2020-12-12, 03:06
Medlem
Danneliuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av scrollock
Förutsätter dock att SCOTUS inte fortsätter fega ur och bli handlingsförlamade. Men domarna kanske föredrar att sitta och dricka kaffe hela dagarna lång och snacka skit om senaste fisketrippen och besöken hos barnbarnen etc. innan de börjar grina om att de är trötta och vill gå hem. En massa lata djävla geriatriker, är vad de är!

https://en.wikipedia.org/wiki/Insurrection_Act_of_1807
2020-12-12, 03:07
Medlem
Herzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av anonymgolfare
Jag ber dig förstås att bevisa dina påståenden. Du kan börja med att han är en pedofil.

Vilka obestridliga bevis kan du här presentera som stödjer denna 'fakta'?

I jämförelse med den sekt som uppstått kring DT, är jag definitivt långt ute till höger på Nf.

Vad har du för bevis på att Biden vunnit valet? Biden ballots med 99% för Biden och 1% för Trump kl4 på natten i 4 swingstater?

Verkligen trovärdigt.
2020-12-12, 03:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dannelius
https://en.wikipedia.org/wiki/Insurrection_Act_of_1807

Blir inget insurrection act, sluta hoppas på det.
2020-12-12, 03:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Herz
Vad har du för bevis på att Biden vunnit valet? Biden ballots med 99% för Biden och 1% för Trump kl4 på natten i 4 swingstater?

Verkligen trovärdigt.
Nu är ju den officiella valutgången att Biden vann men ~8 miljoner röster, och ~70 elektorer. Ni hävdar att den är felaktig, och således är ju bevisbördan på dig.
Men eftersom du säger att det är allmängiltig fakta att Trump vann, så antar jag att du har ett par obestridliga bevis som stödjer det påståendet?
2020-12-12, 03:12
Medlem
Team Trump har överklagat till PA scotus i GA, men förgäves.
Man måste vara galen om man tror att någon domstol kommer vända på resultatet nu.
2020-12-12, 03:14
Medlem
HomoDeuss avatar
Trumps (iförd ryggsäck) lyckosamma försök att ändra valutgången m.h.a rättsliga påhitt.

Kan det vara fejkade valsedlar i ryggsäcken? Bevis på valfusk?
Medlem
Herzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Americanwest
Blir inget insurrection act, sluta hoppas på det.

Det blir economic shutdown och dollarkollaps istället. Du kommer inte kunna skälla på Trump, utan istället för du suga på ditt egna arsle och njuta av din nyvunna fattigdom.

Du kan ge bort din månadslön till mig när du ändå är igång.
Medlem
Danneliuss avatar
Citat:
Team Trump har överklagat till PA scotus i GA, men förgäves.
Man måste vara galen om man tror att någon domstol kommer vända på resultatet nu.
aldrig varit meningen annat än att det måste gått den vägen innan man kan:
https://www.youtube.com/watch?v=3_gmOsnjrZw&feature=youtu.be&ab_channel=Sa lFromTexas
2020-12-12, 03:17
Medlem
RudyardKiplings avatar
Citat:
Texas svarar

JUST IN - The @TexasGOP released a statement after the U.S. Supreme Court decision, calling for secession: “Perhaps law-abiding states should bond together and form a Union of states that will abide by the constitution.”

https://twitter.com/disclosetv/status/1337554477033852928?s=21

Inte "en dålig förlorare som försöker klamra sig fast vid makten" således utan 18 stater som anser att konstitutionen brutits och där vi kanske ser ett embryo på ett utbrytande av många stater. Personligen tror jag dock att Trump står som vinnare 21/1. Om det vi läst om Kina, valfusket, korrupte Biden, Biden-Harris planer på att krossa konstitutionen i USA nästa mandatperiod stämmer så kommer Trump med militären aldrig tillåta det.

Citat:
Ursprungligen postat av scrollock
Faktiskt ingen dålig idé! "The Confederate States of America", en löst sammansatt statsbildning av 19 oberoende stater! När det är så pass många stater så är det inga "knöppgökar" längre, utan då kan vi snacka allvar. Ett nytt land i Nordamerika, det skulle vara något!

Jag förlitar mig fortfarande på Trump. Åtskilliga gånger har jag läst hans tidigare affärskollegor säga "räkna aldrig ut Trump". "När det ser ut som han förlorar så vinner han".

Citat:
Ursprungligen postat av spindrift
Detta var väl den stora förhoppningen om det skulle kunna lösas i civilrätt.

Nu återstår det att se vad Trump har för ess i ärmen. Det kommer nog talas mer om Kina och korruption än om lagstiftning som varit fokus fram till nu, och kan sluta med undantagstillstånd och militärrätt.

Jag gissar att det kommer vara den absolut sista utvägen.

Citat:
Ursprungligen postat av Jiren
Nåja. Drömmen om militärt ingripande kvarstår. Även om det mest troligt förblir bara en dröm.

Om informationen om Kina, korrupte Biden, valfusk stämmer så har Trump en skyldighet att ingripa militärt som sista utväg, mot yttre och inre fiender.

Citat:
Ursprungligen postat av Herz
Verkligen trovärdigt.

Det är helt sanslöst att folk antingen köper det där eller ännu värre accepterar det.
2020-12-12, 03:19
Medlem
IQ-145s avatar
Jag tror att de flesta vettiga förstod från början att det inte skulle leda till någonting. Folk verkar såpass naiva att de inte fattar vilka krafter man har och göra med. I slutändan är dock det här det bästa som kunde hända. De få som vågat moppsa upp sig mot the Swamp, vet i varje fall vad de har och göra med i framtiden. Den kampen kommer igen 2024, frågan är om man har resurserna att få omkull Big-Tech och MSM...tyvärr tveksamt.
2020-12-12, 03:20
Medlem
Herzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RudyardKipling

Det är helt sanslöst att folk antingen köper det där eller ännu värre accepterar det.

Och du är inte sanslös som köper overifierade röster (miljontals) flera dagar efter valdagen som körs av tjocka amerikaner med demokrat kontrollerade USPS?

give me a break.
2020-12-12, 03:21
Medlem
Herzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av anonymgolfare
Haha! Vad är då den officiella valutgången?

EDIT: Naturligtvis är bevisbördan på dig. Du hävdar ju motsatsen till vad som är allmänt erkänt!

Nej det är inte allmänt erkänt, det är bara du som kört upp fel antenn i arslet, så bara för den vibrerar hårdast så betyder det inte att CNN har rätt.

Trump har 80 miljoner följare på twitter och han säger att han vann. Så jag väljer den andra sidan bara.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in