Citat:
Ursprungligen postat av
Fittahora
Jag tror man kommer att ogiltigförklara alla röster som inte lades i en vallokal på valdagen (en del förtidsröster kan komma att godkännas). Det kommer att leda till en storseger för republikanerna och Trump.
Hur tror du man kommer göra i tex Georgia där poströster blandades med de andra rösterna trots domslut på att de skulle hållas separerade?
Citat:
Ursprungligen postat av
crisscross
Det har inte med hur många de är att göra, i så fall vinner andra sidan med 27 stycken, utan det handlar först och främst om SCOTUS ens anser sig ha jurisdiktion.
Det handlar inte om MSM-narrativet att "
Trump är en dålig förlorare som bara ska mjölka ut de sista pengarna från bonnläpparna". Faktum är att det handlar inte alls om Trump. Om en stat anser att det begåtts valfusk så är det uppseendeväckande och om 18 stycken gör det så är det hårresande. Varför skulle man inte vilja gå till botten med det? Tror du de 18 staterna gör det på lösa grunder? Chansar på långbollar? Nu kan jag inte konstitutionen men spontant om 18 stater anser att valet var regelvidrigt så är det väl ett rimligt antagande att SCOTUS borde försöka reda ut juridiken i det hela?
Citat:
Ursprungligen postat av
sacramento
Någon som tror att Clarence Thomas har glömt det här?
https://www.youtube.com/watch?v=ZURHD5BU1o8
Det där lär han minnas resten av sitt liv. Hans försvar förefaller genuint. Smart att slå en HD-domare under bältet.
Citat:
Ursprungligen postat av
CKCS
Vad du hävdar är helt ointressant. Halva USAs befolkning är övertygad om att Biden vann med valfusk. Enda anledningen till att de vägrar revision är att de vet att sanningen kommer fram då.
Av den del med det reella, absoluta våldskapitalet i USA skulle jag gissa att en stor inte ser Biden/Harris som rättmätiga vinnare, utan tvärtom ser dem som farliga fiender till republiken.