2020-12-10, 16:21
Medlem
DikTs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nixter
NEVADA Uppdatering

Biden har en "Ledning" med 33 000 röster, men det finns minst 95 000 bedrägliga röster, då pratar vi inte switchade utan bara felaktigt lagda. Trump vinner med dessa.

1 500 döda väljare har röstat i Nevada
2 500 har ändrade adresser
6 000 adresser där det ej finns någon skriven på
8 000 adresser som inte existerar övh
15 000 kommersiella adresser (UPS, Fedex kontor verar vara en vanligt förekommande "modell")
20 000 adresser från andra stater (!)
42 000 röstade två gånger

...Ni gissade bara Biden röster (i princip)
Dessa är det alltså inget snack om, vilket parti och President man än väljer att stödja.
De är fel och skall kastas ut.

Nevada kommer Flippa Trump!
Källa: "Nixter på flashback"
Eller kan du kanske länka till något där man kan läsa om detta?
2020-12-10, 16:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ardathbey
Något intressant att notera är att den Texas-jurist som brukar föra Texas talan i stämningar mot andra stater inte är involverad. Istället förs talan av AG Paxton och hans färska biträde.

Jag reagerade på samma. Jag förstår inte heller vad som ger AG Paxton partsrätt för staten Texas. Jag hittar inte var i stämningen det framgår att guvernören (som jag tror staten normalt gör partssuccession till) står bakom stämningen. För jag tänker mig att en AG inte kan agera som stat enligt partssuccession utan explicit succession från antingen guvernör eller delstatskongress.
2020-12-10, 16:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av itazon
Sry, glömde bort att det var stämningen vi diskuterade. Artiklar som denna är det som diskuteras då:
https://www.nytimes.com/2020/12/09/us/politics/trump-texas-supreme-court-lawsuit.html

Det är väldigt väldigt få (utanför vissa kretsar) som tar en stämning av stater seriöst på så grundlöst tyckande. Jag ser inte vad Biden har att vinna på att bemöta det? Folk är väldigt trötta på hur DJT våldför sig på konstitution och statsapparat för att tjäna sitt egna syfte (han säger ju såklart motsatsen, men om man kollar på vad han gör istället för vad han säger så).

Som jag har sagt flera gånger i den här tråden, "valfusket" handlar inte om 2020, den handlar om att Trump 2024 behöver en Trump som förlorar pga "legitimt fusk" och inte för att han blev utröstad.
50% av röstarna (give or take) litar inte på resultatet. Det är allt media behöver veta för att rapportera om det på ett ärligt sätt. Att CEO för CNN går in i veckosamtal och instruerar vilken vinkling artiklar ska ha och vad som ska hittas är inte sättet du låter en journalist jobba på, journalisten borde komma till CEO att det är detta vi hittade och som vi kan publicera, inte CEO som säger åt sina journalister vad dom ska hitta.

Att det styrs från toppen vad som ska skrivas om är uppenbart när du ser att alla journalister inom msm ingorerar 50% av röstarnas frågor. (då har vi inte ens gått in på alla bevis som folk blundar för) det hade aldrig hänt om journalister fritt fick gräva efter sanningen att alla tog samma beslut att det inte är av intresse.
Senast redigerad av smultronkungen2 2020-12-10 kl. 16:30.
2020-12-10, 16:25
Medlem
Nixters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DikT
Källa: "Nixter på flashback"
Eller kan du kanske länka till något där man kan läsa om detta?

Denna statistik finns bla. i de Team Trump stämningar som lämnats in i respektive stat av Giuliani & Jenna. Ladda ned dem och läs alla detaljer.

Flashback förklaring: Det som även är av intresse här är ju att många här efterfrågat varför Team Trump inte går hårdare åt fusket. Svaret ligger i att det antal felaktiga röster som "producerats" av Team Biden räcker gott och väl till att vända varje stat. Dessa är dessutom en "no brainer" för vilken domare som helst att utesluta då det är ett icke kontroversiellt beslut. Döda får liksom inte rösta.
Senast redigerad av Nixter 2020-12-10 kl. 16:30.
2020-12-10, 16:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av klyban
Kommer bevisen om valfusk någon gång?
Börjar bli undrande eftersom så mycket fabricerade bevis som aldrig ens snuddar att nå domstolarna, och att när man ska förhöra de som påstår valfusk, så visar det sig de inte kan vittna om detta.(Och vi vet alla varför och den lilla mened i andra änden)

Så hur många gånger har nixter kommit med kolla här är valfusk, och sen aldrig ens snuddat vid verkligheten?
Jag förutspådde detta redan före, och det börjar bli jobbigt att alltid ha rätt på dess saker.

Jag antar man jobbar som dårar att FORCERA legislaturs att rösta på fel kandidat och den som INTE vann.
Detta är människor som önskar diktatur, och nu får vi se om de lyckas göra USA till en fascistisk diktatur.
Tror det blir omöjligt. Övervakningsvideo får te.x inte användas om man inte visar från när inspelningen startade till när den slutade och ingen orkar gå igenom 28h där ingenting händer. Tyvärr när det kommer till detta fall så fick man inte spola fram på övervakningsvideon till när det man vill visa händer som i alla andra fall.

I detta fall litar vi också mer på en persons ord om att det var kontrollanter där trots att övervaknignsvideon visar att så inte var fallet. Det räknas alltså inte som bevis för att en person sagt att det inte är som videon visar, trots att videon visar det. Precis som att ifall du ser en fågel och nån nu säger att det är en björn så tror du att det är en björn.

När det räcker med att en person säger att du ska inte tro på vad du ser för att beviset inte ska gälla, blir det såklart omöjligt att hitta bevis i en så infekterad fråga. Börja gärna med att berätta varför vi ska lita på någons ord över en övervakningskamera som visar vad som händer?
2020-12-10, 16:34
Medlem
Nixters avatar
Vad händer idag

Nu när allt går så fort så jag missar säkert något men håll ögonen på bla:

1) Wisconsin Hearing

2) Georgia House Hearing "del 2"

3) Fler stater kommer säkerligen ansluta sig till TX vid SCOTUS
2020-12-10, 16:36
Medlem
Stig-Britts avatar
Citat:
Vad händer idag

Nu när allt går så fort så jag missar säkert något men håll ögonen på bla:

1) Wisconsin Hearing

2) Georgia House Hearing "del 2"

3) Fler stater kommer säkerligen ansluta sig till TX vid SCOTUS

Uppskattar dina inlägg i tråden - grymt bra. WI hearing kände jag inte till. Ikväll (svensk tid) lär vi få uppdateringar ang. TX-fallet.
2020-12-10, 16:38
Medlem
Bergakungens avatar
Citat:
NEVADA Uppdatering

Biden har en "Ledning" med 33 000 röster, men det finns minst 95 000 bedrägliga röster, då pratar vi inte switchade utan bara felaktigt lagda. Trump vinner med dessa.

1 500 döda väljare har röstat i Nevada
2 500 har ändrade adresser
6 000 adresser där det ej finns någon skriven på
8 000 adresser som inte existerar övh
15 000 kommersiella adresser (UPS, Fedex kontor verar vara en vanligt förekommande "modell")
20 000 adresser från andra stater (!)
42 000 röstade två gånger

...Ni gissade bara Biden röster (i princip)
Dessa är det alltså inget snack om, vilket parti och President man än väljer att stödja.
De är fel och skall kastas ut.

Nevada kommer Flippa Trump!

Aktuell summering av felaktigt lagda röster alla Swingstates

Har summerat hur övriga stater ser ut med ovan Felaktiga Biden-röster. Notera att Bye-dens nuvarande "ledning" inom parantes med ett +tecken.

Nevada (Biden +33,000)
95,000 Felaktiga Biden-röster

Pennsylvania (+81,000)
121,000 Felaktiga Biden-röster

Wisconsin (+20,000)
200,000 Felaktiga Biden-röster

Arizona (+10,000)
300,000 Felaktiga Biden-röster

Michigan (+154,000)
500,000 Felaktiga Biden-röster

Georgia (+12,000)
200,000 Felaktiga Biden-röster

Låt oss (för sakens skull) anta att det här ÄR felaktiga röster.

Låt oss också anta att valhemligheten består, så att ingen nu kan avgöra vem som lagt vilken röst och varifrån den kommer. Det finns alltså ingenting på balloten som säger att den är felaktigt utskickad. (Så borde det VERKLIGEN vara).

Så, om man inte vet vilka röster som är felaktiga, hur vet man då vem de felaktiga rösterna har lagts på?

Det sannolika, till exempel i Georgia, är ju att det är (på tiondels procent när) lika troligt att den felaktiga rösten lagts på Trump som på Biden.
2020-12-10, 16:38
Medlem
DikTs avatar
Citat:
Denna statistik finns bla. i de Team Trump stämningar som lämnats in i respektive stat av Giuliani & Jenna. Ladda ned dem och läs alla detaljer.

Flashback förklaring: Det som även är av intresse här är ju att många här efterfrågat varför Team Trump inte går hårdare åt fusket. Svaret ligger i att det antal felaktiga röster som "producerats" av Team Biden räcker gott och väl till att vända varje stat. Dessa är dessutom en "no brainer" för vilken domare som helst att utesluta då det är ett icke kontroversiellt beslut. Döda får liksom inte rösta.
Vad bra då. Då väntar vi på att alla dessa stater skall "flippas".
När kan vi förvänta oss att dessa "no brainers" är klara?

Har du någon gång tänkt tanken:
"Shit, inget av det jag skriver stämmer med vad som sker i verkligheten. Jag kanske har fel!?"
Dum fråga - jag vet. Kämpa på du.

En detaljfråga: hur vet man i efterhand vem någon, som t.ex. är död, röstade på?
Eller är det ett känt faktum att alla döingar är demokrater?
2020-12-10, 16:39
Medlem
Stig-Britts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bergakungen
Så, om man inte vet vilka röster som är felaktiga, hur vet man då vem de felaktiga rösterna har lagts på?

Genom att de kom in sent via mail-in-ballots, som var de som tippade över resultatet från Trump till Biden.

Se ex. följande: https://media.thedonald.win/post/yWGs8XrO.jpeg

EDIT:

Så att jag är tydlig.

Det som hävdas är att det i första hand är mail-in ballots som är "fraudulent." Det är alltså dessa som påståtts räknats sent på kvällen (där man menar att man hittade fler ballots och mottog dessa sent på natten, vilket alltså skulle strida mot lagen).
Senast redigerad av Stig-Britt 2020-12-10 kl. 16:46.
2020-12-10, 16:45
Medlem
Stig-Britts avatar
BREAKING: Judge says he wants the parties to work together to agree to non-disputed material facts pertaining to statistically data.

Judge has ordered the court “off the record” until 9:50 AM so parties can hammer out an agreement.

https://twitter.com/Wizard_Predicts/status/1337057963819855876
2020-12-10, 16:49
Medlem
DikTs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stig-Britt
Genom att de kom in sent via mail-in-ballots, som var de som tippade över resultatet från Trump till Biden.

Se ex. följande: https://media.thedonald.win/post/yWGs8XrO.jpeg

EDIT:

Så att jag är tydlig.

Det som hävdas är att det i första hand är mail-in ballots som är "fradulent." Det är alltså dessa som påståtts räknats sent på kvällen (där man menar att man hittade fler ballots och mottog dessa sent på natten, vilket alltså skulle strida mot lagen).
Så man ska, via någon statistisk sannolikhetsmodell, ogiltigförklara massa lagda röster?!
Låter spontant oerhört oseriöst.

Men det är ju ett tips till GOP i framtiden.
Det ultimata fusket. Få in 10' falska mail-in ballots som sedan resulterar i att nästan bara röster på demokraterna rensas bort enligt en sannolikhetskalkyl (flest demokrater som poströstar). Blir ju dubbel-effekt på varje fuskröst

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in