Jävlar vad det hela tiden rensas kommentarer på en viss pedofili-relaterad facebook-sida just nu.
Vid en första anblick så kan man få för sig att dom flesta som skriver är kompletta idioter som tycker synd om Federley och hans akuta brist på pedofiler att bo med.
Tittar man istället på senaste kommenterarna så kryllar det av svar på kommentarer som inte längre finns. Inte direkt svårt att förstå vad det stod i dom kommentarerna.
https://www.facebook.com/189892183097/posts/10160463096953098/?d=n
Det är är ändå oroväckande att det finns några kommentarer alls kvar efter att dom obekväma rensats bort. Baserat på alla gröna hjärtan och styrkekramar så kan jag bara dra slutsatsen att det finns gott om gröna pedofiler och pedofilsympatisörer.