2020-12-11, 02:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bcdefg
Norge och Sverige ville ju att man skulle flytta TdS till en ort. Någon som vet om de lovade att delta i så fall, eller exakt vad sa man?

Du menar att man skulle åka uppför Alpe Cermis 4 dagar i rad?
Citera
2020-12-11, 06:37
Medlem
Stefan4s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av maallgan

Nja, mera som ett X tror jag. Snett uppåt höger första dagen och snett neråt vänster andra dagen. Sedan spegelvänt dom andra två dagarna.
Citera
2020-12-11, 07:43
Medlem
bcdefgs avatar
Maja öppnar för att köra TdS, ska vi gissa att Jonna och Linn snart gör det samma?
Sen ska man lösa hotellproblemet (går inte att tolka diskussionen som annat att det är hotellen som man ser som största smittrisken)
Citera
2020-12-11, 07:44
Medlem
bcdefgs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av maallgan
Nej, jag tänker mig en Tour de Stina, med fristilssprint i Val Müstair sju dagar i sträck
Citera
2020-12-11, 09:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bcdefg
Nej, jag tänker mig en Tour de Stina, med fristilssprint i Val Müstair sju dagar i sträck
SVERIGE KÖR TdS
Citera
2020-12-11, 09:43
Medlem
Sverige åker tour de ski och det gör beslutet att stå över Davos och Dresen oerhört märkligt.
Citera
2020-12-11, 10:04
Medlem
katws avatar
Citat:
Ursprungligen postat av VX50
SVERIGE KÖR TdS

Fåhret rymde från ulven (Pliggen)
Citera
2020-12-11, 10:17
Medlem
Barytons avatar
Härligt!

Vem är favorit, nu?
Citera
2020-12-11, 10:29
Medlem
Alkibiadess avatar
Mycket glädjande beslut men fortfarande felaktigt att avstå Davos och Dresden.

Frågan är om pressen blev för stor eller om man faktiskt kom fram med en tillräckligt hållbar lösning.
Citera
2020-12-11, 10:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Alkibiades
Mycket glädjande beslut men fortfarande felaktigt att avstå Davos och Dresden.

Frågan är om pressen blev för stor eller om man faktiskt kom fram med en tillräckligt hållbar lösning.

Nog blev pressen stor helt klart.. den där lösingen dom kom med känns som rätt lätt ordna med så godtid kvar
Citera
2020-12-11, 10:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av matadormix
Sverige åker tour de ski och det gör beslutet att stå över Davos och Dresen oerhört märkligt.
Onekligen. Men troligen insåg man väl inte alla negativa konsekvenser det skulle få att ställa in Davos och Dresden. För svårt att se att något ska ändras i upplägget mellan Davos/Dresden och TdS som man isf inte redan åtgärdar nu till Davos? Måste ju kännas lite snopet för de åkare som hade chans på bra placeringar i Davos/Dresden men inte har så mycket att hämta i touren...

Hur som helst är jag glad att man ändrat sig och jag ser fram emot att förhoppningsvis få börja nästa år med att se Ebba och Frida kriga om topplaceringar i touren.
Citera
2020-12-11, 10:38
Medlem
rainbowias avatar
Så det stämde inte att Sverige satt i Norges knä ang beslut, enligt många i tråden? 🤠
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in