Citat:
Ursprungligen postat av
BokiBoki
Ja, det var det och det var regelrätta samlag och dyl.
Stämningen här på flashback när det kommer till PK, bögeri, invandrare är ganska skrämmande. Man får känslan när man suttit och läst här i tråden att man befinner sig mitt i en lynchmobb. Massor av folk som vill få ur sig sitt hat och det är faktiskt lika obehagligt som att befinna sig bland ett gäng "glada bögar som gillar lite att tänja på gränser" fast på ett helt annat sätt.
Federlays fd sambo har alltså begått övergrepp som är precis så grova som det låter.
Det är nog fler än jag som blir skrämda av ert hat och betvivlar grunden för det när man läser här.
Nej det gäller inte den stora merparten i tråden. Personliga "sidor" utövade på fritiden inom lagens ramar utgör den enskildes privatliv och skall lämnas ifred av andra.
Federley hade en sambo dömd för pedofili. Som far till barn och mäktig politiker med makt över andras liv, går inte detta med mindre än att Federley försvinner från politiken. Sådana är de oskrivna och självklara etiska reglerna.
Jag vill inte ha en så omdömeslös person som Federley med makt över min vardag. Hade Federley varit en nobody hade ingen brytt sig annat än en trängre krets och soss möjligen eftersom han har ett föräldrarskap.
Sen ljuger Federley också. Han har trasslat in sig i lögner och hotat uppgiftslämnare.
Detta sammantaget gör att Federley är klart olämplig att verka inom politiken och särskilt från en så hög position som han har (hade, helst).