2020-12-11, 15:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fagelidetbla
Intressant att se stöd kommentarerna FF:s FB sida. Väldigt många som har överseende med pedofili. Blir svårt för dessa personer att någon gång framöver kunna ta en trovärdig strid för barnens rätt i samhället.

En annan reflektion är vilka som inte kommenterar hans inlägg. På hans instagram kan man se ett antal c-politiker som hälsat på honom i somras. Flera lyser med sin frånvaro i hans kommentarsfält, är det dessa som har flaggat upp för C-ledningen om FF:s relation med peddot?

Håll grytan kokande ni alla som gräver i detta!!

För oss som vägrar facebook - kan inte någon hänga ut dessa här på Flashback?
Det vore en välgärning.
Citera
2020-12-11, 15:27
Moderator
intermittentexplosivitets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gurkelurkan
Äcklet är riktigt nervös att mer ska komma fram och därför säger han upp sig . Jag hoppas att det fortsätter att granskas då Centern inte ska komma undan med sitt snusk som pedofili, tidelag, månggifte och allt annat skit. Den dagen som den rödhåriga häxan försvinner åker champagnekorken upp. Centerpartiet är lika slaskigt som MP och VPK och består av skamlösa aktivister som inte drar sig för att massakrera en nation. Federly, om du läser här önskar jag dig ett rent helvete och att du inte får träffa ungen du avlat med din högerhand. Tvi och fy fan!
Ja, man kan ju alltid hoppas att det pågår något polisiärt, men tyvärr tror jag inte det. Men, nu kan Pedrick droga satan, så det kommer kanske med tiden...
Citera
2020-12-11, 15:29
Medlem
Soterns avatar
Annie Lööv borde också avgå som hållit detta perverterade svin under armarna.
Hoppas någon barmhärtig jävel slår ihjäl honom och hans peedokompis.
Citera
2020-12-11, 15:33
Medlem
https://www.aftonbladet.se/nyheter/a/gW3jpA/federley-lamnar-politiken-en-personlig-tragedi
"På Facebook skriver Fredrick Federley också själv om beslutet att avsluta sin politiska karriär. Han skriver att det har blivit omöjligt för honom att återhämta sig från sin sjukskrivning på grund av rykten, spekulationer och halvsanningar som nu cirkulerar kring honom.

”Jag vet att jag har gjort missbedömningar under det senaste året. Men jag vill vara tydlig med att jag aldrig, aldrig utsatt min dotter för fara.”

Han fortsätter:

”De avskyvärda, oförlåtliga och fruktansvärda brott som en person som tidigare stått mig nära har gjort har jag ingen som helst tolerans för. De som försökt måla en annan bild har verkligen ingen aning om vem jag är.”"

Har han inte utsatt sin dotter för fara när han skaffat en dömd sambo och kilat stadigt trots att han känt till brotten i månader? Kan inte finnas någon som tycker att den förklaringen duger. (Eller menar han att det är han som i han Fredrick, men hen Ursula däremot?)
Senast redigerad av Almanacka2018 2020-12-11 kl. 15:36.
Citera
2020-12-11, 15:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Psilosopher
"Det är ett klokt beslut av Fredrick Federley att lämna sina uppdrag för att fullt ut fokusera på sin hälsa. Det som hänt har medfört enorma svårigheter för Fredrick att fortsätta sina nuvarande politiska uppdrag. Det är en personlig tragedi och är oerhört sorgligt."

- Annie Lööf

Snacka om felkalibrerad moralkompass.

Man kräks lite grann när man tänker på att fokus ligger där det gör. Personlig tragedi för vem???
Inget om det han har gjort och varit delaktig i? Näe, det är fokus på att det blir svårt för FF att fortsätta sina uppdrag. JAG KRÄKS!
Citera
2020-12-11, 15:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Almanacka2018
https://www.aftonbladet.se/nyheter/a/gW3jpA/federley-lamnar-politiken-en-personlig-tragedi
"På Facebook skriver Fredrick Federley också själv om beslutet att avsluta sin politiska karriär. Han skriver att det har blivit omöjligt för honom att återhämta sig från sin sjukskrivning på grund av rykten, spekulationer och halvsanningar som nu cirkulerar kring honom.

”Jag vet att jag har gjort missbedömningar under det senaste året. Men jag vill vara tydlig med att jag aldrig, aldrig utsatt min dotter för fara.”

Han fortsätter:

”De avskyvärda, oförlåtliga och fruktansvärda brott som en person som tidigare stått mig nära har gjort har jag ingen som helst tolerans för
. De som försökt måla en annan bild har verkligen ingen aning om vem jag är.”"

Har han inte utsatt sin dotter för fara när han skaffat en dömd sambo och kilat stadigt trots att han känt till brotten i månader? Kan inte finnas någon som tycker att den förklaringen duger. (Eller menar han att det är han som i han Fredrick, men hen Ursula däremot?)

Sen detta! ”Ingen tolerans för”... jasså? Du valde ju att leva med personen TROTS vetskapen om dessa brott du inte ”har tolerans för”.

Så jo, du har allt visat var din toleransgräns sträcker sig.

Lägg därtill att du tidigare umgåtts och umgås med andra dömda pedofiler. Så ditt gråtande i FB är något som bara vänstervridna köper...
Citera
2020-12-11, 15:42
Medlem
l00zekks avatar
https://www.aftonbladet.se/tv/a/86PWj1/lena-mellin-hans-fortroende-var-skadat

Till och med jag minns att Federley röstade ja till FRA.

Ok så problemet är att ledningen i Centern inte blev informerad och att den han brutit upp med hjälpt till att filma en produktion på facebook. Det är även en rörig historia som är lite svårbegriplig som inte kommer påverka Centern. Tack Aftonbladet för sammanfattningen.
Citera
2020-12-11, 15:44
Bannlyst
Raderar FF alla negativa kommentarer om hans senaste inlägg, hittar endast folk som tycker synd om honom och peppar honom?
Citera
2020-12-11, 15:46
Medlem
Gizurs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gizur
Har missat info om att FF låtit pedofilen umgås ensam med dottern, var kommer den uppgiften ifrån?

Annars kan ju FF, som varit medveten om pedofilens bakgrund, sett till att just det inte ska ske. Exvis inte låta peddot vara på gården ensam med dottern när han själv inte är där.

Citat:
Ursprungligen postat av Neida
- hej! , skal du med på bio i kväll?
- nej, måste vara hemma med dottern
- men fan, kan inte din kille passa Jenny
- nej men det går inte, då våldtar han Jenny

Typ så du menar? Sunda och mysiga relationer du förväntar dig...
Det tycks vara så Federley resonerar..
https://www.dt.se/artikel/avslojar-fredrick-federley-lamnar-politiken-det-finns-inget-annat-satt-att-komma-vidare
Citat:
Vad säger du om de brott som din tidigare partner dömts för?
– Det är fruktansvärda brott. Jag mår fysiskt illa bara av att tänka på det.
– Min dotter har aldrig varit ensam med mannen, säger Fredrick Federley till tidningen och lovar att i detalj redogöra för sin bild av det som hänt i en intervju med tidningen.
Citera
2020-12-11, 15:47
Medlem
Marknadsassistents avatar
Fredrick Federley (C) lämnar politiken.

"Det går ut över min familj och mina anhöriga."

Va fan menar han, familj ,,
Citera
2020-12-11, 15:53
Medlem
Gizurs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Marknadsassistent
Fredrick Federley (C) lämnar politiken.

"Det går ut över min familj och mina anhöriga."

Va fan menar han, familj ,,
I inslag i Stoppa Pressarna framstår det som att pedofilen omhuldats även av FFs pappa. Farsan mår rimligen inte bra av att utpekas som en pedofilskyddsling.
Citera
2020-12-11, 15:53
Medlem
mr.demons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Magan174
Nej det är Federleys drag Queen karaktär

Jaha. Så han är en transa också. Inget förvånar längre.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in