2020-12-11, 16:21
Medlem
Enydrions avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gizur
Det tycks vara så Federley resonerar..
https://www.dt.se/artikel/avslojar-fredrick-federley-lamnar-politiken-det-finns-inget-annat-satt-att-komma-vidare

Jaha, trevligt att hans dotter aldrig varit ensam med mannen, men nu har jag för mig att när han begick de brotten han dömdes till nio år i fängelse för, så skedde en del av övergreppen på barnen när mamman var i samma rum...?

Rätta mig gärna om jag minns fel!
Citera
2020-12-11, 16:23
Medlem
farbror Svens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Harmanda
Antagligen är det väldigt jobbigt för honom just nu när han blir konfronterad med att folk ser igenom honom och inte låter sig manipuleras till att hålla med om hans verklighetsbild. Han lever en narcissists värsta mardröm (vilket är rätt åt honom).

Blint kommer han att leva i förnekelse och självömkan. Aldrig kommer han att tänka som en sund människa. Det finns inget stopp för hans fall.
Citera
2020-12-11, 16:27
Medlem
negrofobens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nickomyra
Sluta skriv om FF nu , han kan ju inte läka och bli frisk som ni håller på och spekulerar
https://www.facebook.com/189892183097/posts/10160463096953098/?d=n

https://www.facebook.com/118943054880945/posts/3370421816399703/?d=n
Ja gör som jag och gå in och kommentera. Håll en sansad ton bara så kanske inläggen får bli kvar...
Citera
2020-12-11, 16:27
Medlem
FF är välartikulerad med välsmort munläder. Skulle inte bli förvånad om han kommer tillbaka som ordförande och talesman för pedofilernas intresseförening eller liknande när det hela har lagt sig lte. I det nuvarande sexliberala träsket kan man befara att pedofili kommer att bli en accepterad form av skruvad kärlek..som det ju faktiskt redan är i vissa kretsar.
Citera
2020-12-11, 16:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Enydrion
Jaha, trevligt att hans dotter aldrig varit ensam med mannen, men nu har jag för mig att när han begick de brotten han dömdes till nio år i fängelse för, så skedde en del av övergreppen på barnen när mamman var i samma rum...?

Rätta mig gärna om jag minns fel!
Du har helt rätt. Fredrick gillar ju att baka om nätterna så hans käresta fick väl natta dottern? Tror det finns otroligt mycket smuts i den sfären som tyvärr kommer hemlighållas. Barn har ju en förmåga att tiga och försvara sina förövare. Ibland blir dom ju hotade med att "om du berättar för pappa Bög så kommer jag döda honom och din mamma" typ, Finns otaliga exempel på detta.
Senast redigerad av gurkelurkan 2020-12-11 kl. 16:53.
Citera
2020-12-11, 16:29
Medlem
farbror Svens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fagelidetbla
Intressant att se stöd kommentarerna FF:s FB sida. Väldigt många som har överseende med pedofili. Blir svårt för dessa personer att någon gång framöver kunna ta en trovärdig strid för barnens rätt i samhället.

En annan reflektion är vilka som inte kommenterar hans inlägg. På hans instagram kan man se ett antal c-politiker som hälsat på honom i somras. Flera lyser med sin frånvaro i hans kommentarsfält, är det dessa som har flaggat upp för C-ledningen om FF:s relation med peddot?

Håll grytan kokande ni alla som gräver i detta!!

En narcissist har alltid ett gäng flying monkies och useful idiots omkring sig som han använder sig av. För FF är det tämligen unikt att också ha dem på nyhetsredaktionerna. En påminnelse om att inget drev har pågått. Det kan komma, men hitintills inte i gammelmedia. FF stärks av dessa och i sin uppblåsthet kommer han att gå till attack, tids nog. Nu sitter han i Dalarna och stickar offerkoftor.
Citera
2020-12-11, 16:32
Medlem
negrofobens avatar
Jag hoppas verkligen att han inte ska komma undan så här lätt genom att lämna alla sina politiska uppdrag och tro att granskningen av äcklet ska upphöra!
Fortsätt gräva fram all skit om denna peddopervo!
Citera
2020-12-11, 16:33
Medlem
Ratads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av farbror Sven
Den narcisstiska/ psykopatiska hjärnan funkar ju inte som en sunds. Den totala avsaknaden av självkritik är slående. Här är det det mediala trycket, och då har han undgått ett regelrätt drev, som är boven. Och så är han oerhört kränkt av en närståendes beteende. Jag, jag och så jag. jag har inte gjort något fel, egentligen. Och den uppenbara lögnen. Men det inser han inte. Som sagt, hjärnan funkar inte som hos en normalt funtad person.

Exakt. För dem är alla motgångar och misstag bara omständigheter, andras illvilja och slumpen.

Den enda skillnaden mot tidigare är att han inte ursäktar sig med Ursula. Att hans jävla mongofarsa snyftar och tycker det är jobbigt att ha rykte som pedofilväktare tyder på att han är medberoende till sociopat-Ursulas vanor och nycker.
Citera
2020-12-11, 16:34
Medlem
negrofobens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av farbror Sven
En narcissist har alltid ett gäng flying monkies och useful idiots omkring sig som han använder sig av. För FF är det tämligen unikt att också ha dem på nyhetsredaktionerna. En påminnelse om att inget drev har pågått. Det kan komma, men hitintills inte i gammelmedia. FF stärks av dessa och i sin uppblåsthet kommer han att gå till attack, tids nog. Nu sitter han i Dalarna och stickar offerkoftor.
Hänger det på mig kommer han aldrig undan! Detta är en händelse jag kommer att bränna krut på tills FF är död!
Citera
2020-12-11, 16:37
Medlem
AutDisceAutDiscedes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Psilosopher
"Det är ett klokt beslut av Fredrick Federley att lämna sina uppdrag för att fullt ut fokusera på sin hälsa. Det som hänt har medfört enorma svårigheter för Fredrick att fortsätta sina nuvarande politiska uppdrag. Det är en personlig tragedi och är oerhört sorgligt."

- Annie Lööf

Snacka om felkalibrerad moralkompass.

Ganska smart att distansera hela historien från att handla om Jonas och hans brott, till att handla om vilket offer FF är i soppan. Många köper detta, rakt av, tyvärr - dumsvensken tänker inte längre än så och säker aldrig fakta på andra sidor än MSM och då indoktrineras de med slik, vinklad och tillrättalagd information...
Citera
2020-12-11, 16:39
Medlem
arbetets avatar
Noterar sådär i förbigåendet att samtliga avsnitt av Bryssel Calling ligger kvar på SVTPlay:

https://www.svtplay.se/bryssel-calling

På spåret rensades upp snabbt vad jag minns. Undrar vad som skiljer sig i policies?

Frågar åt en kompis!
Citera
2020-12-11, 16:41
Medlem
Vart är alla kritiskta frågor t ursula???

Ursula mår dåligt på grund av att pojkvännen avslöjade men ursula visste om de i somras??

Vrf mår han dåligt???????
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in