2020-12-10, 19:30
Medlem
DonaldTrummps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 28dagar-senare
Som inte når någonstans? Hallå är den någon hemma? Knock knock! Med allt skumt som har kommit upp i dagsljuset runt detta valet och att du säger att det är det säkraste valet i modern tid så innebär det bara att du är antingen hjärntvättad eller så har du betalt för att gud vet vad men logiskt tänkande är inte något du klarar av för alla dina inlägg strider emot sunt tänkande.

Bevisen är dom som Rudy presenterat i domstol. Det är bara för den icke hjärntvättade att räkna. Vilket tycker du själv är det mest solida (beviset)?

Mike Pence
2020-12-10, 19:33
Medlem
28dagar-senares avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stig-Britt
En del tror att HD avfärdade PAs begäran om injunction (snabbare väg till dom) för att istället kunna hantera TX-fallet.

TX-fallet har nu minst 18st stater med sig och tyngre än så kan det knappast bli, SCOTUS kan inte vifta bort det som en fluga utan måste väldigt noga tänka efter på vad de gör hädanefter, jag tror att US framtid ligger på hur de beslutar och med det kommer det ändå oroligheter.
Hade jag varit SCOTUS så hade jag låtit valet bolla tillbaka till staterna att rösta och så kommer det nog att bli för annars blir det inbördeskrig.
2020-12-10, 19:34
Medlem
Nixters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stig-Britt
🚨🚨BREAKING IN TEXAS SCOTUS LAWSUIT🚨🚨 Missouri, Arkansas, Louisiana, Mississippi, South Carolina, and Utah file MOTION TO INTERVENE >>>AS PLAINTIFFS<<<

Missouri, Arkansas, Louisiana, Mississippi, South Carolina och Utah går nu med i TX-stämningen mot Wisconsin, Michigan, Pennsylvania och Georgia som käranden.

The States of Missouri, Arkansas, Louisiana,
Mississippi, South Carolina, and Utah (“Intervening
States”), through their undersigned counsel,
respectfully file this motion for leave to intervene in
this action and join Plaintiffs’ Bill of Complaint, as
modified by proposed intervenor President Donald J.
Trump, in the event that this Court grants Plaintiff
leave to file the Bill of Complaint

https://www.supremecourt.gov/DocketPDF/22/22O155/163322/20201210115500103_2020-12-10%20-%20Motion%20to%20Intervene%20and%20Proposed%20Bill %20of%20Complaint% 20-%20Final%20With%20Tables.pdf

MOTIONERNA FRÅN MISSOURI-STATER,
ARKANSAS, LOUSIANA, MISSISSIPPI, SOUTH
CAROLINA OCH UTAH FÖR ATT SKAPA
INTERVENTION I TX MÅLET.

Så nu är även dessa stater, tillsammans med
Team Trump är nu officiellt part i målet.

TYNGD.
2020-12-10, 19:35
Medlem
Sculleys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av anonymgolfare
Han kanske enbart anser att ett privat företag har all rätt att sköta sin egen verksamhet efter eget tycke? Att likna det med diktaturer med hård statlig censur som N.K är enbart löjligt.

Visst, men då skall företaget inte ha en särställning under section 230.
2020-12-10, 19:38
Medlem
klybans avatar
Citat:
Som inte når någonstans? Hallå är den någon hemma? Knock knock! Med allt skumt som har kommit upp i dagsljuset runt detta valet och att du säger att det är det säkraste valet i modern tid så innebär det bara att du är antingen hjärntvättad eller så har du betalt för att gud vet vad men logiskt tänkande är inte något du klarar av för alla dina inlägg strider emot sunt tänkande.
I princip inget har kommit upp, och det är det sakliga om valfusket.
Och på tal om logiskt tänkande då.

JAg förutspådde detta beteende med konspirationer, att man säger datum där bevis ska komma och sen aldrig kommer och sen att detta går på repeat.
Det kallas för hög analytisk förmåga, då det är exakt vad som hänt upp tills nu.Känns jobbigt att alltid Ha rätt i sånt här, men det är extremt lätt identifierat, konspirationerna är för simpla och för dåligt fabricerade om valfusk.

Det är bara en massa prat som aldrig når domstolen.
Medlem
28dagar-senares avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DonaldTrummp
Bevisen är dom som Rudy presenterat i domstol. Det är bara för den icke hjärntvättade att räkna. Vilket tycker du själv är det mest solida (beviset)?

Mike Pence

Om du vill en av tusentals så tycker jag "ballots under blanket" är tydligt nog eftersom vittnesbörd inte är värt något. Och nej den har inte blitt debunked av någon sanningssida fylld med avdankare CNN-reporters.
Medlem
Citat:
TX-fallet har nu minst 18st stater med sig och tyngre än så kan det knappast bli, SCOTUS kan inte vifta bort det som en fluga utan måste väldigt noga tänka efter på vad de gör hädanefter, jag tror att US framtid ligger på hur de beslutar och med det kommer det ändå oroligheter.
Hade jag varit SCOTUS så hade jag låtit valet bolla tillbaka till staterna att rösta och så kommer det nog att bli för annars blir det inbördeskrig.
Någonstans är det rätt otäckt hur Republikanerna förvandlats till en sekt där ingen vågar stå utanför.
Man hoppar med för att slippa Trumps vrede och hoppas kunna fortsätta inom partiet.

Jag förstår varför Trump ogillade McCain. Personer med integritet och som inte bara säger ja hela tiden passar inte Trump.

Nu är det rätt menlöst, för stämningen känns bara som ett slag i luften för att fortsätta vara intressanta.
2020-12-10, 19:40
Medlem
Citat:

Du skriver lite oklart, menar du bolla tillbaka för omval?
2020-12-10, 19:46
Medlem
DonaldTrummps avatar
Citat:
Om du vill en av tusentals så tycker jag "ballots under blanket" är tydligt nog eftersom vittnesbörd inte är värt något. Och nej den har inte blitt debunked av någon sanningssida fylld med avdankare CNN-reporters.

Det är ju inte oss du ska övertyga, skiten måste in i domstolen. Tillsammans med röstlängderna så
man ser overvotingen. Spännande.

Mike Pence
2020-12-10, 19:48
Medlem
28dagar-senares avatar
Citat:
Ursprungligen postat av klyban
I princip inget har kommit upp, och det är det sakliga om valfusket.
Och på tal om logiskt tänkande då.

JAg förutspådde detta beteende med konspirationer, att man säger datum där bevis ska komma och sen aldrig kommer och sen att detta går på repeat.
Det kallas för hög analytisk förmåga, då det är exakt vad som hänt upp tills nu.Känns jobbigt att alltid Ha rätt i sånt här, men det är extremt lätt identifierat, konspirationerna är för simpla och för dåligt fabricerade om valfusk.

Det är bara en massa prat som aldrig når domstolen.

Men människa är du blind? Att det har förekommit valfusk anser jag är självklart och du anser att det har inte varit ett säkrare val. Ser du inte en oxymoron i det hela och summan är att det har inte varit det säkraste valet. Hur som helst din övertygelse och logik är så främmande så jag kan inte förstå den därav mina frågor.
Nåväl vi får se om några dagar om jag behöver be dig om ursäkt.
2020-12-10, 19:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av CKCS
Du skriver lite oklart, menar du bolla tillbaka för omval?

Nej, det menar han nog inte. Det finns det inte tid för. Det blir isåfall delstats politikerna som röstar själva. Frågan är vad man gör om dessa väljer att trots allt respektera ett val som misstänks ha vunnits genom fusk? Särskilt om Högsta domstolen säger att fusk är sannolikt?

Man får hoppas att de Republikanska politikerna i delstaterna isåfall har den goda smaken att avstå från att skicka elektorer. Att ge segern till Trump utan att vara helt säker på att han verkligen vann (vilket man givetvis inte kan om valet bedöms som osäkert) kan utläsa berättigad ilska från den onda sidan...
2020-12-10, 19:51
Medlem
Tok-Franss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dic-tator
I SC låg Lindsey graham under med 2% men vann sedan med 6%
I Maine låg susan collins under med 4% men vann sedan med 7%
I Kentucky låg Mitch McConnell i ledning med 48% jämfört med 32% för Amy Mcgrath.
Men sen vann mitch med över 60% av rösterna.
Märkligt nog var det en hel del joe biden väljare som samtidigt röstade på demokraterna down ballott hela vägen förutom i Senaten- Där de röstade på Mitch Mcconnell.

Jag tycker det är märkligt som fan, men jag spekulerar bara.

Jag hoppas verkligen att de använder den tiden som behövs för att göra en total analys av valet.
Spelet ingen roll om rapporten blir klar 2024.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in