2020-12-08, 19:25
Medlem
Soterns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av farbror Sven
Det finns många luckor kvar att öppna i decemberkalendern. Antalet pedofiler runt Federley och hur många i partiet som vetat om Federleys peddosambo kan öka för varje dag nu när gammelmedias dammluckor brustit.

Man kan ju hoppas att inte bara Pederley åker åt helvete utan hela pederast-partiet.
Citera
2020-12-08, 19:25
Medlem
nickomyras avatar
P Sjöberg säger har fått info om att de ska ha varit ett par sedan i februari https://www.facebook.com/100023632302710/posts/829353991195670/?d=n
Citera
2020-12-08, 19:26
Medlem
Nordanvindarnas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bylwe
Jag skulle vilja höra mer från den här nyregistrerade användaren som för två dagar sen (6/12) postade de tre inläggen jag citerat här ovanför.

Håller med! Jag postade några uppföljande frågor på de här inläggen men fick ingen respons.

Lyckades Fredrik snoka reda på vem som postat och hotade med SÄPO? Det har han ju för vana att göra har vi sett nu.
Citera
2020-12-08, 19:28
Medlem
MadBalts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AwakeAsFuck
Alla är parasiter på systemet och dom i toppen i SD knullar småluder som vill komma sig upp och knulla sig till en riksdagisplats. Däremot vill jag inte tro att det finns många pedofiler bland dom. Svensson är inga dygdemönster heller. Han vänsterknullar oftast då han får chansen. Rätta mig om jag har fel.

Du har säkert rätt, jag tycker det är förkastligt dock. Men pedofiler är 1000 resor värre.
Citera
2020-12-08, 19:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av moralhora
Jag undrar ärligt talat om Federley ens kan bo kvar i byn - kul för hans föräldrar för övrigt, dom blir väl också tvingade att flytta. Allt för att Federley ville knulla en pedofil ifred.

I mindre byar har folk stenkoll vad gäller social kontroll. Vill du slippa detta får du flytta till fjollträsk (Stockholm), där kan du ligga död i flera år utan att någon reagerar, om du valt att dra dig undan och bli anonym.

I Björbo kommer bygdegemenskapen uppleva att det inte känns avspänt att bli uppmärksammad av media som pederastnäste och tillflyktsort för Freddes pojkvän. Inte heller kommer de vara bekväma med att släppa ut barnen fritt, med en pederast nästgårds. Känner sympati med dessa stackars krakar. Enkelt folk som bara vill få vara ifred, ska behöva hamna på Sverigekartan i dessa sammanhang, det drar knappast några turister till sommaren. Annat än tokar som vallfärdar för att få se och fotografera platser med anknytning till kändisar, true crime och liknande.

Fredde och Jonas får flytta till egen by, utanför samhället, för outcasts. Kanske öppna grindarna till kollektiv för likasinnade. Bättre att ha comunitys för dömda och registrerade sexoffenders som i USA. Då är alla samlade på ett ställe, gärna i kontakt med övervakare och få gå igenom ett program för pederaster i kriminalvårdens regi.
Senast redigerad av Mimmirider 2020-12-08 kl. 19:44.
Citera
2020-12-08, 19:32
Medlem
FFL88s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av moralhora
Jag undrar ärligt talat om Federley ens kan bo kvar i byn - kul för hans föräldrar för övrigt, dom blir väl också tvingade att flytta. Allt för att Federley ville knulla en pedofil ifred.
Många i byn som vill att Fredrik ska försvinna, och vem kan klandra dem egentligen, för vem fan vill ha pedofiler rännandes i en by, (eller någon annanstans heller för den delen)?
Skönt dock för Fredrik att, likt våldtäkts-afghanerna på Gotland, vi skattebetalare dessutom betalar för dygnet runt bevakning så att kraken kan känna sig trygg nu när denna pedofil skandal blivit känd för gemene man.
Senast redigerad av FFL88 2020-12-08 kl. 19:35.
Citera
2020-12-08, 19:34
Medlem
Hamsterbolls avatar
Alltså det som står i expressen nu får mig att häpna och för gör mig illamående.

Usch fy vilken vidrig person han är.

” Enligt brevet ska Federley hävdat för personer i sin omgivning att sambon var oskyldig.
Dagens Nyheter har varit i kontakt med personer som varit med och skrivit brevet. DN har också tagit del av sms och sparade meddelanden som ska styrka påståendet om att Federley har gett en missvisande bild av domen mot mannen. ”
Citera
2020-12-08, 19:37
Medlem
analkings avatar
det är ju oerhört chockerande med polisinsatserna hos federley. ok om de skickar en bil kan väl vara acceptabelt men de har ju skickat flera bilar samt civilare. Samtidigt i dalarna törs inte studenterna i borlänge ta sig ut kvällstid, problem i ludvika mm.

Hur prioriteras det??
Citera
2020-12-08, 19:38
Medlem
Nu togs det upp på Rapport-nyheterna. FF är så körd nu.
Citera
2020-12-08, 19:39
Medlem
Conny63s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nickomyra
P Sjöberg säger har fått info om att de ska ha varit ett par sedan i februari https://www.facebook.com/100023632302710/posts/829353991195670/?d=n
Centerpartiet måste lägga upp alla kort . Men nog kört redan ......
Citera
2020-12-08, 19:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av nickomyra

Väl talat Patrik, från ett våldtäktsoffer till media. Varför skyddar media Fredde? Jo, för Fredde är bög, svarar jag. Rakt på sak. Fredde är bög, det är viktigare än alla barnvåldtäktsoffer i världen, och allra helst i Sverige. Men det vet redan Patrik.
Citera
2020-12-08, 19:44
Medlem
FFL88s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av analking
det är ju oerhört chockerande med polisinsatserna hos federley. ok om de skickar en bil kan väl vara acceptabelt men de har ju skickat flera bilar samt civilare. Samtidigt i dalarna törs inte studenterna i borlänge ta sig ut kvällstid, problem i ludvika mm.

Hur prioriteras det??
Exakt, och sticker du upp så hotas det med att "koppla in SÄPO", koranbränningarna kommer onekligen upp i minnet igen....
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in