarta idioter som kostar multum. Det kan ju inte haft något med ett visst asiatiskt land att göra som bjudit på horor och miljoner till vissa eliter här?
Eller så är det så att man byggt upp denna pappersdrake i ett visst profetiskt syfte (den som kan sina gamla böcker vet vad jag menar).
Ja varför skulle de INTE ligga före Sverige med tanke på att vi fyllt landet med 30-40% improduktiva babbar (sist jag kollade påstods det vara 38% med utländsk bakgrund), vad tror du skulle hända med dina precious piece of shit asiatiska länder om vi fyllde var och ett med 30-40% improduktiva babbar som de tvingades försörja på samma sätt som Sverige försörjer babbar.
Inte så högt upp då? Yes? No?
Problemet med såna som du och gulingarna är att ni inte spelar efter några regler, jag trodde gulingarna trodde hårt på det här med karma men tydligen inte, den så kallade karmiska skuld man "rackat upp" kommer inte bli kul att betala.
Som jag sagt en papperstiger, och för att knyta an till spionerna igen.
Dina gulingar är alltså så patetiska och dåliga att man måste spionera och stjäla allt från andra länder istället för att ens lyckas klura ut egna idéer, det låter mest som om det här med ledande inom IQ och annat är någon som fuskat, vilket framgår ganska tydligt med tanke på hur råkorkad den genomsnittliga asiaten faktiskt är. En liten klick hänsynslösa psykopatasiater och en stor massa idioter, där deras små kukar och fragila egon gör att de måste stjäla idéer och intellektuella rättigheter samt kidnappa förläggare för att de skriver om vilka fucking weirdos de faktiskt är.
Se du upp till dessa avskumsvarelser om du känner för det, vi andra pissar på de.
Patetiska asien.