2020-12-10, 00:13
Medlem
Citronfrommages avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Adventurer6
Eftersom jag inte är tjej så vet jag inte hur det känns men som man så tyckte jag inte att det var någon skillnad direkt. Det var en liten tampong. Det verkade helt klart som att tjejen gillade det utan att gå in på några detaljer.

Hur känns det att ha sex med tampong?
Vad har ni för upplevelser?

Hade sex med tampong inne i ungdomen, vi var överkåta och kunde inte hålla oss. Det var lika skönt som vanligt, men efteråt var det inte lika kul eftersom tampongen försvunnit iväg långt in och killen fick till slut använda hela handen för att få tag i den... Det gjorde ont och jag har inte känt behov av att göra om det.
Citera
2020-12-10, 00:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Citronfrommage
Hade sex med tampong inne i ungdomen, vi var överkåta och kunde inte hålla oss. Det var lika skönt som vanligt, men efteråt var det inte lika kul eftersom tampongen försvunnit iväg långt in och killen fick till slut använda hela handen för att få tag i den... Det gjorde ont och jag har inte känt behov av att göra om det.

Vad var det för size på tampongen?
Citera
2020-12-10, 15:17
Medlem
Citronfrommages avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Adventurer6
Vad var det för size på tampongen?
Ingen aning, sannolikt nån större eftersom jag alltid haft riklig mens.

För övrigt, angående tamponger, jag kan inte rekommendera att ta ut en tampong och direkt stoppa in en kuk. Det sved rejält, det våta hade ju sugits upp... 🙄
Citera
2020-12-10, 15:40
Medlem
Frun har en typ av tamponger som hon blev tipsad om av en väninna.
De är typ "tvättsvamp" och hjärtformade utan snöre. Hon får in med fingrarna och fiska ut den sedan.
Går alldeles utmärkt att ha sex med en sån i. Ska dock tilläggas att hon har hormonspiral och blöder inte så mycket vid mens.
Åker den in för långt så har det hänt att hon får ta duschslangen och spola ut den.
Citera
2020-12-10, 16:15
Bannlyst
Hur kom du på den lite ovanliga frågan?
Citera
2026-05-23, 14:58
Medlem
Är det skönt för en kvinna att känna hur det slår i botten? Jag är inte så välutrustad men när en tjej haft tampong så har jag ju kännt hur jag slagit i botten.
Alltså inte i riktiga botten utan tanpongen har ju hamnat i mellan.

Tanken har slagit mig att tjejer kanske gillar just den känslan och medvetet lämnar tampongen kvar?

Och ytterligare en fråga blir hur stor betydelse storleken har om kvinnors vagina ändå inte är mycket djupare än en normalstor kuk? Om 20 cm slår i botten varför skulle 21cm vara bättre?
Citera
2026-05-23, 16:13
Moderator
Neksnors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pikeking
Frun har en typ av tamponger som hon blev tipsad om av en väninna.
De är typ "tvättsvamp" och hjärtformade utan snöre. Hon får in med fingrarna och fiska ut den sedan.
Går alldeles utmärkt att ha sex med en sån i. Ska dock tilläggas att hon har hormonspiral och blöder inte så mycket vid mens.
Åker den in för långt så har det hänt att hon får ta duschslangen och spola ut den.
Jag vill minnas att någon svensk porrtjej* nämnde tvättsvamp under en intervju. Men då handlar det väl mer om jobbrelaterad logistik än njutning, Ett dåligt samlag må fortfarande vara ett samlag, men en missad inspelning är ingen porrfilm.

* (FB) Elise från Jönköping? (Felicia Brottom) tror jag
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in