2020-12-10, 20:03
Medlem
TwinkleSmashs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stig-Britt
https://youtu.be/aKcxHTr_Xwo

Har nu lyssnat typ 1.5-2 timmar, mannen har hållt samma ton sedan jag börjat lyssna, blir lite tråkigt, speciellt utan bild.
Stackars dommare(?) som lär ha suttit i 4 timmar (enligt streamens längd som visas nu på 4 timmar )

Vet inte hur många fler punkter han har kvar att läsa upp, verkar vara nån typ av inledande framställan
2020-12-10, 20:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Smurfanerlite
Vittnen har skrivit under papper på straffansvar, vad yrar du om?
Sluta ta in all fakta från CNN.

Men ändå hände inget, spännande.

Kan du luska ut varför?
2020-12-10, 20:05
Medlem
Haddock93s avatar
https://twitter.com/KelemenCari/status/1337067497644838918?s=20

Citat:
In Michigan there were 700,000 more mail-in ballots counted than were sent out.

Hmm stabilt 🤔

Blir väl så när man kör samma röstbrev i maskinen flera gånger.
Senast redigerad av Haddock93 2020-12-10 kl. 20:07.
Medlem
Smurfanerlites avatar
Citat:
Ursprungligen postat av itazon
Men ändå hände inget, spännande.

Kan du luska ut varför?

Ja, därför att domstolarna har avfört stämningarna innan man kommit så långt att man fått presentera sina vittnen.
Medlem
28dagar-senares avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Amaratto
Inte ens den stämning av Texas (som knappast får någon som helst effekt) finns det noll bevis för fusk.
Ingenting. Zilch. Noll.

Det är en ekokammare där ute som får alla att bli frälsta och tro saker som inte stämmer.

Visa mig fusk som kan bevisas (eller ens vara nära att kunna bevisas) så får jag ändra uppfattning. Annars väljer jag att inte tro på spöken.

Vet du att jag förstår inte det resonemanget för det är ungefär som att du är emot att det ska finnas bevis angående fusk. Så låt mig ställa den enkla frågan att tror du 100% att Joe Biden är den valda presidenten av USA 2020 och att det inte finns några som helst misstankar om fusk?
2020-12-10, 20:07
Medlem
DonaldTrummps avatar
Citat:
Vittnen har skrivit under papper på straffansvar, vad yrar du om?
Sluta ta in all fakta från CNN.

CNN sa att vittnena skrivit under papper på straffansvar. Vem ska man lita på? CNN kan ju börja
jävlas och säga att DJT inte fuskat. Då blir det huvudexplosioner i leden. Jag klarar mej för jag kör
med hjälm. Spännande.

Mike Pence
2020-12-10, 20:07
Medlem
AreYouBacks avatar
Citat:
Inte ens den stämning av Texas (som knappast får någon som helst effekt) finns det noll bevis för fusk.
Ingenting. Zilch. Noll.

Det är en ekokammare där ute som får alla att bli frälsta och tro saker som inte stämmer.

Visa mig fusk som kan bevisas (eller ens vara nära att kunna bevisas) så får jag ändra uppfattning. Annars väljer jag att inte tro på spöken.

Varför tjatar ni alltid om "visa mig bevisen"? Det här är en process där vittnesmål hålls. De vittnar om egentligheter, de visar att Dominion System kan manipuleras, de visar spikar i statiestiken nör röster för Biden rasat in för att få en valvinst. Det är döda, mindreåriga, dubbla röster. Snart har väl ofödda röstat.

Om SCOTUS tar upp det blir det dags för bevisningen. Du kan ju inte bara lägga ned en mordmisstanke för att någon skriker "det finns inga bevis". Det handlar om att samla in bevis och sedan presentera det.
2020-12-10, 20:09
Medlem
Citat:
Ja, därför att domstolarna har avfört stämningarna innan man kommit så långt att man fått presentera sina vittnen.

Och varför gjorde de det?
2020-12-10, 20:09
Medlem
Stig-Britts avatar
Citat:
Ingenting. Zilch. Noll.

Vilket i och för sig inte är så konstigt eftersom den inte i första hand handlar om valfusk. Läste du den?
2020-12-10, 20:10
Medlem
AreYouBacks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av itazon
Och varför gjorde de det?

Fel instans i något fall, i ett annat fall hade de inte betalat in en avgift. Det gör detta för att jävlas och försvåra till Harbor day.
2020-12-10, 20:12
Medlem
AreYouBacks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Haddock93
https://twitter.com/KelemenCari/status/1337067497644838918?s=20

Hmm stabilt 🤔

Blir väl så när man kör samma röstbrev i maskinen flera gånger.

Säger vem? "Cari Kelemen", vem?
2020-12-10, 20:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AreYouBack
Om SCOTUS tar upp det blir det dags för bevisningen. Du kan ju inte bara lägga ned en mordmisstanke för att någon skriker "det finns inga bevis". Det handlar om att samla in bevis och sedan presentera det.

Nej, den stämningen handlar inte om valfusk. Den handlar om legislativa processer.

Det finns mig veterligen inte en enda aktiv valfusk stämning kvar. Samtliga som behandlat valet och fusk är utslängda eller avklarade.

De som är kvar handlar om processer innan valet och har inget med valet att göra, förutom då att Texas vill att valet ska ogiltigförklaras pga processer i mars, vilket jag kan tycka verka långsökt.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in