Citat:
Buh ma ebbidence!!Nu är frågan betydligt mer komplex än så, vilket du insett om du tar del av information från andra källor än Infowars, Breitbart och Youtube-klipp med "OMG" i titeln.
Men nu var det bevis på Trumps påstående om "5 miljoner röster från illegala migranter" i valet 2016 jag efterfrågade. Kan du länka?
Men nu var det bevis på Trumps påstående om "5 miljoner röster från illegala migranter" i valet 2016 jag efterfrågade. Kan du länka?
Varför ska jag länka till något som styrker det du påstår att någon annan har påstått?
Jag förklarar att demokraternas fusk inte är är någon nyhet, och att det inte bara är Trump som pratat om det sedan länge. Det är dock något ljugmedia inte vill granska alls i nuläget, så de är värdelösa informationskällor om vad som försiggår. Jag följer massa olika media, och granskar informations värde utifrån en massa vinklar istället för att använda någon mall för vilka jag ska lyssna på eller inte.
Verkar som det är du som utesluter diverse källor...återigen en projicering av vänsterns egna mentalitet på andra. Man vill att det bara ska finnas ett synsätt som är acceptabelt att uttala, och sanningen är ovidkommande, det viktiga är vilket agenda man driver. Eftersom ni förutsätter att alla andra tänker likadant så tror ni att alla som inte är på er lista av godkända media ljuger lika friskt men med en annan vinkling bara.
Det är den projiceringen som gör att ni exempelvis kan ignorera massor med svurna vittnesmål från observatörer. Ni skulle ljuga om det passar ert agenda, och har ingen heder och anser inget som heligt, så att begå mened är inte något ni skulle dra er för. Så följaktligen, vad ni än presenterar för bevis så är det fusk, lögn och fejk om det inte passar in i er världsbild.
Men konflikten är mellan lag, ordning och hederlighet å ena sidan och korruption, kaos och lögner å andra sidan.
De som vill ha transparens och undersöka att allt gått rätt till, och de som vill skyffla allt under mattan och stoppa utredningar.