Citat:
Ursprungligen postat av
WordWarrior
Get it straight: ett samhälle som dissar män blir inte ett hållbart samhälle. Så där har globalisterna satsat på fel häst. Vi ska slå tillbaka med full kraft mot våra fiender.
Det är lugnt, jag har sett Sverige monteras ned bit för bit, metodiskt.
Som ung första jobbet i lag, tajta lag med en boss, alltid en äldre som alla såg upp till, laget var som ens egen familj och det rådde sund tävlan i mellan dom olika teamen. Cheferna gick den långa vägen, började som jag en färsking i laget och att alla kände alla sedan började dom uppifrån att splitta det hela, ständig lagrotation och nya unga chefer på topp, rena djävla bögar, koder om att raka sig och undan med herrtidningarna och ett vårdat språkbruk på det eller att dom förstod inte, hur sa?
Sådana uptight slätrakade fikusar med pitchad röst helt dirigerat att slå sönder den rådande kulturen och nu idag så är ju allt jääätteeeebraaa.
Folk känner inte för sina jobb, känner inte för samhället, känner inte för Sverige, alla mot alla, ung mot gammal, kvinna mot man och vice versa.
Jag lever som jag lär, det börjar i hemmen, det kan inte staten gör ett skit åt och vi är många.