Jag gissar att hans TTM (Time to Malou) är 3 år. Det ger honom lagom tid att styra upp ett projektet fast han ännu inte "landat i vardagen" och "brottas fortfarande med livspusslet med sin nya pojkvän".
Haha TTM .... fan va bra. Vem vet Då kanske Centern är styrande och har sänkt gränsen för byxmyndighet samt tillåtit tidelag. Kanske ser tillbaka på 2020 som ett helt ok år ...
Fredrick har en historia av att skylla ifrån sig. När han röstade för FRA-lagen var det partiets fel. När han åkte på bjudresa till Gran Canaria var det egentligen inte han utan Ursula som åkte. Nu tvingas han sluta på grund av näääthaaatet.
Kanske var planen att Jonas skulle få klä skott om Fredrick fick sina hårddiskar beslagtagna i händelse av en husrannsakan.
Har någon gjort orosanmälan på hans familj?
Vad händer efter en sådan?
Blir det inte så att han snackar sig ur det och agerar som han gör på facebook dvs utnämner sig själv till det enda offret i hela härvan?
En soctant vs En utbildad retoriker, narcissist och fd EU-politiker med bögkortet.
Vem tror du vinner debatten om ungen? 😳
Hade hoppats att Federley-avslutet med Centerpartiet gärna hade fått dra ut på tiden så att opinionsstödet för partiet hade kunnat halveras innan han fick silkessnöret.
Men jag ser att hans stödtrupper i och utanför partiet gör ett bra arbete även efter hans avgång för att skademaximera.
Det hela är något som har ”hänt” och något han ”utsatts för”, helt utanför hans egen kontroll.
Bra, fortsätt så, helt tondövt och utan markkontakt!
Nu ska man väl skilja på äpplen och päron. Ingenstans står det att FF varit delaktig i övergreppen. Därför är det enda av intresse vad FF visste, och när han visste det. Har han vetat en längre tid är det ett gränslöst självmål varför han tveklöst ska ut ur finrummet till den väntande kylan.
Oaktat denna affär har jag alltid tyckt att FF, liksom hans rödhåriga chef, bägge är ärkepajasar. Hyckleriet med att säga sig värna om landsbygden samtidigt som man gör allt för att lägga ner densamma är gränslöst.
Vad som är sant eller inte borde utredas, utsätter man sina barn för pedofiler genom att dra hem dom, med vett och vilje, till sitt och barnens gemensamma hem, så dom blir lätta byten, så är det ju kriminellt!
Så här blir det ju när man låter dekadensen få fortskrida utan kritik. Sverige är ett av världens rikaste länder, kombinerat ned ett j*vla pissklimat. Ett land som inte har varit i krig på 200 år. Det resulterar i dessa välbetalda dårar som inte känner några gränser för JAG, MIG och MITT. Nej men oj nu mår jag dåligt, jag kanske kan hitta någon likasinnad på nätet. Någon som jag kan ha spännande sex med. Och då hittade han pedofilen.
Vi har väl inte fått höra nånting om fler besvärande uppgifter . Nu är heter det ju att Frederick är så svårt sjuk att han helt måste sluta sina uppdrag .
Centern ville bli av med Federley efter hans eskapader 2010 och framåt. Redan då var partiet trött på hans utlevande på olika plan. Han förpassades till politikerkyrkogården Bryssel, och inte ens det egentligen för han sattes som nummer 3 på listan 2014 och 3 platser i Bryssel kunde inte C drömma om. Han kryssades in av hbtq-rörelsen och resten är historia.
Lööf började ana Federley som en dörröppnare mot nya väljare med sin ultraliberalism och extrema individualism och påhitt att "ompröva alla värden". Federley blev fartblind och Lööf fick avbryta sin semester i Thailand för att åka hem och förklara de mest galna punkterna i det av Federley präglade nya rampartiprogram med bl a månggifte och öppna gränser. Men nu var Federley en orörbar storhet i sitt och C:s projekt att i grunden förändra Sverige. All förändring startar med ifrågasättande av samhällets grund - kärnfamiljen, vilket samhällsvetare känner till.
Federley är en politiskt betydligt farligare person än vad alla icke-extremister inser eftersom han av MSM, som Mona Sahlin, aldrig ställs inför prövning.
Jag vet inte vad Federley gjort i Bryssel som gjort honom så stor där men ser honom på nätet pyssla med djur hemma på sin gård i Dalarna.
Federley är en Sahlin i aktuell upplaga. Han är en produkt av MSM. Alla skrev om honom men folket vet egentligen inte varför eftersom han saknar politik eller ytterst resultat, bortsett från flyktingpolitikkaoset 2015 och framåt. Där har han satt avtryck.
Det är Annie Lööf som bär största ansvar till haveriet Fredrick Federley och att Centerpartiet blivit en olustig men i MSM positivt omskriven företeelse i svensk politik. Inte ens i Las, partiets hjärtefråga, fick Lööf annat än marginella förändringar till stånd, men hon steg ändå fram segerrusig och förledande i förra veckan och utropade seger.
Federley kommer tillbaka - Sahlin fick sina 40 år i rampljuset trots massiv värdelöshet och Federley har väl 20 år fram till att han tangerar hennes tidsspann.
Senast redigerad av Stallbackshjonet 2020-12-12 kl. 12:18.