2020-12-11, 17:53
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Richenbacker
"Ett allvarligt brott" eller något i den stilen.. Det är vad ekot i P1 kallar det som ex sambon är dömd för. Varför talar de inte klarspråk?

För det är inte SD som står för rubriken. Media är sedan tidigare känt för att vara korrupta vänsterextremister.
Citera
2020-12-11, 17:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ytmamz
För det är inte SD som står för rubriken. Media är sedan tidigare känt för att vara korrupta vänsterextremister.

Svt Nyheter däremot tog bladet från munnen och skrev ut Pedofildömd Man och upprepade våldtäkter på små barn! Och Mats Knutsson sparade inte på krutet. Tvärtom. Bra där!
Citera
2020-12-11, 17:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av nickomyra
Jag får oxå fysiskt ont i magen när jag läser FF & Annies inlägg .
Personlig tragedi ?
Och hans läkare har sagt att han måste avgå för att läka från utmattningen ? Ja om det är en rejäl utmatning så brukar det ta minst flera månader , men ingen läkare brukar ge råd om att direkt säga upp sig .
Så han har haft en ohälsa senaste året o pga det har han börjat dejta en pedofil ? Har jag tolkat det rätt då ?

Vilka jävla psykopater !
https://www.facebook.com/713993068695287/posts/3715560661871831/?d=n

Den vridningen kommer nog många nappa på.
Han är ett "offer". Genomgod och skicklig men blev "sjuk" och kan därför inte lastas för sina handlingar. Säkert kan de få med Ursula på ett hörn också som xtra förmildrande omständigheter.
Kanske var det pga av hat från rasister han blev sjuk? Från "homofober"?
SDs fel.
Skulle inte förvåna mig om de lyckas med detta.
Senast redigerad av MrStreamer 2020-12-11 kl. 18:03.
Citera
2020-12-11, 18:01
Medlem
kurrekottes avatar
Jävlar vad det hela tiden rensas kommentarer på en viss pedofili-relaterad facebook-sida just nu.

Vid en första anblick så kan man få för sig att dom flesta som skriver är kompletta idioter som tycker synd om Federley och hans akuta brist på pedofiler att bo med.

Tittar man istället på senaste kommenterarna så kryllar det av svar på kommentarer som inte längre finns. Inte direkt svårt att förstå vad det stod i dom kommentarerna.

https://www.facebook.com/189892183097/posts/10160463096953098/?d=n

Det är är ändå oroväckande att det finns några kommentarer alls kvar efter att dom obekväma rensats bort. Baserat på alla gröna hjärtan och styrkekramar så kan jag bara dra slutsatsen att det finns gott om gröna pedofiler och pedofilsympatisörer.
Citera
2020-12-11, 18:09
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av LawNumberSix
Ja det lär ha kostat många miljoner!
C måste ju ljuga om hur länge Annie har vetat om detta!
Att Annie skulle fått reda på det 2 dagar innan SP släpper nyheten är givetvis en fet jävla lögn!
Bevisligen har ju lokala C politiker där FF bor vetat sen tidig höst och att det då inte skulle nått C centralt, nått Annie Lööf är ju helt omöjligt!
Så att köpa FFs tystnad lär ha kostat stora summor, samt att fortsätta officiellt att tycka synd om honom!
Det är även därför det tagit så lång tid för C att kommentera händelsen, man har först varit tvungen att förhandla med FF om hans tystnad!
Men pkmedia kommer inte ta upp detta utan Annie Lööf kjommer kjunna sovja gjott!

Vilket jävla ruttet samhälle vi alla lever i, ett land där politikerna ljuger ikapp med varandra om vart annat!

Vi får väl ge oss till tåls något år, för ingen seriös journalist finns ju kvar i landet, och helt enkelt kika i Centerns respektive Federleys och ev närståendes/bolags deklarationer så småningom. Ser det ut att vara en post om ett antal miljoner ut hos C och ungefär lika mycket in hos F så är vi något på spåren.
Citera
2020-12-11, 18:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JymdKjam
Så här kan det gå när man tänker med kuken...

Om han opererar om sig till Ursula så kanske han tänker lite bättre?
Citera
2020-12-11, 18:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av rojjjen
Vart är alla kritiskta frågor t ursula???

Ursula mår dåligt på grund av att pojkvännen avslöjade men ursula visste om de i somras??

Vrf mår han dåligt???????

För att det kom fram. Hade inte Stoppat Pressarna fått nys om det hade han fortsatt som vanligt.
Citera
2020-12-11, 18:21
Medlem
Smart agerat av Federley att lämna allt rakt av. Nu slipper han de svåra frågorna och kan fortsätta sitt sinnessjuka liv. Och så länge Annie Löööööf sitter vid styrspaken så kommer Federley finnas med på löneutbetalningarna.
Citera
2020-12-11, 18:24
Medlem
Zloths avatar
Alla normala människor kommer att se Centern som ett pedofilparti.

Fy fan vilken jävla psykopat Lööf är. Ni som sympatiserar med Centerpartiet och detta rödhåriga demonluder måste alltså också vara pedofilvurmarpsykopater.

Hur fan kan de ta så lätt på det här?
Citera
2020-12-11, 18:27
Medlem
kaktjuvens avatar
Inte varit aktiv i tråden då jag inte velat röra i den med tång ens.
Vrider sig i magen av ilska, frustration, hat och mycket mer!
Lyssnade just på God Ton och hörde om utdraget ur bevismaterialet om vad denne person gjort och äcklad nåt otroligt!
Men för att hålla mig kort.

Har orosanmälan nämnts eller gjorts mot pedofilkramaren avseende hans dotter?
Kan vara rätt aktuellt förfan.
Citera
2020-12-11, 18:30
Medlem
kurrekottes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kaktjuven
Har orosanmälan nämnts eller gjorts mot pedofilkramaren avseende hans dotter?
Kan vara rätt aktuellt förfan.
OROSANMÄLAN av Johan Westerholm

Minst en orosanmälan har gjorts i det aktuella fallet som enligt Federley själv föranlett honom att ge Säkerhetspolisen i uppdrag att spåra vem anmälaren är. Men en anmälan behöver inte nödvändigtvis ha gjorts från en myndighet, anhörig eller vän.

Jag skickade in en orosanmälan den 28 november eller för tolv dagar sedan då jag, baserat på mina tidigare erfarenheter att ha arbetat med just sexualbrottslingar inom Kriminalvården men även i andra roller när jag kommit i kontakt med brottsoffer, personligen fann en grund för att socialtjänsten i Gagnefs kommun borde göra en utredning.

https://ledarsidorna.se/2020/12/sa-fungerar-socialtjanstlagen-for-barnens-basta/
Citera
2020-12-11, 18:32
Medlem
"Min dotter har aldrig varit ensam med mannen."

Varför inte? Litade inte FF på att pojkvännen skulle klara av att låta bli? Varför fortsätter man i ett förhållande då? Eller menar FF att de två gemensamt förgrep sig på flickan? Så många frågor.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in