2020-12-10, 00:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kimma7
Lär dig skjilja mellan spel och privatliv. Vidrigt att hoppa på deras personligheter i privatlivet bara för att de spelar spelet i paradise hotel. Vidrigt beteende.

Du gör ju det själv med Diana lol.
Citera
2020-12-10, 00:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kimma7
Jag ser det som ett spel helt och hållet. Jag klarar av att hålla isär det.

Du är ju bara Patrik fanboy och kan inte se att han inte är perfekt. Klart han saknar bollar när han inte ens ett år efter utanför spelet kan stå för sitt val utan måste komma med "Diana ville inte att Tanja skulle vinna så taskigt buhuu".
Citera
2020-12-10, 00:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LittleBabyNothing
Du gör ju det själv med Diana lol.

Hon sitter ju fortfarande med offerkofta i intervjuer. Gråter och håller på och larvar sig. Hon har hela gruppen emot sig, ingen vill ha kontakt med henne idag. När det är så många som undviker henne så är det klart att det är något som inte stämmer där.
Citera
2020-12-10, 00:56
Medlem
Hur kan folk på riktigt inte tycka att det var mobbning mot Diana i årets säsong?
Att hon har haft en "offerkofta" är förståligt med tanke på vad hon gått igenom. Jag har inget emot varken Tanja eller Patrik (hade viljat se dom som vinnare) men det blir konstigt hur dom kommenterar hur Diana är som person när hon får stå bakom kulisserna och bara lyssna under studio p.

Dianas säsong har varit extrem på många sätt. Att ha en 32-årig Josie som fryser ut en är inte det lättaste när man dessutom är en helt ny deltagare. Om vi ska vara ärliga.....Diana har kört ut Miki, Arvid, Niclas, Malte och dessutom Fimpen. Finns det någon som tagit så många beslut? Hon har blivit totalt sviken av sin partner som hon visat lojalitet till sen vecka 3. Även fast det var bra spelat av Patrik så är det fult att trycka på som han gjorde efteråt.
Josie och Cornelia hånskrattar samt skålar i deras youtube-videos varje gång Diana gråter.......
Alltså är det konstigt att hon känner sig utryst eller mår dåligt efter denna säsong?

Tyckte alla fyra finalparen förtjänade och vinna fast på olika sätt. Att Sebbe kammade hem "storvinsten" är väl det jag hade önskats allra minst som slut
Citera
2020-12-10, 01:02
Medlem
Porrconny74s avatar
Sebastian säger att han kastade kulan för att han föll för grupptryck men han svor ju på sin sjuka morfar att han inte skulle kasta innan han ens hade träffat alla?
Citera
2020-12-10, 01:26
Medlem
hittanemoos avatar
Arvid borde typ bli Dianas personliga coach. Alla råd han har gett henne har stämt.

"Patrik kommer hitta en anledning till att spela med Tanja i finalen. Hitta på något onödigt bråk eller något".

"Jag kommer rösta på Patrik och Tanja då jag inte vill se att Sebbe kastar kulan mot dig".

Förstår inte de som inte gillar Arvid som profil i programmet. Man märket i många sammanhang att han ändå har något innanför pannbenet.

Patrik var ändå den värdiga vinnaren. Taktiskt kanske fel att välja Tanja men om man tittar på avsnitten kan man förstå att han var sjuuuukt less på Diana som målade upp sig som offer hela tiden och han hela tiden fick vara den sansade och lugna ner henne.
Citera
2020-12-10, 01:55
Medlem
kukflashs avatar
Jäklar vad Patrik sabbade detta. Han kunde lätt vinna detta om han stod med Diana, då hade han haft fimpen mot sig. Större chans att vinna då eftersom Sebbe redan har flera röster från den andra pakten. Aja, är bara glad att Helen inte tog sig till final. Riktigt äcklig människa som förtjänar allt ont som kommer.
Citera
2020-12-10, 02:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av -Luilv-
Produktionen borde seriöst testa och göra en Saga scott och "råka" läcka ut en felaktig vinnare.
Fast Saga Scott läckte ju aldrig en felaktig vinnare? Hon sa Eric och Paow, det blev Eric och Paow.
Citera
2020-12-10, 02:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jimmie7997
Fast Saga Scott läckte ju aldrig en felaktig vinnare? Hon sa Eric och Paow, det blev Eric och Paow.

Jag menade att den nuvarande produktionen borde göra som Saga gjorde fast med avsikt avslöja felaktig vinnare. Helt enkelt lura tittarna för att sedan skapa en mer spännande final när man inser att det inte var vinnarna som ryktet löd!
Citera
2020-12-10, 02:20
Medlem
Varför mörkade PH-produktionen Nicklas övergrepp på josie på toalettgolvet?
Någon som vet något om detta?
Citera
2020-12-10, 02:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fejkit

Vill man inte bli spoilad bör man ju inte gå in på sociala medier innan man sett avsnittet. Om du missar en fotbollmatch och ska se den sen, går du in på Sportsidorna på nätet då?

.

Vi pratar inte om spoil som sker samma dag avsnittet släpps. Utan vinnarspoil som sker lååååångt innan finalen.
Eftersom deltagarnas ”kontrakt” inte betyder något i praktiken och inte ger några konsekvenser så kan de prata bäst fan de vill. Hur tror du annars alla visste innan att Bassen och Diana skulle vinna och att han kastar på 150 k? Dessutom finns det medarbetare ur produktionen som också spoilat vinnarna genom åren.
Citera
2020-12-10, 02:26
Medlem
Herregud, underhållning på HÖG nivå är Alexandras instastory. Hon sitter och hulkgråter om att hon får hat hahaha orkar inte
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in