2020-12-10, 16:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nokthal
Power.se öppnade upp köp för både Standard och Digital i ett par minuter för ett litet tag sedan. Kanske dyker upp igen.
Alltså, det är ju ett smått omöjligt uppdrag att hålla koll på alla dessa lagerpåfyllningar.. Får väl snällt vänta till nästa år för att Dustin Home ska leverera
Citera
2020-12-10, 17:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Davidlu
Alltså, det är ju ett smått omöjligt uppdrag att hålla koll på alla dessa lagerpåfyllningar.. Får väl snällt vänta till nästa år för att Dustin Home ska leverera

Vet inte om det är samma för Power men på cdon har de släppt då och då eftersom att folk har skickat tillbaka sina konsoler och på så sätt fyllt på lagret. Det är vad de sa när jag mailade dem.
Citera
2020-12-10, 17:19
Medlem
Någon som vet varför Steelseries Arctic 7P hörlurarna enbart finns på cdon, och inga andra butiker?

Har presentkort på EG, så önskade köpa där, men varken dom eller någon annan butik har det på sin hemsida.
Citera
2020-12-10, 18:05
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Propalajne
Vet inte om det är samma för Power men på cdon har de släppt då och då eftersom att folk har skickat tillbaka sina konsoler och på så sätt fyllt på lagret. Det är vad de sa när jag mailade dem.

Många verkar ju ha lagt beställningar från flera sidor och valt att betala vid leverans, när de sedan fått en levererad så har det kanske avbeställt de andra?
Senast redigerad av Nonicoclolasos 2020-12-10 kl. 18:33.
Citera
2020-12-11, 11:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dirkydirk
Oroande - jag beställde en DE i mitten av oktober och till mig har de sagt mars/april. Har de inget kösystem?
17/9 beställde jag men de sa till mig med att den kommer troligtvis 2021.

Konsolen har kommit fram nu och kontrollen är nog det som är mest spännande denna generationen!
Citera
2020-12-11, 16:36
Medlem
Det går att beställa Playstation 5 från Cyberphoto. Osäker dock på leveransdatum.
Citera
2020-12-11, 17:20
Medlem
Tvonds avatar
Fick min PS5 härom dagen och starta upp den igår den låter riktigt illa coil whine som hörs på 3-4 meters håll och fläkten är inte heller riktigt tyst besviken Den låter mindre än Pro betydligt mer än X/S förutom ljudnivån är det en fin maskin. Får se om man ska avyttra denna på Tradera och sedan avvakta köpa en senare.
Citera
2020-12-11, 18:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nokthal
Det går att beställa Playstation 5 från Cyberphoto. Osäker dock på leveransdatum.
Tack! Det är taget. Går ju inte att boka någonstans.
Citera
2020-12-11, 19:22
Medlem
Elementarts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tvond
Fick min PS5 härom dagen och starta upp den igår den låter riktigt illa coil whine som hörs på 3-4 meters håll och fläkten är inte heller riktigt tyst besviken Den låter mindre än Pro betydligt mer än X/S förutom ljudnivån är det en fin maskin. Får se om man ska avyttra denna på Tradera och sedan avvakta köpa en senare.

Jag har för mig att det var Spawn Wave som nämnde att fler har klagat på det höga ljudet från fläkten.
Citera
2020-12-11, 21:41
Medlem
Tvonds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Elementart
Jag har för mig att det var Spawn Wave som nämnde att fler har klagat på det höga ljudet från fläkten.

Fläkten hade jag nog fixat stod ut i flera år med PS4Pro den tjöt som en jetmotor. Men coil whinet ger mig tusan migrän.
Citera
2020-12-11, 21:51
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Tvond

Fan vad tråkigt.

Slå till på en ps5:a och sen massa fläktljud.
Citera
2020-12-11, 21:59
Avslutad
Personligen kommer jag vänta med att köpa den nya konsolen tills det blivit kännt vilka "barnsjukdomar" den första modellen har.

Känns bättre att vänta ett tag, det verkar ju alltid dyka upp lite uppdaterade tillfixade modeller som som fått diverse fel tillrättade.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in