2020-12-12, 23:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kLFFiVfTFba9Huz
Det skulle också kunna vara så att han mår dåligt eftersom han egentligen inte vill tända på detta, men att tändningsmönstret är så pass starkt att han inte kan hålla sig ifrån att leva ut sina fantasier.

Och detta kan vara en förklaring till varför han brister i risktänkande och beteende när han väljer att låta pedofilen bo tillsammans med hans dotter. Driften är för stark.
Citera
2020-12-12, 23:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Charlemange
Du borde skaffa linser så du ser fram till glasögonen förbannade peddo kramare.
Självklart skall inte någon peddo passa barn.
Varför tror du att personal inom barnomsorg och skola behöver ett registeruttdrag från polisen?
De får nämligen inte jobba med barn om de är straffade för brott mot barn och så vidare mm.
Du är måste tillhöra trollen annars bara lägg ned är så trött på alla äckliga pedofiler och deras rövpolare.
Du måste ha en grav hjärnstörning! Om du läser mitt svar mot pedofilgrodan och du ändå tolkar det som att jag är peddo, så har du en så allvarlig störning att du i mina ögon är på en lika låg nivå som dessa as. I mina ögon skall pedofiler avlivas. De skall inte ens ges en chans att någonsin få ett normalt liv igen. De är lägre stående än kackerlackor med Covid. Jag hade inte tvekat en sekund, över att få tjänsten som bödel.

Pedofiler skall avlivas, många andra kriminella förtjänar samma behandling. Frågan är ändå om inte troliga meningsfränder, som du, som samtidigt har 35 i IQ, hamnar i samma kategori.
Citera
2020-12-12, 23:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gul-groda
Jag ser honom inte som likvärdig på den punkten. Att låta honom vara barnvakt vore att ta en onödig risk.
Så han är inte likvärdig, men har ändå avtjänat sitt straff? Varför har han då avtjänat sitt straff?

Till Charlemange: Detta innebär inte att jag är pedofil, utan jag försöker argumentera mot någon som försvarar pedofiler. Läs inlägget 58 gånger, så kanske du fattar. Idiot!
Citera
2020-12-12, 23:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AliAchmed
Jag vet inte vem grodan är. Om du inte själv kan förklara så var det kanske inte så genomtänkt.
Snälla. Det var ju honom jag klagade på, när du svarade.
Citera
2020-12-12, 23:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ***
Det är nog inga problem att få tid hos psykolog, han har med all säkerhet sjukförsäkring så att han kan få tid på dagen om han vill det.

Men det är så mycket här som inte verkar stämma med den bild som målas upp. Dels är tidslinjen konstig, och agerandet likaså. Om han nu har mått dåligt så länge och det har fått honom att agera "vårdslöst" och ragga upp folk via Grindr, hur kommer det sig att det slumpar sig så att han hittar ännu en pedofil som är fängelsekund? Och denne får flytta in omedelbart efter villkorlig frigivning. Han säger att denne Jonas varit så fantastisk och fått honom att må bra, men varför behövs då denna läkarhjälp nu först efter avslöjandet? Och grannarna i byn har ju en helt annan bild av det hela. Inte heller har han någon gång uttryckt några känslor gentemot sin dotter, dotterns mor eller de som fallit offer för hans pedofilvänner. Det är bara han som är offret här, ingen annan.

Också konstigt att han påstår att han inte orkar läsa domen, men han har ju inte haft några problem med pedofili tidigare. Menar han alltså att han t ex inte läst Quicks dom innan han intervjuade honom? Och ska han alltså ha erbjudit grannar att läsa en dom han hade som han själv inte skulle kunna läsa? Det är väl ingen som grundar en uppfattning på någon på en dom han har men inte läst och dessutom erbjuder andra att läsa den?

Notera hur han helt utan problem redan för 10 år sedan kunde blåljuga i en intervju, och när han blir påkommen skyller på sin "dragpersonlighet":
https://www.aftonbladet.se/nyheter/a/e1a8kg/det-var-inte-jag--det-var-ursula

De intressanta frågorna nu är ju vad hans överintresse i pedofili och pedofiler består av och om det stannat där eller lett till något mer. Med tanke på vad vi vet om idag, vad är det som vi inte ännu vet?

Att FF får möjlighet att sitta och gråta hos psykoterapeuten kanske i sig inte är konstigt. Min poäng var att det finns människor som faktiskt behöver hjälp, t ex barn som blivit våldtagna av pedofiler, men inte får det för att människor som FF tar upp värdefulla resurser där de sitter och tycker synd om sig själva.
Citera
2020-12-12, 23:19
Medlem
Gammaray68s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fylld
Pederley förlitar sig på att han kommer vandra ut ur härvan han skapat, skadefri. Han nu iscensatt hela sin offerkofta och lipar professionellt. Storyn kan inte ifrågasättas av fejkmedia då hen är så skör och är frontfigur för massinvandringen dvs köpt av Juden.

Jag tror det enda som kan stjälpa horan är att vanligt folk fortsätter fråga om hans lögner. När herpesludret snärjt sig i sina lögner så påtagligt att inte ens den mest korkade vänsterblivna inte längre tror på skökan, kan fittan begravas.

AMEN
Citera
2020-12-12, 23:22
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av KlartSur
Pedofiler skall avlivas, många andra kriminella förtjänar samma behandling. Frågat är ändå om inte troliga meningsfränder, som du, som samtidigt har 35 i IQ, hamnar i samma kategori.
Hahaha! Det där gjorde min kväll! Om folk bara visste hur ofta jag tänker samma tanke när jag diskuterar med random folk på nätet. Även om vi råkar ha samma åsikt i en fråga häpnar man över hur efterblivna en del är och det bästa de kunde göra för den gemensamma saken vore att svälja tungan och sakta kvävas ihjäl.
Citera
2020-12-12, 23:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av rrpiper
Ha underbart. Har det skrivits om detta i gammelmedia?
Det var gammelmedia som skrev om det. Expressen och DN.
Citera
2020-12-12, 23:29
Medlem
MrsVanity1s avatar
Så ja Pedofil Fredrick Federeley , ljug lite mer .
Synd att dina egna vänner redan bekräftat att du visste hela domen .
Och har du glömt bort sttt du hotat vänner med säpo och kriminalvården med din position ?
Och varför är just du så olycksam att du lyckats med
bedriften att umgås med 3 pedofiler (vad vi vet om,finns säkert fler ) ???
Senast redigerad av MrsVanity1 2020-12-12 kl. 23:36.
Citera
2020-12-12, 23:30
Medlem
Merdives avatar
Jag har inte lyckats läsa intervjun med Federley i sin helhet utan bara vad som återgivits gratismedia. Enligt Expressen "uppger Fredrick Federley att han ringde partisekreteraren Michael Arthursson den 22 november". Framgår det i originalintervjun varför Federley enligt egen utsago valde att ringa Arthursson just då?

För övrigt så är det ganska makabert hur Federley griper tillfället att framställa sig själv som någon slags barmhärtig samarit:

Citat:
Här har man alltid varit välkommen. Jag vet inte hur många som har bott här under skilsmässor och kollapser. Jag ställer alltid upp, bara jag har kapacitet. Det ligger inte i min natur att inte försöka se det goda i människor. Jag tror att det är min största tillgång, men i det här fallet min största belastning.

Stackaren föll helt enkelt offer för sin gränslösa godhet...
Citera
2020-12-12, 23:33
Medlem
rrpipers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rojjjen
Ja de är väl bra att de drevar?
Pedofili är de värsta brottet i samhället.

Ja det är bra. Tycker du det är normalt att gammelmedia beter sig bra? Det känns konstigt.
Citera
2020-12-12, 23:36
Medlem
fyllds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MrsVanity1
Så ja Pedofil Fredrick Federeley , ljug lite mer .
Synd att dina egna vänner redan bekräftat att du visste hela domen .
Och har du glömt bort sttt du hotat vänner med säpo och kriminalvården med din position ?
Och varför är just du så olycksam att du umgåts med 4 pedofiler ???

Pederlay har arslet fullt just nu. Du kanske kan återkomma när bögfittan fått blöjeksemen att blekna.

https://www.youtube.com/watch?v=CHssoYSb1G0
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in