2020-12-13, 18:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nixter
Jag sände in just scenariot där det händer. Verkar som man tagit bort detta ?

Joxmossig tror detta handlar om själva röstningen, jag hävdar att det handlar om VILKA elektorer man skall (få) rösta på.

Dubbla slates från Nevada
Nåväl skriver kort igen. Det kommer skrivas mer om detta när Nevada sänder dem. Hela upplägget är designat av Eastman, en av USAs främsta inom området...

Det ser ut som det kommer sändas elektorer i dubbla uppsättningar från Nevada, vi får se om fler Stater följer. En uppsättning "falska" Dem elektorer men certifierade, och en uppsättning äkta elektorer (Trump vann Nevada, det vet alla vid det här laget) från Republikanerna som får verifieras i efterhand*

När dessa dubbla slates landar i Washington den 6:e Januari kommer Demokrater säga att man skall välja den som Guvernören skickat, de certifierade. I konstitutionen står det dock att det är state legislature som ansvarar för slates inte explicit såna som gått genom guvernörens, så de elektorer som GOP State Legislature i Nevada stämmer med konstitutionen..

VP Pence avgör
GOP kommer då önska att detta avgörs av utsedd "Arbitary judge" som fäller avgörandet.

Vice President är Arbitary Judge. Han avgör vilket av ovan alternativ som skall nyttjas.

*Certifiering av elektorer skedde i efterhand 1960 mellan Nixon och Kennedy. Läs mer här: https://mobile.twitter.com/TheKBTweets/status/1337777807565393924

Poff !
Ditt Hawaii-trams med elektorerna har jag redan motbevisat i 2 tidigare inlägg.
(FB) Valfusk under USA-valet 2020? Rapporterade incidenter.

Tramset du pratar om i konstitutionen innebär i praktiken att alla state legislatures innan bestämt att det certifierade valresultatet utser elektorerna, vilket tillföll Biden. Dessutom har Demokraterna majoritet i båda kamrarna i Nevada.

Finns än en gång ingen källa på att VP är "arbitrary judge" det har du dragit ur röven.

Fortfarande står det ingen announcement på Nevada GOP's hemsida. Blir ännu en förutsägelse i den långa listan förutsägelser som inte slog in för din del.
2020-12-13, 19:21
Medlem
Stig-Britts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av joxmoose
Ditt Hawaii-trams med elektorerna har jag redan motbevisat i 2 tidigare inlägg.

Tramset du pratar om i konstitutionen innebär i praktiken att alla state legislatures innan bestämt att det certifierade valresultatet utser elektorerna, vilket tillföll Biden. Dessutom har Demokraterna majoritet i båda kamrarna i Nevada.

Finns än en gång ingen källa på att VP är "arbitrary judge" det har du dragit ur röven.

Fortfarande står det ingen announcement på Nevada GOP's hemsida. Blir ännu en förutsägelse i den långa listan förutsägelser som inte slog in för din del.

Jag hittade detta, kan du hjälpa mig att förstå vilken del som inte håller?

Citat:
>Be the Trump legal team.
>Spend November and half of December trying to expose the 2020 election fraud to various courts.
>These courts strangely denies your ability to present evidence.
>Georgia Sec of State strangely won't allow signature verification audit.
>Michigan Sec of State strangely won't allow the forensic analysis of Dominion voting machines to go public.
>Democrats mock and ignore 40+ hours of testimony in front of multiple state legislatures.
>Democrats have nothing to say regarding the statistical anomalies (Bobby Piton, The Federalist article, etc.).
>So on and so forth.
>Texas comes in last minute with a direct appeal to SCOTUS but is declined due to procedural issue.
>Mon 14 Dec 2020 comes and the Certified Electors cast their ballots. The MSM says: "It is finally over."
>But this vote is sealed in their home state until Wed 6 Jan 2021.
>On Fri 18 Dec 2020, Trump's DNI owes him a report on foreign election interference per EO 13848.
>These 20 days (18 Dec - 6 Jan) is the "big battle."
>Assuming Trump declassifies what he needs to declassify and drops the hammer, this will create conditions whereby the state legislatures in these swing states can appoint their own slate of Electors if they deem their popular vote to be corrupted.
>This authority exists in Article II Section 1 Clause 3 and 3 U.S. Code 2 and 5.
>The precedent for this is the 1876 disputed election.
>On Wed 6 Jan 2021, the 12th Amendment to the U.S. Constitution specifies that the "President of the Senate shall, in the presence of the Senate and House of Representatives, open all the certificates and the votes shall then be counted."
>In other words, if there are competing electoral slates, the President of the Senate - Vice President Pence - would have the ultimate authority on which slate of electors to accept and which to reject.
>This is supported by 3 U.S. Code 15.
>This system was designed as a check on the Electoral College.
>This would bring Biden below 270 and kick the election to the states (resulting in a Trump victory).
>Trump on Sept 26th: "And I don't want to end up in the Supreme Court and I don't want to go back to Congress either, even though we have an advantage if we go back to Congress... does everyone understand that? I think it's 26 to 22 or something because it's counted one vote per state, so we actually have an advantage. Oh, they're going to be thrilled to hear that."

Den fetade raden verkar i alla fall säga samma grej som Nixter hävdar!?
2020-12-13, 19:26
Medlem
Emma18s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stig-Britt

Två konspirationsteoretiker har lyckats med konststycket att hitta på samma sak, eller så har den ena tagit infon från den andra. Det är i varje fall 100% falskt.
2020-12-13, 19:29
Medlem
Stig-Britts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Emma18
Två konspirationsteoretiker har lyckats med konststycket att hitta på samma sak, eller så har den ena tagit infon från den andra. Det är i varje fall 100% falskt.

Men du Emma18, det är ju flera rader som är sanna, så 100% falskt kan det inte vara. Kan du inte göra mig en tjänst och ignorera mina inlägg om du inte har något vettigt att komma med? Jag är öppen för att det inte håller, men att skriva "det är 100% falskt!" är för mig samma nivå som att skriva "valfusk har skett, det är ju helt 100% att man fuskat!"
2020-12-13, 19:30
Medlem
KABUNs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av WolfmanJackSr
Om nu Domionmaskinerna var manipulerade för att ändra röster, varför höll man då på med falska röstsedlar importerade från Kina och lät ”döda” m.fl. rösta?

Ju fler möjligheter man har i valsystemet att fuska utan att bli upptäckt ju bättre är det för fuskaren. Mycket flexibelt och bra system är det ju utan tvekan. Det är bara att utnyttja alla faciliteter.
2020-12-13, 19:32
Medlem
Citat:

Ett påstående utan någon källa. Du kan ju titta på mina inlägg jag länkade. Där länkar jag till både Wikipedia och de Nationella arkiven och visar de relevanta bitarna som helt säger emot det Nixter påstår.
2020-12-13, 19:34
Medlem
Stig-Britts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av joxmoose
Ett påstående utan någon källa. Du kan ju titta på mina inlägg jag länkade. Där länkar jag till både Wikipedia och de Nationella arkiven och visar de relevanta bitarna som helt säger emot det Nixter påstår.

Jag tror detta är källan: ">This is supported by 3 U.S. Code 15." Tack, jag ska titta närmare på det.
Medlem
Stig-Britts avatar
EXCLUSIVE BOMBSHELL REPORT: Democrats Used Wisconsin Supreme Court Race in April as a Beta Test for Rigging the 2020 Presidential Election — Courts Allowed Back-dating Ballots ONE FULL WEEK After Election Was Held
https://redpilled.ca/exclusive-bombshell-report-democrats-used-wisconsin-supreme-court-race-in-april-as-a-beta-test-for-r igging-the-2020-presidential-election-courts-allowed-back-dating-ballots-one-full-week-after-ele/

Märklig artikel, läs och bedöm själva.
Medlem
Emma18s avatar
Citat:
Men du Emma18, det är ju flera rader som är sanna, så 100% falskt kan det inte vara. Kan du inte göra mig en tjänst och ignorera mina inlägg om du inte har något vettigt att komma med? Jag är öppen för att det inte håller, men att skriva "det är 100% falskt!" är för mig samma nivå som att skriva "valfusk har skett, det är ju helt 100% att man fuskat!"
Du har redan fått förklarat för dig flera gånger varför den fetade raden (den som vi pratade om) är 100% falsk. Det finns inget stöd för att vicepresidenten är någon sorts diktator som själv bestämmer vem som blir nästa president. Om elektorsrösterna utmanas så är det en omröstning i både senaten och representanthuset som bestämmer om de ska accepteras eller inte.
2020-12-13, 19:38
Medlem
Stig-Britts avatar
Citat:
Du har redan fått förklarat för dig flera gånger varför den fetade raden (den som vi pratade om) är 100% falsk.

Nej, det har jag inte. Du kanske blandar ihop mig med någon annan? Om det vore sant, vad i helvete skriver du "det är 100% falskt" för då - om jag redan fått det förklarat för mig fler agånger? Då kan du väl lika gärna ignorera mitt inlägg? Det är ju inte som att du bidrar med någon vettig information när du skriver "det är 100% falskt." Det är samma nivå som de som skriver "alla fattar ju att valfusk har skett!" som om det är någon självklarhet. Hur fan står det till, Emma?

Citat:
Det finns inget stöd för att vicepresidenten är någon sorts diktator som själv bestämmer vem som blir nästa president. Om elektorsrösterna utmanas så är det en omröstning i både senaten och representanthuset som bestämmer om de ska accepteras eller inte.

Tack, kan du ange en källa?
2020-12-13, 19:41
Medlem
IsraelWatchs avatar
Citat:
Du har redan fått förklarat för dig flera gånger varför den fetade raden (den som vi pratade om) är 100% falsk. Det finns inget stöd för att vicepresidenten är någon sorts diktator som själv bestämmer vem som blir nästa president. Om elektorsrösterna utmanas så är det en omröstning i både senaten och representanthuset som bestämmer om de ska accepteras eller inte.

Precis, kan inte skickas dubbla elektrorer efter elektorerna är certifierade.
Kongressen kan inte heller bestrida de elektorer som certifierades före safe harbour, m.a.o kan bara WIsconsins elektorer bestridas.

SKulle de bestrida elektorerna i Wisconsin så måste en majoritet i våde representathuset och senaten rösta för att underkänna elektorerna.
Demokraterna har majoritet i huset och en majoritet lär inte gå emot Biden i senaten heller trots republikansk majoritet då de republikaner som erkänt biden räcker för en majoritet
2020-12-13, 19:41
Medlem
Citat:
EXCLUSIVE BOMBSHELL REPORT: Democrats Used Wisconsin Supreme Court Race in April as a Beta Test for Rigging the 2020 Presidential Election — Courts Allowed Back-dating Ballots ONE FULL WEEK After Election Was Held
https://redpilled.ca/exclusive-bombshell-report-democrats-used-wisconsin-supreme-court-race-in-april-as-a-beta-test-for-r igging-the-2020-presidential-election-courts-allowed-back-dating-ballots-one-full-week-after-ele/

Märklig artikel, läs och bedöm själva.

Hennes uttalande är verkligen inte ok för en som ska sitta på den positionen.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in