2020-12-12, 17:25
Medlem
Minns ni svensk media - när miljardären och pedofilen Epstein var i farten?

Minns ni Svensk media när det var "me too" rörelse?
Och nu är svensk media helt tysta.... konstigt.

Plötsligt kan man inte sammanbinda brott som man så ofta har gjort mot tex Sverigedemokrater.
Citera
2020-12-12, 17:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av plexigear
Vad tror ni fb:are?

Hur ska han kunna försörja sig nu resten av tiden till han blir pensionär?

Vad ska han jobba med?

Kommer någon att anställa honom i och med hur känt det här blivit överallt?!?

Vad säger ni?

Vilken arbetsgivare vill anställa någon som ljugit upp i det blå för sina chefer?

Förmodligen får han hjälp av högt uppsatta pedofiler.
Citera
2020-12-12, 17:26
Medlem
HejaFinlands avatar
Citat:
Ursprungligen postat av farbror Sven
Som jag skrev igår apropå narcissisten: självömkan. Här minimeras Federley sitt ansvar och allt kretsar kring vilket offer han är. Hur ihåligt hans försvarstal låter inser han förstås inte. han fortsätter att snärja in sig i sin egen skit. Låt honom fortsätta. Han kommer inte ur det.

Ja han är felfri, inkapabel att göra fel. Allt och alla är mot honom. Men samigigt ser han bara gott hos andra men dessa andra är ute efter honom så han ljuger ju om att han bara ser gott hos andra. Han ser gott hos pedofiler men alla andra förtalar och dömer den stackars Fredrik.
Citera
Medlem
fyllds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Havskung
Pedofiler söker efter barn att skända, det hade skett även om dom inte fått ihop med med FF! Har någons dotter varit i farozonen just av den anledningen att dom hade ihop det med FF?
Men det är ju du som månar om Fredriks dotter, av någon outgrundlig anledning tycks det bara vara hennes väl som bekymrar dig. Du verkar vara lika skadad som Pederley.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Butter200
Federley har nazister efter sig och en del är ju aktiva i den här tråden.

Intervjun var bra. Det ska mycket till för att nån ska fortsätta ösa hat och hot efter den. Han har levat i förnekelse och allvarligt självskadebeteende, och nu har han frånträtt sina politiska uppdrag. Mina sympatier har han och jag hoppas att han kan bli frisk igen.
Men visst, de finns folk med fascistoid människosyn och dem tjänar det inte mycket till att diskutera med, killen ska dömas för all framtid och inte lämnas i fred. De kommer att häcka här länge och suga på karamellen så mycket det bara går.

Nog har FF en hel del svin efter sig. Hurså? Tyvärr har jag väldigt svårt att se vad det har med saken att göra.

Nu ursäktar sig FF med att han inte hade koll på läget. Att han han inte hade läst domen. Att han trodde det var mildare. Osv.

Nej, det duger inte. Förutom att jag faktiskt inte tror honom i hans påstående, att han inte skulle känna till innehållet i domen. Snarare visar det just på att han oavsett visat på en fundamental brist på omdöme.

Självklart kan han inte inneha några förtroendeuppdrag. En parallell är Mona Sahlin som, i och för sig på ett helt annat sätt, uppvisat denna avsaknad av omdöme.

Inte fan lånar man ut din gräsklippare till Mona Sahlin. Inte för att jag vet vad som kan hända, men hennes destruktiva uppfinningsrikedom sätter stopp.

Inte fan låter man FF ta hand om barn. Man vet ju inte vad för kufiska figurer han har i släptåg.
Citera
2020-12-12, 17:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sotern
Han behöver ju inte jobba. Vi tvingas betala en pension till fanskapet tills ordinarie pension. Så honom går det nog ingen nöd på.
Men han har ju avgått?!?

Hur kan han få behålla lönen isf om han blev avskedad / avgick?

Eller menar du att han sparat tillräckligt mycket att han slipper jobba resten av sitt liv?
Citera
2020-12-12, 17:32
Medlem
Rodjas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sotern
Kunde han inte bara hålla käften. Han gör ju bort sig ännu mer bara nu. Inser han inte att spelet är slut, att han är förlorad?

Nej, vi tycker inte synd om dig för att du fejkskurit dig lite i armarna.
Har man fastnat i träsket är det bättre att låta stöveln
vara kvar där, det låter nämligen värre när man försöker
dra upp den...

Hade jag varit honom så hade jag legat jäkligt lågt just nu.

Men han väljer ju själv...intressant att se hur det blir framöver...
Citera
2020-12-12, 17:32
Medlem
HejaFinlands avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tokarev

Plötsligt kan man inte sammanbinda brott som man så ofta har gjort mot tex Sverigedemokrater.

Det här citatet: "– Jag har nog aldrig sett en granskning av en offentlig person som varit byggd uteslutande på anonyma uppgifter, där man inte kollar källan och där man inte tycks ha kollat tipsarnas intressen."

Vilket djävla skitsnack. Det finns ju en dom och vittnena har ju källskydd i media. Det finns hundratals granskningar av offentliga personer med mycket mindre underlag. Gjorde han inte det samma själv mot Adaktusson? Men jag minns inte detaljerna kring det.
Citera
2020-12-12, 17:34
Medlem
nickomyras avatar
FF akut till säters mentalsjukhus .. 🤔 https://www.facebook.com/591566134283366/posts/3271894196250533/?d=n
Citera
2020-12-12, 17:35
Medlem
HejaFinlands avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 25cm-slak
Nog har FF en hel del svin efter sig. Hurså? Tyvärr har jag väldigt svårt att se vad det har med saken att göra.

Nu ursäktar sig FF med att han inte hade koll på läget. Att han han inte hade läst domen. Att han trodde det var mildare. Osv.

Nej, det duger inte. Förutom att jag faktiskt inte tror honom i hans påstående, att han inte skulle känna till innehållet i domen. Snarare visar det just på att han oavsett visat på en fundamental brist på omdöme.

Självklart kan han inte inneha några förtroendeuppdrag. En parallell är Mona Sahlin som, i och för sig på ett helt annat sätt, uppvisat denna avsaknad av omdöme.

Inte fan lånar man ut din gräsklippare till Mona Sahlin. Inte för att jag vet vad som kan hända, men hennes destruktiva uppfinningsrikedom sätter stopp.

Inte fan låter man FF ta hand om barn. Man vet ju inte vad för kufiska figurer han har i släptåg.

Ja Mona var konstig på många vis men i grunden oftast ekonomiskt oansvarig/bedräglig, men FF känns värre rent moraliskt när det involverar övergrepp på barn. Deras försvar liknar varandra, båda skyller på andra och det är synd om dem själva.
Citera
2020-12-12, 17:36
Medlem
stortans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tokarev

Oerhört märkligt. Har levt med en Gymnasielärarinna och det var me too varenda dag i 2 år på den tiden, för allting. Facebook överöstes med detta budskap, hon var drabbad, väninnan var drabbad, kungen var drabbad, ja tom Lars Lerin var drabbad.

Och nu? Nu är det knäpptyst. Och hon är inte ens Center.
Citera
2020-12-12, 17:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Passepartout
Kan inte hålla mig nu från att skriva. Sambons don visad för grannarna och jag bådar eder stor glädje .. Du är rolig
Jättekul..DOM skulle det vara!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in