Citat:
Ursprungligen postat av
Leland1979
Du verkar bli mer upprörd av vaccination och "hot" om munskydd än vad du blir av åtskilliga dödsfall.
Människor har dött i alla tider, det är en del av livet. Tar man inte ansvar för sin egen hälsa och sitt eget immunförsvar så kommer man vara extra sårbar när det går sjukdomar. Vid det här laget börjar jag nästan få svårt att bli upprörd över att sockerätare dör, ja. Det är dags att människor börjar ta eget ansvar nu. Ni har haft 9 månader på er nu sedan det här "viruset" blev känt. Det finns inga ursäkter längre.
Och självklart är jag upprörd över att dagens unga generation har fått sin framtid förstörd pga de förödande nedstängningarna, självklart är jag upprörd över att mänskligheten ska påtvingas ett otestat "vaccin" som för 99% av befolkningen innebär en större risk än sjukdomen det sägs skydda mot, självklart är jag upprörd över att kostymklädda idioter anser sig ha rätt att tvinga människor att bära en äcklig munblöja som leder till en mängd äckliga och obehagliga konsekvenser.
Du däremot, verkar mer upprörd över ett förkylningsvirus med 99,99% överlevnadsgrad än ovanstående, trots att ovanstående på sikt kommer leda till åtskilliga fler dödsfall än vad förkylningsviruset kommer göra och har gjort.