2020-12-09, 10:54
Medlem
Haha, jag har nu blivit varnad för att jag inte rättade till föregående operatörs misstag. Tydligen ska man läsa igenom hela konversationen och försäkra sig om att ingen har missat att svara på något eller inte loggat något tidigare.
2020-12-09, 10:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av thetrashcanman
Okej, nu är det säkert jag som är efterbliven igen, men jag är färsk som sagt. Kan man se när det är kö på något sätt på CC? Och vilka tider upplever ni att det är mest kö i dagsläget? Såklart är det olika dag för dag. Men jag brukar satsa på att sitta 18-00 då jag antar att det är mest då, har jag fel?

Brukar vara allra bäst 00-02. Folk loggar ut för det inte är extra betalt längre.
2020-12-09, 11:05
Medlem
Mopsans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NyttKontoLL
Haha, jag har nu blivit varnad för att jag inte rättade till föregående operatörs misstag. Tydligen ska man läsa igenom hela konversationen och försäkra sig om att ingen har missat att svara på något eller inte loggat något tidigare.
Skojar du? Så man ska alltså sitta och logga andras jövla meddelanden??? Kanske dags att dom höjer lönen. Huvudsakligen ska väl ändå vara att man sköter sitt?
2020-12-09, 11:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mopsan
Skojar du? Så man ska alltså sitta och logga andras jövla meddelanden??? Kanske dags att dom höjer lönen. Huvudsakligen ska väl ändå vara att man sköter sitt?

Man kan tycka det.. de tyckte att jag borde ha rättat till misstaget och anmält operatören.
2020-12-09, 11:16
Medlem
Mopsans avatar
Citat:
Man kan tycka det.. de tyckte att jag borde ha rättat till misstaget och anmält operatören.
Löjligt. Det kommer att ta ännu längre till att sitta och anmäla folk och att rätta till loggningar.
Ser att du inte nämt din stad??
2020-12-09, 11:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ingenmat123
Säger han som sitter och irriterar sig över att vissa operatörer inte loggar. Sparkad blir man från dessa företag förr eller senare, läs tråden. Lika bra då att försöka maximera ut sin vinst från den tid man får. Men du kanske mer bryr dig om herr och fru Donkervoort, och då är det väl förståeligt

Precis, och du är ju en av dom som uppenbarligen skiter i att logga. Men jag är inte så patetisk så att jag sitter och grinar över att operatörer inte skriver tillräckligt många meddelanden per timme. Jag är heller inte så tragisk så att jag måste låna nån kompis ID för att få jobba vidare hos JH.
2020-12-09, 11:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mopsan
Löjligt. Det kommer att ta ännu längre till att sitta och anmäla folk och att rätta till loggningar.
Ser att du inte nämt din stad??

Ja alltså, jag gör det ibland, rättar till alltså. Iaf om jag kommer in i en ny chat där inte namn etc är loggat så brukar jag fixa det. Detta var en chat som pågått ett tag och där gubben inte fått svar på två frågor från tidigare operatör. Förr skickade jag in dump ibland om någon bokat dejt typ men har lagt av med det, tar bara en massa tid.
2020-12-09, 11:43
Medlem
Citat:
Ja alltså, jag gör det ibland, rättar till alltså. Iaf om jag kommer in i en ny chat där inte namn etc är loggat så brukar jag fixa det. Detta var en chat som pågått ett tag och där gubben inte fått svar på två frågor från tidigare operatör. Förr skickade jag in dump ibland om någon bokat dejt typ men har lagt av med det, tar bara en massa tid.
Är en fattig pensionär så jag vill träffas. Jag hoppas på att du också vill det. Har inte så många krediter, så ska vi ses på en fika i stället?
2020-12-09, 13:01
Medlem
Verkar som att orten och det nya kontot har blivit kära i varandra. Utan att ha träffats...
2020-12-09, 13:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ingenmat123
Verkar som att orten och det nya kontot har blivit kära i varandra. Utan att ha träffats...

Ja det är lätt hänt i chatten
2020-12-09, 13:03
Medlem
Citat:
Det kan jag göra men jag tänkte att vi köper en barnpool som vi kan kissa och bajsa i och sedan kan du kräla runt i den eller hur? Vill stoppa kanyler i din fitta också och sen hänga upp dig i krokar i taket. Jag älskar dig så mycket och vill njuta med dig min älskling
Jag vill att du stoppar kanyler i min fitta och gärna en dildo, jag äger en svart stor sådan som är gömd i troslådan kan du använda den på mig samtidigt som vi knullar?
2020-12-09, 13:10
Medlem
JosieLs avatar
ey shunos har ni fått era para från TexKings ännu eller? Benim har inte langat mina cash ännu trots att man skulle fått löken natten mot onsdag yani...
Coach har ej svarat på länge nu om frågan om cashen, shunon svarar alltid inom några minuter annars

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in