2020-12-10, 19:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ozyrecon
Hela denna tråden finns pga en man. Amir Mekky, han har tagit över Europa och Sverige. Alla i denna världen vet det.

Det var en väl tilltagen fantasi.
Citera
2020-12-10, 22:08
Medlem
[quote=Pandalina4|73909707]
Citat:
Ursprungligen postat av MarkofTheBeast
En av dem är väl Naifs släkting. Se mitt inlägg några rader upp, nummer 716.

Det handlar då sannolikt om en tidigare straffad 30-årig palestinier. Vem kan det vara?
Citera
2020-12-10, 22:09
Medlem
[quote=Pandalina4|73909707]
Citat:
Ursprungligen postat av MarkofTheBeast
En av dem är väl Naifs släkting. Se mitt inlägg några rader upp, nummer 716.

Kan denna släktingen möjligen vara hans lillebror?

Mvh X
Citera
2020-12-10, 22:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ozyrecon
Hela denna tråden finns pga en man. Amir Mekky, han har tagit över Europa och Sverige. Alla i denna världen vet det.

Men, men... Du vet väl att skydda dig genom att linda aluminiumfolie runt huvudet. Lämna näsan fri, annars kan det gå illa...
Citera
2020-12-10, 23:10
Moderator
OYs avatar
Chat, trams och oneliners är raderat.

/Mod
Citera
2020-12-11, 08:12
Moderator
Mappings avatar
Nu har Rami Ad*wi häktats, och häktningsframställan kommit in till TR gällande även T*barek J*sem (*=a).
Citera
2020-12-11, 08:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mapping
Nu har Rami Ad*wi häktats, och häktningsframställan kommit in till TR gällande även T*barek J*sem (*=a).

Jepp. Det är Nai*fs lillebror.
Citera
2020-12-11, 10:02
Medlem
Karmapoliss avatar
Mycket intressant att i utskriften (sid 735) av det buggade samtalet på Hall, mellan Musti Hassoun och Pajand Yahyajozi så sägs detta:

Y: Nej bror. När var det det här hände? Var det efter Karolin Hakim eller innan?
MH: Det var (ohörbart) Karolin Hakim, Det var efter.

Att mordet nämns helt spontant av den intagne, utan tidigare beröring, som ett sorts riktmärke.

FUP https://www.docdroid.net/file/downlo...bil-84-pdf.pdf
Citera
2020-12-11, 10:38
Moderator
Mappings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Karmapolis
Mycket intressant att i utskriften (sid 735) av det buggade samtalet på Hall, mellan Musti Hassoun och Pajand Yahyajozi så sägs detta:

Y: Nej bror. När var det det här hände? Var det efter Karolin Hakim eller innan?
MH: Det var (ohörbart) Karolin Hakim, Det var efter.

Att mordet nämns helt spontant av den intagne, utan tidigare beröring, som ett sorts riktmärke.

FUP https://www.docdroid.net/file/downlo...bil-84-pdf.pdf

Hm....ja, det har du rätt i, hade Musti inte varit involverad i det borde väl ingen av dem ha just den händelsen som riktmärke, tänker jag? Det är i alla fall inte mordvapnen som användes vid mordet på Karolin, för mordvapnet hittades i Mercan efter mordet på henne.
Citera
2020-12-11, 12:01
Medlem
Karmapoliss avatar
Citat:
Hm....ja, det har du rätt i, hade Musti inte varit involverad i det borde väl ingen av dem ha just den händelsen som riktmärke, tänker jag? Det är i alla fall inte mordvapnen som användes vid mordet på Karolin, för mordvapnet hittades i Mercan efter mordet på henne.

Jag reagerade på att Karolin nämndes. Det händer ju så mycket annan skit. Och att MH sen blir inplockad för detta mordet. Tror inte på tillfälligheter. Han sitter inte häktad enbart för ”säker förvaring”. Helt övertygad över att polisen har mycket mer på honom avs Karolin.
Citera
2020-12-11, 13:09
Medlem
Citat:
Såpass? Kan du inte ge dig på några liknelser med kändisar så att vi får en bättre vy av Dani?

Haha faktiskt inte...

Var många år sen jag såg honom sist
Citera
2020-12-11, 13:37
Medlem
Citat:

Ingen av dem i offentlig svensk folkbokföring? Har du födelsedata?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in