2020-12-12, 00:28
Medlem
Blot-Svens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tok-Frans
Jag tror att det enda gubben vill är att bli president för en dag, resten skiter han i.
Han vet att familjen Biden är körda vid det här laget och skulle inte klara av fem minuter med normala frågor från pressen.

Han vill försöka avsluta sagan om sig själv med en presidenten titel.
Lite så, ja. Han har velat bli president i 50 år, någonting. Jag tror att han låter andra sköta i stort sett allt. Det är därför resultatet tycks bli bisarrt. Biden är vänster, Biden är liberal, Biden är krigshök, Biden är grön. Vad är gubben inte?
2020-12-12, 00:30
Medlem
Ventens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av anonymgolfare
Men ifall han inte fick 80 miljoner röster, hur många fick han?

100 % under 75

Sannolikt under 60, men nu spekulerar jag.
Medlem
Tok-Franss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ardathbey
Georgia har räknat om och inget stort fel kunde hittas.

Georgias "omräkning" var bestämd redan innan valet, den tidigarelades för att blidka Republikanerna. Tror du den som fuskar gör det på ett sätt som avslöjas vid en sådan omräkning?
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av IsraelWatch
Helt rätt av FB

Inte en dag försent
2020-12-12, 00:31
Medlem
TriggerDisciplines avatar
Avslag i Scotus.

https://www.supremecourt.gov/orders/courtorders/121120zr_p860.pdf
2020-12-12, 00:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Venten
100 % under 75

Hur kan du veta det?
2020-12-12, 00:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Venten
100 % under 75

Bevisat att han max kan ha fått 70. Men mest troligt under 60.
Medlem
Gusselbys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Blot-Sven
Och jag såg att det finns uppgifter om att sex stater vill haka på Texas stämning som part i målet.

(FB) Valfusk under USA-valet 2020? Rapporterade incidenter.
Ska tas upp hos Hannity ikväll kl 9 eastern time ser jag. Om 2,5 timme då.

Undrar om det handlar om 6 av dem som redan hakat på som vill "utöka" och bli part i målet eller om det är 6 av de endast 7 stater som är kvar.
Medlem
Tok-Franss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Blot-Sven
Lite så, ja. Han har velat bli president i 50 år, någonting. Jag tror att han låter andra sköta i stort sett allt. Det är därför resultatet tycks bli bisarrt. Biden är vänster, Biden är liberal, Biden är krigshök, Biden är grön. Vad är gubben inte?

En värdig president.
Medlem
Texas Denied https://www.supremecourt.gov/orders/courtorders/121120zr_p860.pdf
2020-12-12, 00:34
Medlem
IsraelWatchs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av IQ-145
Nej, folket måste verkligen inte lära sig leva med rättstatens principer. Om rättstaten börjar böja på principerna, t.ex. first och second amendment, då har folket all rätt att ifrågasätta politikerna. Att ”de flesta av folket köper det och det räcker” är just det farliga. Folket ska alltid ifrågasätta saker och ting när något inte står rätt till. Det är så en demokrati upprätthålls. Nu pratar jag inte om anarki, utan att politiker hålls ansvariga för sina handlingar.

Just därför är det extra viktigt att man går till botten med det amerikanska valet. Tyvärr kommer det givetvis inte att ske, the Deep State/The Swamp, eller vad man nu vill kalla det för, sitter i förarsätet, och det finns ingen som får bort dessa filurer i nuläget. Trump försökte, men förgäves. De var honom övermäktiga.

Du svamlar. FOlket måste acceptera att allting inte går som man vill hela tiden. Politiker ska hållas ansvariga för sina ahndlingar om det kan påvisas att e ahr agerat fel. Svårare än så är det inte.
Anarki komemr ske om man börjar misstänkliggöra varandra utan grund.
Man öppnar upp portar för utomrättsliga ageranden.

Låt domstolen avgöra hela tiden. DÖmer domstolen för att en udnersökning behövs så agerar man därefter.
ALlt annat är anarki och slutar illa.
ANtingen spelar du dum eller så är du dum.
2020-12-12, 00:35
Medlem
siisters avatar
AG's Office Corrects Misinformation Regarding Election Lawsuit

December 11, 2020

LANSING – In response to what appears to be swirl of misinformation being circulated among Republican activists accusing the Department of Attorney General of suppressing information, Michigan Department of Attorney General Communications Director Kelly Rossman-McKinney issued the following statement:

"On Wednesday, the Michigan Department of Attorney General filed a motion to intervene on behalf of Secretary of State Jocelyn Benson in Bailey v Antrim County, currently before 13th Circuit Court Judge Kevin A. Elsenheimer. Judge Elsenheimer granted the motion following a hearing yesterday. During that hearing, the plaintiff’s attorney indicated that the results of the inspection of the Antrim County tabulator being conducted by the plaintiff and his agents has not been completed. Therefore, NO information regarding the inspection has been made available to Judge Elsenheimer, Secretary Benson or the Department of Attorney General Dana Nessel. Further, this information is already subject to a protective order issued by Judge Elsenheimer."

https://www.michigan.gov/ag/0,4534,7-359--547325--,00.html

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in