Citat:
Ursprungligen postat av
Livsmissbrukare
Citat:
ingen lokal odåga
@coachlindeman
Hmm undra varför Bali samlar in pengar till rånoffren vid Norra Begravningsplatsen.. 🤔 *kollar svaren från rassarna och får magkänslan bekräftad*
Jag är vad det verkar totalt obildbar både vad det gäller Twitter och Google i stort och vad en cache är har jag nog aldrig riktigt fattat... Därför förstår jag att uppskatta hjälpen jag får här så tack så mycket!
Tweeten i sig är lite för obegriplig för att ens kommentera men om det nu kan räcka med magkänslor för att försöka misskreditera Hanif så bör det även duga för att bemöta den. Min magkänsla säger mig därför att coachlindeman ser "rassar" precis överallt. Även efter det här brottet och de vidrigheter som framkommit så är det GMs etnicitet som ändå trumfar. Den utbredda upprördheten över rättssamhällets oförmåga att skipa rättvisa översätts till rasism pga GMs etniciteter, kanske även BOs. Likaså blir kritik och frustration över de lagstiftare och deras väljare som inte vill ändra den här ordningen också översatt till just - rasism.
Ett sådant synsätt är inte sällan kombinerat med ett stort mått av lathet, inte minst intellektuell sådan. När synsättet blir ifrågasatt och kritiserat så översätts det till "hot och hat" (utöver den självklara rasismen) så att man kan legitimera för sig själv och likasinnade att stänga ned kontot och tiga framför att stå för sitt angrepp. Imorgon gör vi samma sak igen.
För sådana som coachlindeman kan icke-svenskar helt enkelt inte vara kriminella. Och är de kriminella, så är de i alla fall inte mer kriminella än svenskar. Och om de skulle vara mer kriminella än sina svenska offer, så är de ändå förlåtna eftersom svenskar ändå skulle bete sig illa i framtiden eller så har någon av deras förfäder gjort det.
Därav följer det att om en myndig icke-svensk har misshandlat, torterat, skendödat och våldtagit en oskyldig svensk pojke, så skall icke-svensken inte klandrats. Allt annat är rasism. Att ge pengar till svenska tortyroffer som torterats av icke-svenskar är alltså rasism.
Ungefär så ser det ut i dessa hjärnor som körts en kvart i en KitchenAid blender.