2020-12-13, 22:49
Medlem
Spørsmål fra en som leser alt men ikke bidrar aktivt: det refereres ofte til "det har skjelden vært en sak hvor så mange er UENIGE i hvem man tror står bak" Ble det ikke for en tid tilbake siden utført en poll på netopp dette, hvor det ikke kun kom tydelig frem hva flertallet trodde, men også at enkeltmedlemmer her hadde prøvd å stemme flere ganger fra flere brukere for å påvirke resulatet i sin retning?

Kan man finne opp igjen dette resultatet, eller evt sette opp en ny og oppdatert poll for å ta tempen på hva flertallet tror eller ikke?

Bemerker meg også at det den siste tiden stort sett har blitt diskutert hvem som har sagt hva av brukerne her, og ikke blitt sagt så mye om de seneste nyhetene fra notatbøker osv - var det ikke også snakk om å ignorere/ikke feede noen av de brukerne som oppfører seg som om de er moderatorer her inne og tåkelegger all ny negativ informasjon med å gå i munnhuggeri med alle og enhver som måtte ytre noe?
Citera
2020-12-13, 22:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Farkosten
Jeg har en anelse av at TH snart blir pågrepet igjen.

Jeg håper du har rett
Citera
2020-12-13, 22:54
Medlem
ReedMes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SpeedMax
29.april 2020: Privatetterforskere tilbyr Tom Hagen løgndetektor-test i Anne-Elisabeth-saken.
Tok han den?
Lögndetektortest är lätt att lura. Vilken idiot som helst klarar det. Så vad skulle vara nyttan?
Citera
2020-12-13, 22:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ReedMe
Lögndetektortest är lätt att lura. Vilken idiot som helst klarar det. Så vad skulle vara nyttan?

Psykopater lurer løgndetektorene så det hadde nok vært bortkasta ja.
Citera
2020-12-13, 23:01
Medlem
Citat:
Den hadde jeg tatt imot, om jeg var helt uskyldig. Og stilt i avhør også.

Samme utgangspunkt her hvis jeg snarest ville at min kone skulle bli funnet og gjerningsmennene tatt. Man har ingenting å frykte ved å ta en løgndetektortest hvis man er uskyldig, TH ville fått hvermannsen sin empati og politiet kunne etterforsket rød BMW i ÅS.
Citera
2020-12-13, 23:02
Medlem
ReedMes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sugar-Daddy
Psykopater lurer løgndetektorene så det hadde nok vært bortkasta ja.
Ja, en psykopat behöver ju inte göra nånting eftersom testet inte funkar på dom. Andra dödliga med genuina känslor får dra sig till minnes sina allra mest smärtsamma upplevelser istället.
Citera
2020-12-13, 23:06
Medlem
ReedMes avatar
Citat:
Jeg har en anelse av at TH snart blir pågrepet igjen.
Intressant! Jag väntar med spänning! Blir det före eller efter jul, tror du?
Citera
2020-12-13, 23:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ReedMe

Legger du til en link om at det er enkelt? Eller er du spesialist på området?

Hvis det er så enkelt så burde han ta den etter den horrible prestasjonen på NRK hvor de fleste som var usikre på skyldspørsmålet nå har vippet i retning av skyldig/medskyldig. Det er kun 5-6 her inne som fortsatt tror 100% på hans uskyld av en eller annen grunn. Dette kalles forøvrig tunnelsyn hvor man ikke følger fakta i saken, men har bestemt seg på forhånd.
Citera
2020-12-13, 23:10
Medlem
Farkostens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CasperS20
Spørsmål fra en som leser alt men ikke bidrar aktivt: det refereres ofte til "det har skjelden vært en sak hvor så mange er UENIGE i hvem man tror står bak" Ble det ikke for en tid tilbake siden utført en poll på netopp dette, hvor det ikke kun kom tydelig frem hva flertallet trodde, men også at enkeltmedlemmer her hadde prøvd å stemme flere ganger fra flere brukere for å påvirke resulatet i sin retning?

Kan man finne opp igjen dette resultatet, eller evt sette opp en ny og oppdatert poll for å ta tempen på hva flertallet tror eller ikke?

Bemerker meg også at det den siste tiden stort sett har blitt diskutert hvem som har sagt hva av brukerne her, og ikke blitt sagt så mye om de seneste nyhetene fra notatbøker osv - var det ikke også snakk om å ignorere/ikke feede noen av de brukerne som oppfører seg som om de er moderatorer her inne og tåkelegger all ny negativ informasjon med å gå i munnhuggeri med alle og enhver som måtte ytre noe?
Citat:
Ursprungligen postat av Hybridbil
Her er resultatet av spørreundersøkelsen

Hva har skjedd med AEH?

39 stemmer: Planlagt drap med TH som skyldig/medskyldig
14 stemmer: Drept av TH i affekt, krangel, sinne, alkoholrus e.l
8 stemmer: Planlagt drap, begått av noen som ønsker å ramme TH/familien
8 (13) stemmer: Kidnappet og død (Her er det tydelig en som har jukset. 5 like besvarelser innenfor sekunder).
4 stemmer: Ulykke med dødelig utfall, forsøkt skjult som kidnapping
1 stemme: Annet (vet ikke)
0 stemmer: Drept i krangel med et annet familiemedlem
0 stemmer: Kidnappet og levende
0 stemmer: Frivillig forsvinning
0 stemmer: Selvmord, forsøkt skjult som kidnapping

Si fra og kom med tilbakemeldinger og forslag, så kan jeg lage flere slags undersøkelser
… [ Visa mindre ]

Det var altså mulig å stemme flere ganger, som man kan se av besvarelsene til støtte for kidnappingsteorien.
Citera
2020-12-13, 23:12
Medlem
Til CasperS20: Resultatene fra nyeste poll for 24 dager siden om TH's NRK-intervju: https://strawpoll.com/3dw942bg1/r

6 av 10 mener han ikke er troverdig. 3 av 10 mener han er troverdig. 1 av 10 er usikker.

Og så Hybridbil's undersøkelse tidligere:

Dagbladet hadde også en undersøkelse der flertallet hadde tillit til politiet i Lørenskogsaken.
Citera
2020-12-13, 23:17
Medlem
ReedMes avatar
Citat:
Legger du til en link om at det er enkelt? Eller er du spesialist på området?

Hvis det er så enkelt så burde han ta den etter den horrible prestasjonen på NRK hvor de fleste som var usikre på skyldspørsmålet nå har vippet i retning av skyldig/medskyldig. Det er kun 5-6 her inne som fortsatt tror 100% på hans uskyld av en eller annen grunn. Dette kalles forøvrig tunnelsyn hvor man ikke følger fakta i saken, men har bestemt seg på forhånd.
Fakta är ju inte er grej, ni vet ju redan allt ändå, så en länk är bortkastad på er. Vi andra som gillar fakta och hårda bevis och som ogillar att gissa, vi klarar av att leta upp länkar själva.

Den dagen polisen presenterar riktiga bevis och inga hittepåidiotier mot TH, den dagen är jag beredd att se honom som GM. Jag värnar det rättssäkra samhället.
Citera
2020-12-13, 23:18
Medlem
Citat:
29.april 2020: Privatetterforskere tilbyr Tom Hagen løgndetektor-test i Anne-Elisabeth-saken.
Tok han den?
Jeg har to spørsmål om den testen som du fortalte om, i tilfelle du eller noen andre har svar:
1) Har den testen blitt benyttet i Norge tidligere i lignende saker?
2) Finnes det noen seriøse anbefalinger av den testen?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in